ویدیو : ترس و گریه های بی امان دختر نیوشا ضیغمی از دستشویی ایرانی

امروز ویدیویی از ترس و گریه های بی امان دختر نیوشا ضیغمی از دستشویی ایرانی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار عجیب و دیدنی می باشد.

به تازگی ویدیویی از دختر نیوشا ضیغمی پخش شده که با ترس و گریه‌های بی‌آرام از دستشویی ایرانی روبرو است. او با ترس و وحشت مواجه شده و این موضوع برای او ناراحت‌کننده است.

بیشتر بخوانید:

ویدیو : خجالت نیوشا ضیغمی از شیطنت های دخترش

ترس و گریه های بی امان دختر نیوشا ضیغمی از دستشویی ایرانی

نیوشا ضیغمی، بازیگری است که در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است. او در دانشگاه شهید بهشتی تهران تحصیل کرده و مدرک لیسانس روانشناسی کودک را دریافت کرده است. پدر او به نام محسن ضیغمی است و مادرش فهمیه رستم پور می‌باشد. نیوشا ضیغمی همچنین یک ویدیو بامزه از دخترش را منتشر کرده است.

نیوشا ضیغمی، همسر خود را یک هنرمند اصیل می‌داند و معتقد است که هنر در خون او جریان دارد، مانند اکثر اصفهانی‌ها. او با ارتباط با هنرهای اصیل و سنتی در تجارت نقره، هنرمندی با اصالت را ساخته است. همچنین، تجارت همسر نیوشا ضیغمی از کارهای پردرآمد دنیا است و آرش پولادخان نیز در زمینه سرمایه‌گذاری برای ساخت فیلم فعالیت‌هایی انجام داده است. همچنین، یک ویدئو منتشر شده است که نشان می‌دهد دختر نیوشا ضیغمی از دستشویی ایرانی ترس و وحشت دارد.

ترسیدن دختر نیوشا ضیغمی برای استفاده از دستشویی ایرانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از گریه های دختر نیوشا ضیغمی برای استفاده از دستشویی ایرانی را ببینید:

 اشک های بی امان دختر نیوشا ضیغمی برای استفاده از دستشویی ایرانی

سریال “بی‌نشان” با نویسندگی آزیتا ایرایی و مهدی حمزه، کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی، در بیش از ۳۰ قسمت روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. این سریال در تهران در لوکیشن‌های مختلف ضبط شده است و بخشی از آن نیز در کربلا با محیطی متناسب با قصه، جلوی دوربین به تصویر کشیده شده است.

“بی‌نشان” با بر اساس واقعیت، ماجرایی را روایت می‌کند که برای حفظ آبرو، جان باید فدا شود. یکی از ویژگی‌های این سریال، حضور نسل جوان بازیگران در کنار بازیگران پیشکسوت است، به ویژه چهره‌هایی که قبلاً در سریال‌های تلویزیونی شناخته شده‌اند. بازیگرانی مانند پرویز فلاحی‌پور، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، مجید واشقانی، مریم کاویانی، سعید زارعی، نسرین نکیسا و مالک سراج از اعضای این بازیگران می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ترس و گریه های بی امان دختر نیوشا ضیغمی از دستشویی ایرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *