بررسی و معرفی تمامی روش های به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت

اگر سابقه بازی‌های آنلاین موبایلی را داشته باشید، حتما تا بحال اسم بازی فورتنایت را شنیده‌اید یا افرادی را دیده‌اید که با سماجت هرچه تمام‌تر مشغول انجام بازی هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

این بازی در سال 2017 به بازار عرضه شد و در همان ابتدای کار توانست رکوردهای دانلود را به راحتی بزند. این بازی توسط شرکت ایپ گیمز به بازارعرضه شده است و از ویژگی‌های فوق‌العاده این بازی می‌توان به Multiplatform  بودن آن اشاره کرد. یعنی هر کسی در هر کجای دنیا و با هر ابزاری نظیر کامپیوتر شخصی، موبایل، کنسول بازی و غیره و داشتن اینترنت می‌تواند این بازی را نصب و بازی کند.

سبک بازی فورتنایت به این صورت است که شما برای بقا می‌جنگید و در یک جزیره قرار می‌گیرید که تا 100 نفر ظرفیت دارد و هر شخص یا گروهی که در آن، آخرین نفر زنده بماند برنده بازی خواهد شد. از جذابیت های بازی این است که ثانیه به ثانیه محیط جزیره کوچک‌تر خواهد شد و شما باید در فضای کوچک‌تر جزیره به دفاع از خود بپردازید.

ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

هر بازی یک روش پرداخت یا همان پول درون برنامه‌ای دارد که با استفاده از آن می‌توانید یک سری قابلیت‌ها، تجهیزات، امکانات، سلاح‌ها و غیره را خریداری کنید که در حالت رایگان و عادی آن‌ها را در اختیار نخواهید داشت.

بنابراین در بازی فورتنایت با داشتن ویباکس می‌توانید بهتر از رقبایتان بازی کنید و پیشرفت سریع تر و بهتری در بازی داشته باشید. برای به دست آوردن ویباکس، روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها، مراحل مربوط به خود را دارند. به صورت کلی روش به دست آوردن ویباکس، هم از طریق روش‌های رایگان و هم از طریق روش‌های پولی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اما آیا روشی سریع برای دریافت ویباکس در بازی فورتنایت وجود دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش “سریع‌ترین روش برای دریافت ویباکس فورتنایت” مراجعه کنید.

روش های رایگان به دست آوردن ویباکس

ارائه دهنده بازی، روش‌های رایگان مختلفی را برای به دست آوردن ویباکس عرضه می‌کند که هر کسی بتواند آن ویباکس ها را به دست آورده و از آن استفاده کند. البته ویباکسی که از روش های رایگان به دست می آید بسیار محدود است و از طریق آن خیلی نمی توان کار زیادی در بازی فورتنایت انجام داد و اگر به دنبال پیشرفت سریع و افزایش لول خود در زمان کوتاهتری هستید، بهتر است از خرید ویباکس استفاده کنید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. روش‌های رایگان دریافت ویباکس عبارتند از:

  • اولین روش برای به دست آوردن ویباکس، ورود روزانه به بازی است. شاید دیده باشید اکثر بازی‌ها برای جذب بیشتر افراد به بازی، به صورت روزانه جوایزی را در نظر می‌گیرند. در بازی فورتنایت نیز چنین چیزی وجود دارد و با ورود روزانه به بازی بدون انجام کار خاصی، ویباکس رایگان به دست خواهید آورد. البته ویباکسی که از این طریق دریافت می‌کنید، تعداد زیادی نیست.
ویباکس در بازی فورتنایت
ویباکس در بازی فورتنایت
  • روش جذاب به دست آوردن ویباکس، شرکت کردن و چالش‌های از نوع بتل پس است. این چالش‌ها به صورت دوره‌های مختلف در بازی قابل انجام است و برای ورود به این چالش‌ها باید بلیط تهیه کنید که بلیط ورود همان ویباکس است. البته اگر بتوانید چالش‌ها را انجام دهید، ویباکسی که پرداخت کرده‌اید خیلی زود به شما برخواهد گشت و بیشتر از آن را نیز به دست خواهید آورد.
  • یکی دیگر از روش‌های به دست آوردن ویباکس، انجام ماموریت‌هایی است که در طول بازی برای شما پیش می‌آید. با انجام دادن آن ها و پیروزی، ویباکس رایگان دریافت خواهید کرد.
  • روش دیگر افزایش لول در بازی است. شما پس از انجام مراحل یک مرحله و راه یابی به مرحله بعدی از خود بازی ویباکس رایگان دریافت خواهید کرد. بنابراین بهتر است سعی کنید از تمامی تاکتیک‌ها و مهارت‌های خود در بالا بردن لول خود و از بین بردن حریفان استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاهتری لول شما افزایش یابد.
ویباکس در بازی فورتنایت
ویباکس در بازی فورتنایت

روش‌های بالا تماما روش‌های رایگان به دست آوردن ویباکس است. اما از آنجایی که برای به دست آوردن آن‌ها باید زمان زیادی بگذارید، استفاده از آن‌ها توصیه نمی‌شود و بهتر است به دنبال روشی باشید که در زمان بسیار کوتاه باعث رشد و پیشرفت زیاد شما در بازی شود.

خرید ویباکس فورتنایت

این روش بسیار سریع‌تر و راحت‌تر از روش‌های رایگان به دست آوردن ویباکس است. شما در این روش باید ویباکس خود را از یک سایت ایرانی خریداری کنید چراکه در ایران با توجه به تحریم‌های بین المللی امکان استفاده از پرداخت‌های جهانی وجود ندارد.

برای خرید بهتر است از معتبرترین سایت ایرانی در زمینه فروش ویباکس استفاده کنید تا علاوه بر پشتیبانی سریع و شارژ کردن ویباکس شما در کوتاهترین زمان، نگران به خطر افتادن اطلاعات اکانت بازی خود نیز نباشید.

مزایای استفاده از ویباکس

از آنجایی که برای خرید ویباکس باید هزینه کنید و پول پرداخت کنید، باید بدانید ویباکس در بازی فورتنایت به چه کاری می‌آید و داشتن آن، چه ویژگی‌هایی را به بازی ما اضافه خواهد کرد.

  • خرید اسلحه‌های مختلف و آپدیت کردن آن‌ها که نقش زیادی در پیروزی و بقا شما در بازی خواهد داشت.
  • با دارا بودن ویباکس، می‌توانید برای کاراکتر بازی خود، لباس‌های متنوع خریداری کنید. اگر لباسی که خریداری می‌کنید، مناسب با زمین بازی باشد به راحتی می‌توانید خود را استتار کنید و از دید بقیه بازیکنان در امان باشید.
  • با داشتن ویباکس می توانید در رویدادهای مختلف بازی شرکت کنید و از طریق آن، ویباکس و جوایز متنوع دیگری به دست آورید.

شما در این مقاله با روش‌های رایگان و پولی به دست آوردن ویباکس آشنا شدید.

.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *