خرید بهترین گجت‌های مجهز به تکنولوژی نسل جدید

به وسایلی فکر کنید که بدون آن‌ها نمی‌توانید زندگی کنید؛ گوشی هوشمندی که دائماً در دست دارید، دوربینی که در همه سفرها همراه شماست و تلویزیونی که ساعات طولانی به تماشای برنامه‌های آن می‌نشینید. هرکدام از این دستگاه‌ها، تاثیر بسزایی در تغییر مسیر فناوری داشته‌اند.

برخی از آن‌ها، مانند واکمن سونی، اولین در نوع خود بوده و برخی از نظر تجاری، شکست خورده‌اند؛ اما، با این وجود، همه سهمی در سیر و صعود فناوری نوین داشته‌اند.

امروزه، ما در عصر طلایی فناوری زندگی می‌کنیم؛ اما، با وجود تعداد بسیار زیاد گجت‌های مجهز به تکنولوژی نسل جدید در بازار، شناختن بهترین آن‌ها ممکن است کمی دشوار باشد.

به همین دلیل است که ما در این مقاله، به معرفی و بررسی فهرستی از بهترین و جدیدترین گجت‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین گجت‌های مجهز به فناوری نسل جدید

در سال‌های اخیر، برندهای معروفی مانند سامسونگ، اپل و آمازون، محصولات جدید و نوآورانه‌ای را معرفی و روانه بازار کرده‌اند. در کنار آن‌ها، برندهای کمتر شناخته‌شده‌ای نیز وجود دارند که به ساخت و تولید گجت‌های مجهز به تکنولوژی نسل جدید می‌پردازند.

در ادامه مقاله، به معرفی و بررسی برخی از این گجت‌ها خواهیم پرداخت.

گوشی Google Pixel 7

با وجود تنوع گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، اپل و سامسونگ، همیشه بیشترین توجه را به خود جلب کرده‌اند. با بررسی مهم‌ترین نقاط مثبت و منفی تبلت شیائومی ردمی پد می‌توان دریافت که امروزه، شیائومی نیز در کنار این دو شرکت بزرگ، قد علم کرده است.

گوگل هم با معرفی و رونمایی از دو دستگاه جدید خود (گوگل پیکسل 7 و 7 پرو)، توانسته است به زمره شرکت‌های برتر ساخت گوشی‌های هوشمند بپیوندد.

این گوشی‌ها، دستگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند که عملکردی بسیار عالی و صفحه نمایش روشن و باکیفیت ارائه می‌دهند؛ همچنین، دارای باتری با طول عمر زیاد، پردازنده قدرتمند و دوربین‌های با رزولوشن بالا هستند.

از همه این‌ها گذشته، مهم‌ترین نقطه قوت گوشی Google Pixel 7 Pro، امکانات نرم‌افزاری آن است؛ برای مثال، این دستگاه مجهز به تکنولوژی نسل جدید می‌تواند فایل‌های صوتی را به متن تبدیل کند.

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra

اپل، در حال حاضر، چند سالی است که سری‌های متنوع ساعت هوشمند خود را روانه بازار می‌کند. در میان آن‌ها، اپل واچ اولترا چیزی فراتر از واقعیت است.

این مدل از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و تا عمق 100متری در برابر آب، مقاومت می‌کند؛ همچنین، باتری به‌گونه‌ای طراحی شده است که در دماهای بسیار کم یا بسیار زیاد، خالی نشود. شما با خرید اپل‌واچ اولترا از امکانات نرم‌افزاری متنوعی نیز برخوردار خواهید شد.

ساعت‌های هوشمند اپل، به‌خصوص برای ورزشکاران، غواصان، کوهنوردان، دوچرخه‌سواران، تنیس‌بازان و رزمی‌کاران، بسیار مفید و کاربردی است.

استابلایزر گوشی DJI Osmo Mobile 6

وقتی صحبت از تجهیزات دوربین به‌میان می‌آید، DJI یک نام شناخته‌شده است که همواره، مجموعه‌ای از دوربین‌های لایواکشن، پهپادها و لوازم جانبی را تولید کرده است.

یکی از جدیدترین گجت‌های آن‌ها، یعنی DJI Osmo Mobile 6، گیمبالی است که می‌توانید از آن به‌عنوان استابلایز برای گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

این گجت مجهز به تکنولوژی نسل جدید، حرکت شما را هنگام فیلم‌برداری، متعادل ساخته و به شما امکان می‌دهد تا حتی در حال دویدن و یا رانندگی نیز بتوانید تصویربرداری کنید.

گیمبال Osmo، همچنین، مجموعه‌ای از دکمه‌ها شامل شاسی‌ مربوط به بزرگ‌نمایی، رینگ فوکوس و چند مورد کاربردی دیگر را روی بدنه خود گنجانده است.

هدفون Sony WH-1000XM5

سونی در سال 2018، یکی از بهترین هدفون‌های مجهز به تکنولوژی نسل جدید، یعنی WH-1000XM3 را عرضه کرد. اکنون، پس از گذشت چند سال، شاهد ظهور مدل جدیدتر این سری یعنی WH-1000XM5 در بازار هستیم. از نامگذاری غیرخلاقانه این سری از هدفون‌ها که بگذریم، آن‌ها را می‌توان از بهترین گجت‌های صوتی حال حاضر دانست.

این هدفون‌ها از نظر مشخصات سخت‌افزاری و کیفیت صدا، نسخه بهبودیافته مدل‌های قبلی سونی به‌شمار می‌روند؛ همچنین، امکان حذف نویز عالی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند کاربردی را ارائه می‌دهند. بزرگ‌ترین نقطه تمایز این هدفون، طراحی منحصربه‌فرد آن است که ظاهری مینیمالیستی دارد.

اگر قصد ساخت پادکست دارید یا در سایر حوزه‌های مربوط به صدا می‌خواهید فعالیت کنید، ممکن است لازم باشد تا علاوه بر بررسی بهترین میکروفون‌ها برای ضبط پادکست، به فکر خرید یک هدفون باکیفیت نیز باشید.

لپ‌تاپ MacBook Pro با تراشه M2

در مک‌بوک جدید اپل، ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، بهبود یافته و طراحی آن، چشم‌نواز است. صدا نیز فراگیرتر شده و لپ‌تاپ در مدت‌زمان کوتاه‌تری شارژ می‌شود؛ همچنین، یک نوار لمسی به صفحه نمایش اضافه شده است.

با این حال، بزرگ‌ترین وجه تمایز این لپ‌تاپ با مدل‌های پیشین، به‌کارگیری تراشه پردازنده M2 است که از آن، یک ابرقدرت الکترونیکی ساخته است.

اگر قصد خرید لپ‌تاپ دارید، بهتر است چند هارد اینترنال 2 ترابایتی برتر بازار را نیز بررسی کنید تا به این ترتیب، بتوانید دستگاه خود را ارتقا داده و از حداکثر ظرفیت آن، بهره ببرید.

پروژکتور جیبی KODAK Luma 150

پروژکتور جیبی KODAK Luma 150 به‌راحتی قابل حمل است و فضای بسیار کمی اشغال می‌کند. این پروژکتور می‌تواند تصاویر را روی یک پرده 150اینچی، نمایش داده و همچنان، کیفیت و وضوح تصویر را حفظ کند.

پروژکتور جیبی کداک از بلندگوهای داخلی، صدای فراگیر و جک هدفون برای تماشای خصوصی نیز برخوردار است و از طریق mini USB، شارژ می‌شود.

به‌این‌ترتیب، این گجت مجهز به تکنولوژی نسل جدید می‌تواند گزینه جایگزین بهترین تلویزیون‌ها برای دوست‌داران تماشای فوتبال به حساب آید.

اسپیکر حمام Ikea Vappeby

اسپیکر بلوتوثی کوچک Ikea Vappeby برای کسانی که عادت دارند زیر دوش آهنگ گوش دهند، عالی است. این اسپیکر، نسبتاً ارزان و کاملاً ضدآب بوده و در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود. شما حتی می‌توانید با خرید یک جفت از آن، صدای استریو به وجود آورید.

شایان ذکر است که خیس شدن اسپیکر می‌تواند به‌طور موقت بر عملکرد صوتی آن تأثیر بگذارد؛ با این وجود، اسپیکر Ikea، هنوز هم یکی از بهترین بلندگوهای مناسب حمام، تلقی می‌شود.

دوربین جیبی Canon Powershot V10

اگر به‌دنبال راه‌اندازی کانال YouTube هستید، دوربین Canon Powershot V10 می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

دوربین جیبی کنون، بسیار سبک است و تنها 211 گرم وزن دارد. شما با استفاده از این دوربین می‌توانید در فرمت 19میلی‌متری و با زاویه دید عریض، فیلم‌برداری کنید.

جمع بندی

امروزه، گجت‌های مجهز به تکنولوژی نسل جدید، زندگی ما را بسیار آسان‌تر کرده‌اند؛ بنابراین، شاید زمان آن رسیده باشد که گجت‌های به‌روز و هوشمند را جایگزین دستگاه‌های قدیمی خود کرده و با خرید یکی از موارد موجود در فهرست معرفی‌شده، خود را با پیشرفت تکنولوژی، همگام کنید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *