تاریخچه هتل ویستریا تهران با نشان 5 ستاره در منطقه دربند

آیا تا به حال برای‌تان پیش آمده که به شهری برای مسافرت بروید اما مکانی برای اقامت پیدا نکنید؟ قطعا این اتفاق بسیار ناخوشایند خواهد بود. در سفر، داشتن مکانی آرام و زیبا برای اقامت، بیار مهم است. هتل‌ها می‌توانند بهترین مکان برای اقامت شما باشند. اما کدام هتل در شهر تهران بهترین است؟

قطعا هتل ویستریا در صدر هتل‌های پنج ستاره شهر تهران قرار دارد. این هتل با موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای و امکانات بی‌نظیر، خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. پس اگر قصد مسافرت به منطقه دربند تهران را دارید و به دنبال مکانی آرام و جذاب برای اقامت هستید، این هتل را در اولویت قرار دهید.

تاریخچه هتل 5 ستاره ویستریا

در مرداد ماه سال ۱۳۹۸، هتل پنج‌ستاره ویستریا تهران افتتاح شد. این هتل در منطقه شمالی تهران، در خیابان دربند و در بلندترین موقعیت قرار گرفته است. یکی از مزایای این هتل دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری مانند کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، موزه سینما، پالادیوم و ارگ است. ویژگی دیگر این هتل، چشم‌انداز زیبا از رشته کوه‌های البرز است. هتل ویستریا تهران با امکانات مدرن و دلپذیر خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهد. پرسنل مجرب و آموزش‌دیده‌ای نیز در این هتل آماده پذیرایی از میهمانان عزیز هستند.

این هتل با همکاری برندهای ایرانی و کانادایی ساخته شده و برای احداث آن حدود دو سال و نیم زمان نیاز بوده است. این هتل با همکاری بانک گردشگری و تأمین مالی از منابع صندوق توسعه ملی ایران، با مساحت ۱۵ هزار متر مربع ساخته شده است. شهردار منطقه یک تهران نیز در مراسم پیش‌افتتاح هتل حضور داشت. جشن آغاز به کار این هتل با حضور بیش از ۵۰۰ هتلدار ایرانی و مسئولان مراکز اقامتی ایرانی برگزار شد.

معرفی هتل 5 ستاره ویستریا

هتل 5 ستاره ویستریا در تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند قرار داشته و در سال 98 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل زیبا و لوکس بوده و توسط متخصصان ایرانی و کانادایی طراحی و احداث شده است. موقعیت جغرافیایی این هتل، همچون یک نگین در منطقه دربند تهران، آن را به چشمان دیگران می‌درخشاند.

هتل ویستریا تهران در فاصله 750 متری از بازار سنتی تجریش و 461 متری از امامزاده صالح قرار دارد. این هتل به سایر اماکن و جاذبه‌های گردشگری منطقه شمالی تهران، به ویژه کاخ سعدآباد (در فاصله 2 کیلومتری)، خانه سیمین و جلال (فاصله 1.2 کیلومتر)، مرکز خرید پالادیوم (فاصله 2.7 کیلومتر) و کاخ نیاوران (فاصله 4 کیلومتر) نیز نزدیک است.

امکانات ویستریا

واقعیت این است که مکان هتل 5 ستاره ویستریا در تهران در یک منطقه خوش آب و هوا و گردشگری واقع شده است که این یکی از نقاط مثبت این هتل محسوب می‌شود. این هتل، با 20 طبقه، واحدهای اقامتی خود را در 7 طبقه مختلف قرار داده است. در کل، این هتل دارای 91 واحد اقامتی است که شامل 86 اتاق و 14 سوئیت لوکس می‌شود. موقعیت این هتل نیز با داشتن چشم‌اندازی به کوهستان‌های البرز و همچنین منظره‌ای از بافت شهری تهران، اقامت در آن را بسیار جذاب و دل‌انگیز می‌کند.

در  فرآیند رزرو هتل، گزینه‌های مختلفی از اقامت مانند اتاق دو نفره استاندارد، اتاق کانکت، اتاق دو نفره لوکس، سوییت ویستریا و سوییت پرزیدنتال به شما ارائه می‌شود. سوییت‌های این هتل دارای اتاق خواب بزرگ، نشیمن مجزا، اتاق مهمان و مبلمان با دکوراسیون بسیار شیک و زیبا هستند.

هتل لوکس و لاکچری ویستریا، علاوه بر طراحی و دکوراسیون فوق‌العاده زیبا و جذاب، ارائه‌دهنده اتاق‌های آرام و راحت، امکانات و خدمات فراوانی برای میهمانان است. این هتل پنج ستاره در منطقه تجریش تهران، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت به یادماندنی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل 5 ستاره ویستریا با ارائه امکانات و خدماتی مانند فکس، ترانسفر، نمازخانه، روزنامه، صرافی، خدمات تهیه بلیط و خدمات CIP، تمامی اقدامات لازم را برای راحتی و آسایش مهمانان خود فراهم می‌کند. پارکینگ هتل ویستریا تهران بیش از ۱۰۰ خودروی ظرفیت داشته و برای مهمانان به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

رستوران و کافی شاپ ویستریا

رستوران توران رویال در همکف هتل وعده‌های غذایی ایرانی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. همچنین، رستوران‌های اسکای لانج و روف گاردن هتل نیز با منوی لذیذ خود از میهمانان پذیرایی می‌کنند. کافه هم در همکف هتل، با نمایی به خیابان دربند و فضای دلپذیر برای لذت بردن از قهوه و تماشای خیابان دربند وجود دارد. همچنین، رستوران روف و منفی یک نیز در دست احیا و بازسازی است.

سالن همایش ویستریا

دو سالن بزرگ و یک اتاق، برای جلسات و همایش‌هایی که افراد تمایل دارند در یک محیط لوکس با رعایت استانداردهای بین‌المللی برگزار کنند، در این هتل موجود است.

اتاق‌های ویستریا

هتل ویستریا اتاق‌های گوناگونی دارد. این اتاق‌ها شامل گزینه‌های مختلفی هستند که مسافران می‌توانند بر اساس ترجیحاتشان انتخاب کنند. از جمله اتاق‌های موجود در هتل ویتسوریا می‌توان به سوئیت‌های پرزیدنتال و ویستریا، اتاق‌های دو تخته کینگ با و بدون بالکن، اتاق‌های یک تخته و دو تخته استاندارد و همچنین اتاق دو تخته استاندارد توئین اشاره کرد. این گزینه‌ها انواع مختلفی از اتاق‌ها را با امکانات و ویژگی‌های متفاوت برای مسافران فراهم می‌کنند.

قیمت رزرو هتل 5 ستاره ویستریا

قیمت رزرو این هتل 5 ستاره در تهران بستگی به تاریخ ورود و خروج شما دارد. همچنین، نوع اتاق یا سوئیت انتخابی نیز تأثیرگذار بر قیمت نهایی اقامت شما در هتل است. در حال حاضر، سوئیت‌ها به عنوان گزینه‌ای گران‌تر و اتاق‌های توئین به عنوان گزینه‌ای ارزان‌تر وجود دارند.

قوانین رزرو هتل 5 ستاره ویستریا

هتل ویستریا تهران نیز مانند سایر اقامتگاه‌ها، برای تضمین نظم و امنیت بیشتر مسافران، دارای قوانین و مقررات خود است. این قوانین شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مسافران برای ورود به هتل باید مدارک شناسایی معتبر خود را از جمله کارت ملی و شناسنامه به همراه داشته باشند.
  • زوجین نیز موظف به داشتن کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته هستند.
  • همچنین، زمان تحویل اتاق در ساعت 14:00 و تخلیه اتاق در ساعت 12:00 مقرر شده است.
  • پذیرش برای خانم‌های مجرد و تنها، با ارائه مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار) امکان‌پذیر است.
  • افرادی که دارای کودکان زیر ۲ سال هستند، در صورتی که درخواست تخت اضافه نداشته باشند، می‌توانند از امکان اقامت رایگان برای کودکان خود استفاده کنند.
  • همچنین، برای کودکان با سن بین ۲ تا ۱۲ سال و در صورت عدم درخواست تخت اضافه، هزینه اقامت نصف محاسبه می‌شود.
  • کودکان با سن ۱۲ سال و بالاتر به عنوان بزرگسالان در نظر گرفته می‌شوند و برای اقامت آن‌ها نیاز به پرداخت کامل هزینه وجود دارد.
  • در مورد افراد خارج از کشور، فقط افرادی که مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء دارند، مجاز به ورود به کشور و اقامت در هتل ویستریا هستند.
  • در صورت ورود مهمانان قبل از ساعت ۱۴ به هتل، تضمینی برای تحویل اتاق قبل از این ساعت وجود ندارد.
  • ضرر به اموال هتل، جریمه‌ای را به دنبال دارد و تمام خسارات وسایل اتاق توسط کارکنان هتل بررسی می‌شوند.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز نمی‌باشد.
  • افراد خارجی نمی‌توانند با اتباع دیگر در یک اتاق اقامت کنند و هتل هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد.
  • مصرف دخانیات ممنوع بوده و ممکن است به جریمه منجر شود.

شرایط لغو رزرو هتل 5 ستاره ویستریا

شرایط لغو رزرو این هتل به صورت زیر است:

  • در زمان‌های غیر پیک، کنسلی رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان، معادل 50% از هزینه‌ی اتاق برای یک شب محاسبه می‌شود.
  • در زمان‌های غیر پیک، در صورت کنسلی رزرو تا 24 ساعت قبل از ورود مهمان، کل مبلغ هزینه‌ی اتاق برای یک شب به عنوان جریمه لغو در نظر گرفته می‌شود.

 

فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری

اطلاع از فواصل زمانی برخی از مکان‌های دیدنی و تاریخی در شهر تهران از هتل ویستریا، برای افرادی که در این هتل اقامت دارند و می‌خواهند از این مکان‌ها دیدن کنند، مفید است. فاصله‌ی هتل ویستریا تهران از برخی از مقاصد مهم در شهر به شرح زیر است: (این فواصل نسبت به زمانی است که با خودرو از هتل به مقصد می‌رسید)

  • تا کاخ سعدآباد: ۶ دقیقه
  • تا موزه آبکار: ۶ دقیقه
  • تا رستوران سنتی حافظیه: ۵ دقیقه
  • تا رصدخانه زعفرانیه: ۶ دقیقه
  • تا امامزاده صالح: ۹ دقیقه
  • تا باغ فردوس: ۸ دقیقه
  • تا موزه سینمای ایران: ۹ دقیقه
  • تا موزه دکتر حسابی: ۹ دقیقه
  • تا دربند: ۹ دقیقه
  • تا باغ موزه هنر ایرانی: ۹ دقیقه

سخن پایانی

در این مقاله با هتل ویستریا که در منطقه دربند تهران واقع شده، آشنا شدید. با اینکه تهران، هتل‌های فراوانی برای اقامت دارد، این هتال با قامت رشید خود در میان آن‌ها می‌درخشد. به خصوص برای افرادی که برای مسافرت، حوالی منطقه دربند را انتخاب کرده‌اند. با این حال لازم است قبل از رزرو هتل، در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. این که شرایط لغو رزرو یا کنسلی‌ها چگونه است؟ چقدر با مکان‌های دیدنی اطراف فاصله دارد؟ چه قوانینی دارد؟ امکانات آن چیست؟ اتاق‌های هتل چگونه است و … که در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ داده شد. در نهایت قابل ذکر است که رزرو هتل را از قبل در یک مجموعه رزرواسیون معتبر انجام دهید تا به مشکلی بر نخورید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *