توکن squid game ؛ هر آنچه که باید بدانید !

توکن اسکوئید گیم (SQUID) که از سریال بازی مرکب نتفلیکس الهام گرفته شده است، غوغا به پا کرده است. با نوشتار توکن squid game با فیگار بمانید.

ارز دیجیتال ماهی مرکب یا ارز دیجیتال Squid تنها چند روز پس از عرضه در اوایل این هفته، رشدی ۱۰۰۰ برابری (۱۰۰،۰۰۰٪) را به ثبت رسانده است. با این حال، گزارشات نشان می‌دهد که تعدادی از کاربران قادر به فروش این توکن‌ها نیستند. با نوشتار توکن بازی مرکب همراه فیگار باشید.

توکن squid game

هر آنچه که باید بدانید !

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار توکن بازی ماهی مرکب خواهید خواند به شرح زیر است:

  • خرید رمز ارز بازی ماهی مرکب
  • ساختار بازی Squid Game
  • توکن بازی مرکب (SQUID) چیست؟
  • مدل عرضه توکن SQUID
توکن squid game
توکن squid game

توکن SQUID از نوع P2E (بازی برای کسب درآمد) با الهام از پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال نتفلیکس در تمام دوران، یعنی بازی مرکب (Squid Game) در عرض ۲۴ ساعت رشد ۲۴۰۰ درصدی قیمت را تجربه کرد. این ارز در تاریخ 20 اکتبر برای اولین بار راه‌اندازی شده و در همین مدت کوتاه توانسته رشد قیمتی بسیار زیادی را تجربه کند.

تعداد افرادی که می‌توانند در این بازی شرکت کنند (طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگانش) نامحدود است. همچنین این افراد اذعان داشته اند که برندگان در هر دور از بازی به عنوان تاییدیه و گواهی، NFT دریافت خواهند کرد.

بسته به مرحله‌ای از بازی که می‌خواهید به آن وارد شوید، این هزینه بین ۴۵۶ تا ۱۵,۰۰۰ SQUID متغیر است. توجه داشته باشید که بازی اسکوئید گیم هنوز منتشر نشده است، البته قرار است تا نسخه آزمایشی آن به زودی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، پنکیک سواپ تنها بازار معاملاتی است که در آن توکن اسکوئید گیم خریدوفروش می‌شود. در زمان نگارش خبر، قیمت توکن اسکوئید گیم ۱۳.۰۳ دلار است و با حجم معاملات روزانه ۸.۲ میلیون دلاری در میان رمزارزهای با بهترین عملکرد در وب‌سایت کوین مارکت کپ قرار داد.

نمودار قیمت توکن اسکوئید گیم
نمودار قیمت توکن اسکوئید گیم

اسوار پراساد، اقتصاددان دانشگاه کرنل، در مصاحبه خود با BBC دلیل افزایش شدید قیمت توکن‌های P2E یا بازی برای کسب درآمد را توضیح داده است:

این نوع از رمزارز به فهرست طولانی و رو به رشدی از سکه‌ها و توکن‌های دیجیتال اضافه می‌شود که از الگوهای رفتاری تصادفی یا پدیده‌های فرهنگی استفاده می‌کنند. بسیاری از این سکه‌ها به سرعت مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد که همین امر منجر به افزایش شدید برآورد ارزش یا قیمت آن می‌شود.

توکن Squid Game برای شرکت در یک بازی آنلاین که در نوامبر راه‌اندازی می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بازی آنلاین شامل 6 سطح است؛ هر سطح نیاز به هزینه ورودی بیشتری دارد و توسعه دهندگان 10٪ از هزینه ورودی را نگه می‌دارند و مابقی آن را به برنده پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

خرید رمز ارز بازی ماهی مرکب

توکن squid game, توکن بازی ماهی مرکب, توکن بازی مرکب, ارز دیجیتال ماهی مرکب, ارز دیجیتال Squid
توکن squid game, توکن بازی ماهی مرکب, توکن بازی مرکب, ارز دیجیتال ماهی مرکب, ارز دیجیتال Squid

 

اولین گامی که باید برای خرید توکن بازی مرکب بردارید، خرید BNB از یک صرافی معتبر مانند اوکی اکسچنج است. گام بعدی پس از خرید BNB، انتقال آن‌ها به یک کیف پول ارز دیجیتال معتبر مانند متامسک یا تراست ولت است. به عنوان گام آخر باید مقدار BNB ای که خریداری کردید را به توکن SQUID تبدیل کنید.

ساختار بازی Squid Game

بازی Squid Game دارای شش مرحله است. تمامی بازیکنان باید از اولین مرحله شروع کنند، در پایان هر مرحله برندگان می‌توانند وارد دور بعدی شوند. در ادامه می‌توانید نام هر مرحله و مقدار توکن مورد نیاز برای ورود به بازی مرکب را مشاهده کنید:

  1. چراغ سبز، چراغ قرمز (Red Light, Green Light) – هزینه ورود: ۴۵۶ توکن SQUID
  2. آب نبات دالگونا (Dalgona Candy) – هزینه ورود: ۱۰۰۰ توکن SQUID
  3. مسابقه طناب‌کشی (Tug of War) – هزینه ورود: ۲۰۰۰ توکن SQUID + یک NFT از مرحله اول
  4. سنگ مرمر (Marbles) – هزینه ورود: ۴۰۰۰ توکن SQUID + یک NFT از مرحله دوم
  5.  موزائیک شیشه‌ای (The Glass Stepping Stones) – هزینه ورود: ۸۰۰۰ توکن SQUID + یک NFT از مرحله سوم
  6. بازی مرکب (Squid Game) – هزینه ورود ۱۵۰۰۰ توکن SQUID + یک NFT از مرحله چهارم

در وایت پیپر پروژه اسکوئید گیم آمده است:

در صورتی که مقداری ماربلز دارید، می‌توانید مقدار مشخصی از توکن SQUID را هرزمانی که بخواهید در پنکیک سواپ به فروش برسانید. پس از اینکه SQUID خود را فروختید، ماربلزهای موجود در کیف پول شما به طور خودکار سوزانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طبق هشدار صادر شده توسط سامانه Coinmarketcap، بسیاری از کاربران قادر به فروش توکن Squid خود در Pancakeswap نبوده‌اند. هرچند دلیل دقیق این مشکل مشخص نیست، اما بسیاری از کاربران کره‌ای معتقد هستند که با یک مکانیسم ضد بازار شکنی مواجه هستیم که کاربران در آن باید پیش از فروش توکن خود، برخی معیارها را رعایت کنند.

توکن بازی مرکب (SQUID) چیست؟

توکن squid game, توکن بازی ماهی مرکب, توکن بازی مرکب, ارز دیجیتال ماهی مرکب, ارز دیجیتال Squid
توکن squid game, توکن بازی ماهی مرکب, توکن بازی مرکب, ارز دیجیتال ماهی مرکب, ارز دیجیتال Squid

توکن SQUID تنها توکنی است که کاربران برای شرکت در بازی مرکب به آن نیاز دارند. پیش فروش توکن‌های بازی مرکب در روز ۲۰ اکتبر و ساعت ۱۴:۳۰ UTC با قیمت ۸۰۰,۰۰۰ SQUID در ازای هر بایننس کوین (BNB) آغاز شد. در روز ۲۱ اکتبر صرافی پنکیک سواپ این توکن‌ها را با قیمتی معادل ۷۰۰,۰۰۰ SQUID در برابر هر BNB لیست کرد.

بیشتر بخوانید:

مدل عرضه توکن SQUID

توکن squid game, توکن بازی ماهی مرکب, توکن بازی مرکب, ارز دیجیتال ماهی مرکب, ارز دیجیتال Squid
توکن squid game, توکن بازی ماهی مرکب, توکن بازی مرکب, ارز دیجیتال ماهی مرکب, ارز دیجیتال Squid

توکن اسکوئید گیم از یک فناوری به نام مکانیسم ضد-دامپ (Anti-Dump) استفاده می‌کند. در این مکانیسم خرید توکن‌ها در بازار باعث می‌شود تا اعتبار فروش با نسبت ۲:۱ افزایش یابد. مقدار کل عرضه توکن بازی مرکب ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ SQUID خواهد بود که به شکل زیر در بازار عرضه خواهد شد:

  • ۴۵.۶ درصد معادل ۳۶۴,۸۰۰,۰۰۰ توکن پیش فروش می‌شود.
  • ۳۹.۹ درصد معادل ۳۱۹,۲۰۰,۰۰۰ توکن در صرافی لیست خواهد شد.
  • ۶.۹ درصد معادل ۵۵,۶۰۷,۶۸۰ توکن برای مدیریت و مارکتینگ هزینه خواهد شد.
  • ۵ درصد معادل ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن به شکل ایردراپ توزیع خواهد شد.
  • ۱.۷ درصد معادل ۱۳,۸۲۵,۹۲۰ توکن سوزانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توکن squid game سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “توکن squid game ؛ هر آنچه که باید بدانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *