آموزش دانلود از رادیو جوان ؛ به راحتی دانلود کنید و لذت ببرید

رادیو جوان محبوبترین اپلیکیشن فارسی زبان استریم موسیقی است. در این جستار به آموزش دانلود از رادیو جوان خواهیم پرداخت. با فیگار همراه بمانید.

به دلایل عدیده ای از جمله اولین بودن، رادیو جوان در حال حاضر از پیشتازان حوزه استریم موسیقی به زبان فارسی است. آرشیو جامعی دارد و اپلیکیشن کاربردی خوبی نیز ارائه داد است.

این موضوع سبب شده تا در کنار اسپاتیفای برای دسترسی به دنیای موزیک های خارجی زبان، رادیو جوان برای دسترسی به موسیقی فارسی جای خود را در هر دستگاه هوشمندی باز کند. البته که اسپاتیفای نیز از مجموعه آهنگ های فارسی بهره مند است، اما بدون شک رادیو جوان هم به روز تر است و هم آرشیو جامع تری دارد، چراکه تمرکز این سرویس بر موسیقی فارسی زبان است. در ادامه به آموزش دانلود از رادیو جوان خواهیم پرداخت. با ما باشید.

آموزش دانلود از رادیو جوان

چگونه آهنگ از رادیو جوان دانلود کنیم؟

Radio Javan نام اپلیکیشن رسمی رسانه ای به همین نام است و برای اندروید ارائه شده است. استفاده از این اپلیکیشن می تواند کسب تجربه ای جدید در زمینه دسترسی به آرشیو موسیقی ایرانی باشد. زیرا در هر مکان و زمانی در اختیار شما قرار دارد و می توان موزیک ها را با کیفیتی بالا اجرا کرد.

بیشتر بخوانید:

رابط کاربری زیبا، آرشیو جامع، سرعت به روزرسانی و بسیاری از قابلیت های کاربردی دیگر، اپلیکیشن رادیو جوان را در زمره محبوب ترین سرویس های استریم موزیک در ایران قرار داده است. رادیو جوان حالا به تقلید از نمونه های خارجی، مدتی است که ابزارها و قابلیت هایی برای نزدیک تر شدن به شبکه های اجتماعی را نیز در اختیار کاربران پرشمار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

اما همواره یکی از سوالات جدی درباره سرویس های استریم آنلاین مانند رادیو جوان مربوط به چگونگی دانلود فایل ها و دسترسی آفلاین به مجموعه موسیقی است. برای مثال این مسئله همواره درباره یوتیوب صادق است و افراد علاقه مند به دانلود فایل های ویدیویی در یوتیوب هستند. اما در مورد رادیو جوان چطور؟ در آموزش دانلود از رادیو جوان به پاسخ این سوال میپردازیم.

بیشتر بخوانید:

با برخی ترفندها که در آموزش دانلود از رادیو جوان به آن خواهیم پرداخت، امکان دانلود از رادیو جوان وجود دارد. با استفاده از راهکاری که در آموزش دانلود از رادیو جوان در اختیارتان قرار می دهیم، فایل های MP3 دانلود شده در رادیو جوان را می توانید ذخیره کرده یا در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

آموزش دانلود آهنگ از رادیو جوان

برای اینکه در این سرویس موفق به دانلود آهنگ شوید پس از پیدا کردن گزینه مورد نظر خود، روی آن کلیک کنید تا موزیک پخش شود. سپس در پایین عکس کاور موزیک و در سمت راست روی علامت سه نقطه کلیک کنید و گزینه Sync را انتخاب کنید. در اینجا کار دانلود موزیک آغاز شده و از طریق نوار اعلانات دستگاه خود به مدت زمانی که دانلود آن طول خواهد کشید دسترسی خواهید داشت.

آموزش دانلود از رادیو جوان ؛ چگونه آهنگ از رادیو جوان دانلود کنیم؟
نحوه دانلود موزیک از رادیو جوان, آموزش دانلود آهنگ از رادیو جوان, بررسی اپلیکیشن رادیو جوان

پس از اتمام دانلود در آیکون های پایین نرم افزار، اولین ایکون از سمت راست اپلیکیشن مربوط به بخش آهنگ های دانلود شده شماست. در قسمت Song  می توانید همه موزیک های دانلود شده را مشاهده کنید و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به آنها گوش کنید.

به هر دلیلی از جمله تعویض گوشی یا برای به اشتراک گذاری دیگر نیازی نیست دوباره همه آهنگ ها را دانلود کنید. کافی است با استفاده از فایل منیجر دستگاه هوشمند خود (عموما همه دستگاه های هوشمند یک ابزار مدیریت فایل پیشفرض دارد) به مسیر زیر بروید.

Internal Storage/Android/data/com.radiojavan.androidradio/files

با مراجعه به این مسیر همه موزیک های دانلود شده را می بینید. در اینجا می توانید آنها را به فولدری که قصد دارید انتقال دهید، آنها را بلوتوث یا سایر ابزارها و اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید یا در شبکه های اجتماعی برای دوستان خود بفرستید. در ادامه آموزش دانلود از رادیو جوان این بحث را در وبسایت رادیو جوان هم پیگیری خواهیم کرد. با ما باشید.

آموزش دانلود از رادیو جوان

آموزش دانلود از رادیو جوان ؛ چگونه آهنگ از رادیو جوان دانلود کنیم؟
آموزش رادیو جوان, آموزش کار با رادیو جوان, عضویت در رادیو جوان, دانلود اپلیکیشن رادیو جوان

بدون شک یک نیاز اساسی برای هر کاربر چنین سرویس هایی، قابلیت ها و امکانات دانلود از این سرویس است که به طور مستقیم و با ابزارهای درون برنامه ای کمی غیرممکن به نظر می رسد. ما در این بخش از آموزش دانلود از رادیو جوان ، بحث آموزش دانلود آهنگ از رادیو جوان را بررسی کردیم.

آموزش دانلود آهنگ از رادیو جوان

رادیو جوان در درجه اول نام یک وبسایت موسیقی بود که به تدیرج به یک رادیو اینترنتی و سپس به یک شبکه ماهواره ای با محوریت پخش موسیقی بدل شد. این شبکه در طول دوران فعالیت خود به تدریج به عرضه در حوزه ارائه اپلیکیشن اختصاصی نیز وارد شده و محور فعالیت خود را موسیقی ایرانی و فارسی قرار داد.

آموزش دانلود از رادیو جوان ؛ چگونه آهنگ از رادیو جوان دانلود کنیم؟
نحوه دانلود موزیک از رادیو جوان, آموزش دانلود آهنگ از رادیو جوان, بررسی اپلیکیشن رادیو جوان

رادیو جوان فعالیت جدی و تخصصی را از سال 2004 و در آتلانتا واشنگتن آغاز کرد. فعالیت این سرویس در طول دوران های مختلف یک مسیر صعودی بوده و شمار زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است. اپلیکیشن این گروه مانند اسپاتیفای کارکردهای اساسی یک سرویس استریم موسیقی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در پایان آموزش دانلود از رادیو جوان قصد داریم برخی اطلاعات لازم درباره این سرویس را با شما به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

«گرینگوشو» نام یکی از برنامه‌هایی است که جمعه‌ها ساعت ۹:۳۰ شب با قالبی طنز پخش می‌شود. یکی‌ دیگر از برنامه‌هایی که در این شبکه پخش می‌شود، «گاف شو» نام دارد که با صدای مهرداد رییسی، دوبلور ایرانی، به گفتگو دربارهٔ موزیک ویدیو‌های روز جهان می‌پردازد. یک برنامه دیگر به نام «جکپات» است که به معرفی بازی‌های کازینویی می‌پردازد. برنامه دیگری به نام اسپات است که جمعه‌ها ساعت ۹ با افراد معروف گفت‌وگو می‌کند.

نسخه ویندوزی رادیو جوان

اپلیکیشن رادیو جوان سرویس بسیار کارامدی است اما ممکن است شما ترجیح بدهید از این سرویس روی کامیپوترهای شخصی و ویندوز استفاده کنید. در این بخش از آموزش دانلود از رادیو جوان قصد داریم شما را با شرایط استفاده از رادیو جوان در ویندوز آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید:

نکته اصلی درباره این سرویس این است که نسخه مخصوص ویندوز آن هنوز عرضه نشده است. در نتیجه برای استفاده از این سرویس روی ویندوز با محدودیت مواجه هستید، اما این به آن معنا نیست که هرگز نمیتوان از این سرویس روی ویندوز استفاده کرد.

آموزش دانلود از رادیو جوان ؛ چگونه آهنگ از رادیو جوان دانلود کنیم؟
آموزش رادیو جوان, آموزش کار با رادیو جوان, عضویت در رادیو جوان, دانلود اپلیکیشن رادیو جوان

توصیه ما این است که اگر اصرار به استفاده از این اپلیکیشن روی ویندوز دارید، با استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی محیط اندروید به استفاده و دانلود رادیو جوان برای ویندوز اقدام کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Radio Javan عبارتند از:

  • دسترسی به جدید ترین موزیک های فارسی در هر زمانی
  • مشاهده موزیک ویدئو هایی از خوانندگان با کیفیت فوق العاده بالا
  • امکان لایک موزیک های دلخواهتان
  • ساخت یک پلی لیست های اختصاصی از آهنگ های مورد علاقتان
  • پشتیبانی آفلاین برای همگام سازی با موزیک های مورد علاقه خود
  • سیستم جست و جوی پیشرفته و دقیق برای نمایش موزیک و یا موزیک ویدئو ها کامل از یک خواننده
  • ریمیکس و پادکست های اختصاصی
  • پشتیبانی از تعداد زیادی از خوانندگان ایرانی
  • ارسال نظر برای هر کدام از موزیک ها
  • دنبل کردن خواننده های محبوب

توصیه هایی برای استریم موزیک آنلاین

بدون شک در شرایط فعلی هرکسی از بابت هزینه های اینترنت و مسائل مرتبط با آن نگران خواهد شد. در این بخش از جستار پیش رو و پس از واکاوی بحث آموزش دانلود از رادیو جوان قصد داریم برخی توصیه های برای استفاده بهتر از این سرویس را به شما ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

همانطور که باید بدانید استریم ویدیو و موسیقی به اندازه دانلود فایل ویدیویی و صوتی از حجم اینترنت شما می کاهد. البته برخی گمان می کنند تماشای آنلاین ویدیو یا گوش دادن آنلاین موسیقی تاثیری در کاهش حجم اینترنت ندارد.

آموزش دانلود از رادیو جوان ؛ چگونه آهنگ از رادیو جوان دانلود کنیم؟
نحوه دانلود موزیک از رادیو جوان, آموزش دانلود آهنگ از رادیو جوان, بررسی اپلیکیشن رادیو جوان

به مانند تماشای ویدیو و تصاویر به صورت آنلاین، گوش دادن فایل صوتی آنلاین نیز در مصرف حجم اینترنت موثر است و از بسته اینترنت شما می کاهد. اما میزان مصرف فایل های صوتی، قابل مقایسه با فایل های تصویری نیست و به عنوان مثال یک فایل موسیقی با کیفیت 128 و فرمت mp3 به طور متوسط 5 مگابایت حجم دارد. اما همان موزیک اگر به قالب موزیک ویدیو درآید در عادی ترین حالت بالای 50 مگابایت اینترنت مصرف می کند.

فراتر از این اگر نگران مصرف اینترنت خود هستید باید بدانید که برای دسترسی به اپلیکیشن رادیو جوان، ناگزیر از استفاده از ابزارهای تغییر آی پی هستید و این از حجم اینترنت شما بسیار می کاهد. بنابراین بهتر است دائما به طور آنلاین در رادیو جوان نباشید و در مواردی نیز اتصال وی پی ان خود را قطع کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آموزش دانلود از رادیو جوان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


2 thoughts on “آموزش دانلود از رادیو جوان ؛ به راحتی دانلود کنید و لذت ببرید

  1. سلام وقتتون بخیر.
    ما یه شرکت تبلیغاتی هستیم که بیشتر در زمینه اینستاگرام و وب فعالیت می کنیم. و تمام محتوا کاملا مطابق قوانین اسلامی هستش. می خواستم بدونم اگر در زمینه پاپ آپ فعالیت می کنید باهم همکاری داشته باشیم. یعنی شما به عنوان نمایش دهنده فعالیت کنید.
    ممنون میشم اطلاع رسانی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *