لیست قیمت به روز گوشی موبایل

گوشی‌های هوشمند به جزئی جدانشدنی از زندگی روزمره بسیاری از ما تبدیل شده‌اند. اطلاع از لیست قیمت به روز گوشی موبایل یکی از دغدغه‌های امرزه است.

بسیاری از کارهایی که روزانه، از خرید اقلام مورد نیاز خانه گرفته تا پرداخت قسط و قبض‌های آب و برق، همگی را با استفاده از اپلیکیشن‌های متنوعی که در گوشی‌های هوشمند خود داریم انجام می‌دهیم.

یک گوشی هوشمند ابزاری بسیاری کاربردی است که زندگی را برای بسیاری از افراد آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، امکاناتی مانند عکاسی، فیلم‌برداری، اجرای بازی‌های سه‌بعدی و شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا گوشی‌ هوشمند به ابزار سرگرمی جذابی نیز تبدیل شود.

اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را داشته باشید، احتمالا با انبوهی از مدل‌های مختلف از شرکت‌هایی مانند شیائومی، سامسونگ، هواوی و موتورولا مواجه شده‌اید. بله درست است؛ تنوع در بازار موبایل بسیار بالاست و همین‌طور تنوع در قیمت گوشی که باعث می‌شود انتخاب یک گزینه مناسب برای بسیاری از کاربران به کاری دشوار تبدیل شود.

لیست قیمت به روز گوشی موبایل

در حال حاضر می‌توانید محصولات برندهای زیادی را در بازار ایران پیدا کنید. برندهایی مانند وان‌ پلاس، اوپو، ردمی، گوگل، سونی، نوکیا، ریلمی، زد تی‌ ای، آنر و بسیاری دیگر که شاید با برخی از آنها آشنایی نداشته باشید.

گوشی‌های هوشمند چه قیمتی دارند؟

مانند هر وسیله دیگری، برای خرید یک گوشی هوشمند ابتدا باید نیازهای خود و بودجه‌ای که به آن اختصاص می‌دهید را مشخص کنید. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند اقتصادی با قیمتی نزدیک به 2 میلیون تومان نیز در بازار وجود دارد که برای کارهای روزمره و ساده قابل استفاده است.

اما هر چه امکانات و طراحی گوشی‌ها بهتر و متنوع‌تر می‌شود، طبیعتا برای خرید آنها قیمت بالاتری هم باید بپردازید. برای مثال، در حال حاضر قیمت گوشی سامسونگ اقتصادی و معمولی چیزی در حدود 3 میلیون تومان است، اما یک گوشی هوشمند پرچمدار و نوآورانه مانند Galaxy Z Fold 5 بسته به نسخه انتخابی، می‌تواند تا 90 میلیون تومان هم قیمت داشته باشد!

اما به‌طور کلی، یک گوشی هوشمند میان‌رده که نیازهای اکثر افراد را برطرف می‌کند، با قیمت 8 تا 15 میلیون تومان قابل خرید است. گوشی‌هایی که گران‌تر از این قیمت به فروش می‌رسند معمولا سطح امکانات بسیار خوبی دارند و با عنوان قاتل پرچمدار شناخته می‌شوند.

این گوشی‌های هوشمند بخشی از امکانات یک گوشی هوشمند پرچمدار که معمولا دو برابر قیمت دارند را ارائه می‌دهند و به همین دلیل گزینه‌هایی با ارزش خرید بسیار عالی به حساب می‌آیند.

خرید گوشی بر اساس نوع کاربری

نوع کاربری شما، اولین و مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده برای انتخاب یک گوشی هوشمند است. برای مثال اگر یک کاربر معمولی هستید و فقط برای انجام کارهای ساده و ابتدایی مانند تماس، ارسال پیام یا وب‌گردی به دنبال یک گوشی هوشمند هستید، خرید یک گوشی اقتصادی یا میان‌رده ارزان‌قیمت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

خرید گوشی بر اساس نوع کاربری

اگر اهل بازی کردن یا عکاسی هستید و یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های متنوع و سطح بالاتر می‌خواهید، گوشی‌های قاتل پرچمدار می‌تواند گزینه خوبی باشد. اگر برای تولید محتوا یا گیمینگ در سطح بالا به دنبال خرید گوشی هستید، خرید یک پرچمدار جدید مانند گلکسی اس 23 یا نسل قبل مانند اس 22 می‌تواند ایده‌آل باشد.

پس از اینکه نحوه کاربری و بودجه خود را مشخص کردید، می‌توانید تعیین کنید که کدام یک از دو سیستم عامل اندروید یا iOS برایتان مناسب‌تر است. اگر می‌خواهید به اکوسیستم اپل و پلتفرم iOS وارد شوید، انتخاب‌هایتان خیلی متنوع نیست و این موضوع، انتخاب کردن را آسان‌تر می‌کند.

برای مثال اگر بودجه محدودی دارید می‌توانید به سراغ آیفون‌های نسل قبل یا دو نسل قبل بروید که پکیجی قابل قبول از امکانات را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این، پشتیبانی نرم‌افزاری بسیار خوب اپل باعث می‌شود تا حتی با خرید یک آیفون 12، تا چند سال دیگر آپدیت‌های iOS را دریافت کنید.

خرید گوشی‌ هوشمند با قیمت مناسب

پس از اینکه گزینه‌های احتمالی خود را مشخص کردید، حالا باید قیمت‌ها را بررسی کنید. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، بررسی لیست‌ قیمت گوشی‌های هوشمند است. در این لیست‌ها گوشی‌های هوشمند براساس برند تفکیک شده‌اند و به راحتی می‌توانید مدل‌های موردنظرتان را پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی آوند موبایل لیست قیمتی به‌روز را برای برندهای مختلف ارائه می‌دهد. برای مثال اگر به دنبال قیمت گوشی‌های هوشمند شیائومی هستید می‌توانید لیست قیمت گوشی شیائومی را مشاهده کنید.

خرید گوشی‌ هوشمند با قیمت مناسب

همچنین لیست قیمت گوشی‌های هوشمند شیائومی نیز در آوند موبایل ارائه شده است که می‌توانید قیمت به‌روز انواع مدل‌های ساخته شده توسط این شرکت را ببینید. علاوه بر این، آوند موبایل انواع گوشی‌های هوشمند را با قیمتی رقابتی و تضمین رجیستری به فروش می‌رساند.

شما به راحتی می‌توانید مشخصات گوشی‌های هوشمند و توضیحات هر محصول را مشاهده کنید و با ویژگی‌های و قابلیت‌های اصلی آن‌ها آشنا شوید. همچنین در صورتی که در خصوص انتخاب گوشی سوالی داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان آوند موبایل تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

علاوه بر این، در مجله آوند موبایل می‌توانید نقد و بررسی گوشی‌های هوشمند و مقایسه مدل‌های پرفروش و محبوب با یکدیگر را مشاهده کنید. به این ترتیب می‌توانید دید بهتری نسبت به ویژگی‌ها و عملکرد واقعی محصولات پیدا کنید و انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

یکی از کارهایی که اکثر افراد پس از خرید گوشی هوشمند جدید خود انجام می‌دهند، خرید لوازم جانبی برای آن است. فروشگاه اینترنتی آوند موبایل تنوع بالایی از لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی را عرضه می‌کند که می‌توانید همزمان با خرید گوشی هوشمندتان، لوازم جانبی را هم انتخاب کنید.

کلیه لوازم جانبی ارائه شده در آوند موبایل با ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رسند و می‌توانید انواع شارژر، قابل موبایل، پاوربانک، گلس، انواع کابل و بسیاری دیگر را خریداری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *