بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی

اگر هدف شما افزایش سرعت یادگیری زبان انگلیسی است، می‌توانید به سراغ بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی بروید. زیرا می‌توانند تاثیر بسزایی در تقویت دایره لغات شما بگذارند. بازی‌ها از جمله محبوب‌ترین انواع سرگرمی‌ها هستند که توسط تمامی رده‌های سنی مورد استقبال قرار می‌گیرند.

هر ساله تعداد بیشماری بازی به بازار عرضه می‌شود که هر کدام از آن‌ها مخاطبان خاص خود را داشته و برای پر کردن اوقات فراغت گزینه‌ای عالی هستند. در این مقاله به معرفی لیست 10 بازی جذاب از منبع معتبرآکادمی اموزش زبان انگلیسی روان خواهیم پرداخت تا با کمک آن‌ها بتوانید مهارت‌‌های خود را تقویت سازید.

بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی

در ادامه این مقاله با بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی، که تاثیر بسیاری در فراگیری زبان دارند، آشنا خواهید شد.

The Grammar of Doom از GameZone

بازی The Grammar of Doom نوعی بازی در سبک ماجراجویی است که در آن شما باید اسرار پنهان در یک معبد قدیمی و جادویی را کشف نمایید. در این معبد 10 اتاق وجود دارد و در هر کدام از آن‌ها معماهای خاصی گنجانده شده که با مهارت‌های زبان انگلیسی خود باید آن معماها را حل کنید. در این بازی باید از مهارت‌های گرامر و واژگان استفاده کنید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید.

Human Brain Cloud

یکی از متفاوت‌ترین بازی‌هایی که می‌توانید تجربه کنید، بازی Human Brain Cloud است. در این بازی یک کلمه انگلیسی به شما داده می‌شود، شما باید هر چیزی که با دیدن کلمه به ذهن‌تان می‌رسد را تایپ کنید. به عنوان مثال کلمه single را در نظر بگیرید، شما می‌توانید با دیدن آن کلماتی مانند me یا ladies را تایپ کنید.

قسمت جالب دیگر این بازی این است که با کلیک بر روی یک کلمه، وارد فضای ابری خواهید شد که کلمات مرتبط با آن را نشان می‌دهد. مطالعه این کلمات باعث می‌‌شود لغات انگلیسی بیشتری را یاد گرفته و به مرور زمان دایره لغت قوی‌تری داشته باشید. این بازی در ابتدا تنها با کلمه volcano آغاز شد اما در حال حاضر 800,000 کلمه منحصربفرد در آن درج شده است.

4 Pics 1 Word

یک لحظه به این فکر کنید که آتش، آتشفشان، سوپ و قهوه چه ویژگی مشترکی با هم دارند؟ بلکه همه آن‌ها داغ هستند. این کاری است که باید در بازی 4Pics1Word انجام دهید. چهار عکس نمایش داده می‌شود و شما باید حدس بزنید کلمه مشترک بین این چهار عکس چیست.

Scrabble

شاید بازی Scrabble مانند بازی کلمات مستقیما به تقویت دایره لغت شما نپردازد اما راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای بررسی میزان آشنایی با کلمات متنوع زبان انگلیسی است. این بازی در ابتدا نسخه آنلاین نداشت اما با توجه به محبوبیت بالای آن، نسخه آنلاین آن هم تولید شد که تنها با وارد کردن سن قادر خواهید بود به بازی بپردازید.

قوانین بازی Scrabble ساده است؛ در ابتدا هفت حرف را انتخاب کرده و از آن‌ها برای ساختن کلمات استفاده می‌کنید. شاید تصور کنید که ساخت این کلمات ساده است اما حتی گاهی انگلیسی زبانان بومی هم برای ساخت کلمه با این حروف دچار چالش خواهند شد.

Adaptive Spelling Quiz

اگر در سطح مبتدی یا متوسط هستید، بازی Adaptive Spelling Quiz انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این بازی دارای کاربری آسان و طراحی جذابی است که لذت انجام آن را دو چندان می‌سازد. صدایی که در طول بازی کلمات را بیان می‌کند، بسیار واضح بوده و به صورت شمرده کلمه را می‌خواند تا یادگیری آن برای شما سخت نباشد.

هر جمله در صورت وجود اشتباه، بلافاصله بررسی و تصحیح شده و همین ویژگی مهارت‌های شما را تقویت خواهد کرد. اگر به کلمه جدیدی برخوردید و دوست داشتید اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنید، تنها کافیست بر روی کلمه کلیک کرده و اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده کنید.

یادگیری بیشتر: آموزش جامع گرامر shall

Visual Thesaurus Spelling Bee

اگر در املای کلمات مشکل دارید، این بازی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. فرقی نمی‌کند در چه رده سنی هستید در هر صورت بازی Visual Thesaurus برای شما مفید خواهد بود. قوانین این بازی ساده هستند، تنها کافیست به کلمه گوش داده و سعی کنید املای درست آن را بنویسید.

Lovatts

دوست دارید در حین تقویت زبان انگلیسی اطلاعات خود را بالا ببرید؟ بازی Lovatts Trivia همان چیزی است به آن نیاز دارید. در این بازی شما خلاف ساعت بازی کرده و هر چه زمان بیشتری برای پاسخ دادن به یک سوال صرف کنید، امتیاز کمتری کسب می‌کنید.

با انجام این بازی اطلاعات تصادفی در مورد جهان و حقایق سرگرم‌کننده در مورد زبان انگلیسی فرا خواهید گرفت و هفت دسته کلی در بازی وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

Call of Duty

این بازی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن تمام دوران است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. در بازی Call of Duty شما نقش یک سرباز را ایفا خواهید کرد که در کنار سایر هم‌تیمی‌های خود با تیم مقابل مبارزه می‌کنید.

این بازی به سبکی است که پیش از شروع یا حین بازی باید استراتژی‌ خاصی برای پیروزی بچینید و برای آن بهتر است گفتگوی صوتی داشته باشید. انجام گفتگو به زبان انگلیسی می‌تواند تاثیر بسزایی در مهارت‌های شما داشته باشد. گوش دادن به لهجه‌های مختلف انگلیسی هم یکی دیگر از مزایای بازی‌های آنلاین است.

League of Legends

شاید این سوال برای شما مطرح شود که آیا بازی ماجراجویی رایگانی وجود دارد که بتوانم از آن برای تمرین انگلیسی استفاده کنم؟ بله. بازی League of Legends همان چیزی است که به دنبالش هستید. این بازی دارای قابلیت چت با سایر هم تیمی‌هاست که به واسطه آن می‌توانید با افراد دیگر صحبت کنید. تعداد زیادی از بازیکنان با Discord یا TeamSpeak گفتگوهای صوتی خود را پیش می‌برند تا بازی بهتری داشته باشند.

The Witcher

بازی Witcher به شما اجازه خواهد داد کاملا در زبان انگلیسی غرق شوید. در این بازی با داشتن قدرت‌های ماوراء طبیعی و بازدید از سرزمین‌های زیبا سرگرم خواهید شد و در عین حال مهارت‌های انگلیسی خود را بهبود خواهد بخشید.

در این مطلب شما با بهترین بازی‌های اموزش زبان انگلیسی آشنا شدید. مطالعه کنید: بازاریابی برونگرا چیست

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *