چگونه جدیدترین بازی های کنسول را تهیه کنیم؟

چگونه جدیدترین بازی های کنسول را تهیه کنیم؟ بازی های ویدئویی یکی از محبوب ترین سرگرمی های جهان هستند. آنها می توانند برای هر سنی، سلیقه ای و سطح مهارتی سرگرم کننده باشند.

با این حال، اطلاع از جدیدترین بازی های کنسول ممکن است برای بعضی از افراد کاری دشوار باشد. در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه اخبار بازی های جدید کنسول را پیگیری کنید، آنها را پیش خرید کنید و آنها را در روز انتشار دریافت کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اخبار بازی های کنسول را از کجا دنبال کنیم؟

چگونه جدیدترین بازی های کنسول را تهیه کنیم؟

برای بروز بودن در دنیای بازی های آنلاین شما می توانید از مواردی که در زیر به آن ها اشاره شده، استفاده کنید:

  • وب سایت های بازی را دنبال کنید: وب سایت های بازی مانند IGN، GameSpot و Polygon آخرین اخبار و اطلاعات را در مورد بازی های جدید ارائه می دهند.
  • توسعه دهندگان و ناشران را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید: توسعه دهندگان و ناشران اغلب از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن اخبار در مورد بازی های جدید خود استفاده می کنند.
  • در خبرنامه ها ثبت نام کنید: وب سایت های بازی و توسعه دهندگان و ناشران اغلب خبرنامه هایی را ارائه می دهند که در ارتباط با بازی جدید، اخبار و اطلاعات جدید می دهند.
  • کانال های YouTube و پادکست های بازی را دنبال کنید: کانال های YouTube و پادکست های بازی می توانند اطلاعات زیادی در مورد بازی های جدید به شما ارائه دهند.
  • رویدادهای بازی را دنبال کنید: رویدادهای بازی مکانی عالی برای اطلاع از بازی های جدید است. که متاسفانه این رویدادهای رسمی در ایران برگزار نمی شوند ولی شاید رویدادهای دوستانه ای در این زمینه در ایران برگزار شوند که شما می توانید در آن ها شرکت کنید.

آموزش پیش خرید کردن بازی های پلی استیشن با گیفت کارت پلی استیشن

معمولا بازی هایی که قرار است به زودی در بازار عرضه شوند به صورت پیش خرید گذاشته می شوند تا طرفداران آن بازی بتوانند زوتر از بقیه بازی را خریداری کنند تا پس از انتشار بازی زودتر از بقیه افراد به آن دسترسی داشته باشند. حالا اگر این سوال برای شما پیش آمده که چگونه باید بازی موردعلاقه خود را پیش خرید کنیم تا زودتر از بقیه به آن دسترسی داشته باشیم، در ادامه نحوه پیش خرید بازی های پلی استیشن با گیفت کارت پلی استیشن برای شما شرح داده ایم:

  1. یک گیفت کارت پلی استیشن خریداری کنید.
  2. کد گیفت کارت را در حساب پلی استیشن خود وارد کنید.
  3. به فروشگاه پلی استیشن بروید.
  4.  بازی ای که می خواهید پیش خرید کنید را پیدا کنید.
  5.  بر روی دکمه “پیش خرید” کلیک کنید.
  6. کد گیفت کارت خود را وارد کنید.
  7.  روش پرداخت را انتخاب کنید.
  8.  بر روی دکمه “خرید” کلیک کنید.

اکنون که این مراحل را طی کردید، بازی شما در روز انتشار در دسترس شما خواهد بود.

آموزش پیش خرید کردن بازی های ایکس باکس با گیفت ایکس باکس

اگر شما از پلتفرم ایکس باکس استفاده می کنید، شما باید از گیفت کارت ایکس باکس برای پیش خرید بازی‌ها استفاده کنید. برای انجام این کار، می توانید مراحل زیر را طی کنید:

  1. یک گیفت کارت ایکس باکس خریداری کنید.
  2. کد گیفت کارت را در فروشگاه ایکس باکس وارد کنید.
  3. بازی را که می‌خواهید پیش خرید کنید، انتخاب کنید.
  4. گزینه «پیش خرید» را انتخاب کنید.
  5. پرداخت را با کد گیفت کارت ایکس باکس خود انجام دهید.
  6. پس از پیش خرید بازی، آن را در روز انتشار دریافت خواهید کرد.

در ادامه چند نکته دیگر نیز برای خرید بازی های تازه منتشر شده در ایکس باکس برای شما آورده ایم:

از ویژگی پیش بارگذاری بازی ها استفاده کنید: ویژگی پیش بارگذاری به شما این امکان را می دهد که بازی را قبل از انتشار دانلود کنید تا در روز انتشار آماده بازی باشد. این کار می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در زمان شما باشد، زیرا دیگر نیازی ندارین که برای دانلود بازی در روز انتشار صبر کنین.

از ویژگی Game Pass Ultimate استفاده کنید: Game Pass Ultimate یک سرویس اشتراک بازی است که به شما این امکان را می دهد که بازی های جدید را در روز انتشار دانلود و بازی کنید. همچنین می گذارد که شما بازی ها را از کنسول ایکس باکس خود به دستگاه های دیگر مانند رایانه شخصی و تلفن هوشمند خود استریم کنید.

از ویژگی Xbox Cloud Gaming استفاده کنید: Xbox Cloud Gaming یک سرویس استریم بازی است که به شما این امکان را می دهد که بازی ها را از کنسول ایکس باکس خود بدون نیاز به دانلود بازی ها استریم کنید. این ویژگی می تواند در صورتی که کنسول ایکس باکس ندارید و یا نمی خواهید بازی ها را روی کنسول خود دانلود کنید، راهی عالی برای تجربه بازی های جدید باشد.

چگونه بازی های پیش خرید شده را پس از انتشار دریافت کنیم؟

در ادامه می خواهیم چند روش برای دریافت بازی ها در روز انتشار برای شما شرح دهیم:

پیش خرید بازی: پیش خرید بازی این تضمین را برای شما می کند که یک کپی از بازی در روز انتشار دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید بازی را از فروشگاه کنسول خود یا وب سایت های فروش بازی آنلاین، پیش خرید کنید.

در سرویس اشتراک بازی عضویت داشته باشید: برخی از سرویس های اشتراک بازی مانند Xbox Game Pass و PlayStation Now به شما این ویژگی را دارند که بازی ها را در روز انتشار برای دانلود و بازی در اختیار شما قرار می دهند. تهیه این اشتراک ها می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه خرید بازی های جدید باشد.

یک نسخه دیجیتالی از بازی را خریداری کنید: شما می توانید نسخه دیجیتالی بازی ها را از فروشگاه کنسول خود یا وب سایت های آنلاین خریداری کنید. اما به این نکته توجه کنید که نسخه های دیجیتالی بازی ها معمولا بلافاصله پس از انتشار در دسترس و قابل استفاده هستند.

یک نسخه فیزیکی از بازی را خریداری کنید: نسخه های فیزیکی بازی ها معمولا قبل از انتشار در فروشگاه ها موجود هستند. با این حال، ممکن است در روز انتشار به دلیل استقبال زیاد و تعداد محدودشان در دسترس نباشند پس بهتر است که آن ها را از یک فروشگاه معتبر پیش خرید کنید.

 سخن نهایی

در این مقاله، ما راه‌های مختلفی را برای تهیه جدیدترین بازی های کنسول به شما پیشنهاد کردیم. از پیش خرید بازی ها گرفته تا عضویت در سرویس های اشتراک بازی و غیره. با پیروی از نکات ارائه شده در این مقاله، شما می توانید مطمئن شوید که جدیدترین بازی های مورد علاقه خود را در روز انتشار دریافت می کنید. ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، امیدواریم که این مقاله برای شما دوستان عزیز مفید واقع شده باشد.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *