انیمه The Boy and the Heron گران ترین فیلم تاریخ ژاپن شد !

روز گذشته، بلاخره میازاکی توضیحاتی را درباره انیمه آخر خودش به انتشار رساند و گفت که انیمه The Boy and the Heron گران ترین فیلم تاریخ ژاپن شد.

بر اساس اطلاعات جدید تهیه کننده توشیو سوزوکی، فیلم جدید استودیوی جیبلی، پسر و حواصیل، راه درازی برای کسب سود در پیش دارد. پسر و حواصیل یا همان The Boy and the Hero، از هایائو میازاکی و استودیو جیبلی، اعداد باکس آفیس و فروش بلیت‌های زیادی را به ارمغان آورده است؛ اما ظاهراً هنوز راه زیادی برای رسیدن به سود دارد.

انیمه The Boy and the Heron گران ترین فیلم تاریخ ژاپن شد

سود آوری انیمه جدید میازاکی

به گفته توشیو سوزوکی، یکی از تهیه کنندگان انیمه در برنامه گفتگوی YouTube Hiroyuki no Ikisakimitei ظاهر شد و درباره فیلم بحث کرد و بینشی در مورد میزان هزینه استودیو جیبلی برای رساندن آن به سینما ارائه کرد. او گفت:

من فکر می‌کنم که ما برای ساخت انیمه پسر و حواصیل، بیشتر از هر فیلم دیگری که تا به حال در ژاپن ساخته شده است، پول خرج کردیم.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمه The Boy and the Heron

عکس های جدید فیلم The Boy And The Heron استودیو جیبلی

این فیلم آخرین پروژه بزرگ میازاکی کارگردان افسانه‌ای انیمه‌های کلاسیک سینمایی مانند Spirited Away، Princess Mononoke و Howl’s Moving Castle در 10 سال گذشته است. قابل ذکر می‌باشد که استودیو جیبلی فقط منابع مالی فراوانی را برای The Boy and the Heron اختصاص نداد.

The Boy and the Heron گران ترین فیلم تاریخ ژاپن
سود آوری انیمه جدید میازاکی

انیمه گران قیمت میازاکی

The Boy and the Heron گران ترین فیلم تاریخ ژاپن
توضیحاتی درباره سود دهی The Boy and the Heron

تولید این فیلم در سال 2016 آغاز شد و در اواخر سال گذشته، سوزوکی فاش کرد که چرا روند ساخت این فیلم طولانی شده است. او به ماهیت طراحی دستی پسر و حواصیل اشاره کرد و توضیح داد:

ما 60 انیماتور داریم، اما فقط می‌توانیم در یک ماه یک دقیقه انیمیشن بسازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه در سال 2023 که قبل از مرگ باید ببینید + [تاریخ اکران و تریلر]

در حالی که جدیدترین فیلم میازاکی ممکن است بودجه هنگفتی برای کسب درآمد برای موفقیت مالی داشته باشد، در حال حاضر پیشرفت قابل توجهی در باکس آفیس داشته است. The Boy and the Heron در 14 ژوئیه در ژاپن به نمایش درآمد و ثابت کرده است که یک برتری در گیشه محلی است. این انیمه نه تنها رکورد افتتاحیه سه روزه جدید باکس آفیس را ثبت کرد، بلکه تاکنون بیش از چهار میلیون بلیت فروخته است.

توضیحاتی درباره سود دهی The Boy and the Heron

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص The Boy and the Heron گران ترین فیلم تاریخ ژاپن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *