بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

اگر زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم فرا می گیرید، قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارید، برای کار یا شغل خود قصد یادگیری این زبان را دارید و یا برای مقاصد دیگر، ممکن است در ابتدای مسیر سردرگم به نظر برسید در این مقاله قصد داریم در رابطه با با بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی به سریعترین شکل ممکن صحبت نماییم.

تماشای فیلم به زبان انگلیسی

تماشای سریال به شما کمک می‌کند تا زبان مقصد را بهتر درک کنید، به اشکال محاوره‌ای و روزمره ی انگلیسی عادت کرده و همچنین، می‌توانید کلماتی را فرا بگیرید که بسیار غیررسمی به نظر می‌رسند و نمونه های رسمی تر آنها را جستجو کنید. تماشای یک فیلم و سریال به زبان اصلی به شما کمک کند تا واقعاً به انگلیسی شروع به فکر کردن کنید.

خود را غرق در زبان انگلیسی نمایید

سعی کنید طیف وسیعی از روزنامه های انگلیسی زبان مجلات و سایت ها را دنبال کنید. موسیقی به زبان انگلیسی گوش دهید و از پادکست های آموزش زبان غافل نشوید. این گونه دایره لغات شما نیز گسترش پیدا می کند و با نحوه املای کلمات و زمینه های استفاده از آنها نیز آشنا می شوید.

یک کتاب واژگان از کلمات مفید شروع کنید

شروع به تهیه لیستی از کلمات و عبارات مفید کنید. هر بار که کلمه ای را می شنوید یا می بینید که با آن آشنایی ندارید، آن را یادداشت کنید. فقط روی خود کلمه تمرکز نکنید، بلکه به مترادف ها و عباراتی را که در آن استفاده شده نیز اهمیت دهید.

مکالمه به زبان انگلیسی را فراموش نکنید

همانطور که کسب مهارت در لیسینینگ و ریدینگ  مفید می باشد، شما همچنین باید از زبان انگلیسی به صورت تعاملی استفاده کنید و مهارت های گفتاری خود را نیز بهبود ببخشید. سعی کنید دوستانی به زبان مقصد پیدا کنید و با آنها شروع به گفتگو نمایید. گزینه دیگر این است که با خودتان در آینه صحبت کنید یا صحبت های خودتان را ضبط کنید. گوش دادن به صدای خود در ابتدا ممکن است کمی ناخوشایند باشد، اما می‌توانید اشتباهاتی را بشنوید که قبلاً از آن‌ها آگاه نبوده‌اید.

شرکت در دوره های آموزش زبان

روش های قبل در کنار این روش شمارا به بهترین نتیجه خواهد رساند.

قطعا یادگیری زبان به صورت خود آموز نیز امکان پذیر است اما هیچ کدام به اندازه ی شرکت در یک دوره ی جامع و کاربردی آموزش زبان موثر واقع نخواهد شد و سریعترین نتیجه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کدام آموزشگاه زبان؟

اگر جزو آن دسته زبان آموزانی هستید که به دنبال بهترین دوره ی های آموزش  زبان هستید که شمارا در حداقل زمان به بهترین نتیجه برسند، ما آموزشگاه دهخدا را پیشنهاد می کنیم. آموزشگاه دهخدا امکان یادگیری زبان های رایج و خاص را با فراهم ساختن بستر آموزش حضوری و حتی آنلاین به شکل گروهی و تدریس خصوصی از هر نقطه ی ایران و حتی خارج از ایران ممکن ساخته است.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *