نقد و بررسی یوتیوب موزیک سرویس پخش موسیقی گوگل

پژوهش‌های علمی ثابت کرده است که شنیدن یک موسیقی دلنشین علاوه‌بر سرگرمی، روی رفتار، افکار و حتی احساسات تأثیر می‌گذارد. با نوشتار نقد و بررسی یوتیوب موزیک سرویس پخش موسیقی گوگل همراه ما بمانید.

اکثر ما تمایل داریم که در تایم‌های مختلف خودمان را مهمان یک آهنگ دلنشین کنیم. حالا چه بهتر که یک پلتفرم پخش موسیقی پیشرفته‌ای وجود داشته باشد که بتوانیم به‌راحتی در آن جست‌و‌جوکرده و لیستی از آهنگ‌های دلخواه‌مان را ایجاد کنیم. خبر خوب این است که شما می‌توانید با خرید اکانت یوتیوب موزیک، علاوه‌بر این قابلیت، از مزایای دیگری هم بهره‌مند شوید.

نقد و بررسی یوتیوب موزیک

سرویس پخش موسیقی گوگل

نقد و بررسی یوتیوب موزیک، سرویس پخش موسیقی گوگل
نقد و بررسی یوتیوب موزیک, سرویس پخش موسیقی گوگل

چرا خرید اکانت یوتیوب موزیک؟

یوتیوب موزیک مثل اسپاتیفای و اپل‌موزیک یک پلتفرم پخش موسیقی است؛ اما با قابلیت‌های بیش‌تر. شما می‌توانید به‌صورت رایگان به این سرویس دسترسی پیدا کنید. این رایگان بودن یک‌سری محدودیت‌ها، مثل پخش تبلیغات زیاد در ابتدا، وسط و انتهای موسیقی و ویدیو به‌وجود می‌آورد. البته جای نگرانی نیست؛ شما با خرید اکانت یوتیوب موزیک می‌توانید علاوه‌بر برطرف کردن این محدودیت‌ها، از قابلیت‌های دیگر نیز بهره‌مند شوید. در‌واقع با این سرویس می‌توانید یک آرشیو کاملی از ریمیکس‌ها، موزیک‌های روز دنیا از خوانندگان مختلف داشته باشید؛ حتی این سرویس قابلیت پخش موزیک ویدیو را نیز دارد.

یوتیوب موزیک, بهترین سرویس موسیقی
یوتیوب موزیک, بهترین سرویس موسیقی, نقد و بررسی یوتیوب موزیک

خرید اکانت یوتیوب پریمیوم یا خرید اکانت YouTube music؟

هر کدام از این سرویس‌ها قابلیت‌های خاص خودش را دارد که با مقایسه آن‌ها بهتر می‌توان تصمیم گرفت که کدام یک را خریداری کنید. شما با خرید اکانت یوتیوب پریمیوم، علاوه‌بر دیدن فیلم بدون هیچ‌گونه تبلیغ، دانلود ویدیو‌های دلخواه، قابلیت پخش ویدیو در پس‌زمینه و… به قابلیت‌های YouTube music هم دسترسی کامل خواهید داشت. پس بهتر است بگوییم با یک تیر دو نشان خواهید زد! این سرویس به‌علت کاربردی بودن، بسیار پر‌طرفدار است. درست است که هزینه استفاده از این سرویس مناسب است، ولی گاهی پیش می‌آید که افراد توان پرداخت این هزینه را ندارند. در چنین شرایطی می‌توانید از سرویس یوتیوب موزیک که هزینه‌ای کم‌تر از آن را دارد، استفاده کنید. نکته جالب این‌جاست که این سرویس قابلیت ارتقا به یوتیوب پریمیوم را نیز دارد و هر زمان که بخواهید می‌توانید یوتیوب موزیک خود را ارتقا دهید.

یوتیوب موزیک چه قابلیت‌ها و امکاناتی دارد؟

یکی از جذابیت‌های این سرویس این است که با توجه به علایق شما در مکان‌های مختلف، آهنگ‌های مخصوص آن مکان را پیشنهاد داده و شما را شگفت‌زده می‌کند. اگر می‌خواهید از این قابلیت جذاب YouTube music استفاده کنید، باید اطلاعات بیش‌تری از خودتان در اختیار گوگل بگذارید تا محتوای منحصر‌به‌فردی در اختیارتان قرار دهد. همچنین می‌توانید با کیفیت بالاتر آهنگ و ویدیو را دانلود کرده و هر زمان که خواستید، به‌صورت آفلاین پخش کرده و از آن لذت ببرید. حتی می‌توانید زمانی‌که از برنامه دیگری استفاده می‌کنید، ویدیو را در پس‌زمینه موبایلتان پخش کنید. در‌واقع با خرید اکانت یوتیوب شما علاوه‌بر بهره بردن از امکانات بالا، به محض انتشار آهنگ جدید از آن مطلع شده و حتی می‌توانید با تایپ قسمتی از شعر، آهنگ مد‌نظر را سرچ کنید.

خرید اکانت یوتیوب موزیک بهتر است یا خرید اشتراک Spotify؟

بدون شک کم‌و‌بیش با این سرویس‌ها آشنا هستید و برای گوش دادن موسیقی از آن‌ها استفاده کردید. اگر بخواهیم یکی از این دو سرویس( یوتیوب موزیک و اسپاتیفای) را انتخاب کنیم، باید از قابلیت‌های هر دو آگاه شویم. اصلی‌ترین معیاری که کاربران به آن توجه زیادی می‌کنند، آرشیو موسیقی است. اسپاتیفای بیش‌تر از 70 میلیون و یوتیوب موزیک بیش‌تر از 60 میلیون ترک موسیقی دارد؛ ولی یوتیوب موزیک یک‌سری برتری نسبت به اسپاتیفای دارد. با خرید اکانت یوتیوب موزیک، شما به انواع محتوای تصویری دسترسی خواهید داشت؛ اما در اسپاتیفای فقط می‌توانید آهنگ گوش کنید. نکته جالب توجه دیگر در مورد یوتیوب موزیک که در هیچ سرویس دیگر مشاهده نمی‌کنید، امکان تماشای کنسرت، اجرای زنده و موزیک ویدیو است. اگر از نظر موتور جستجوگر در نظر بگیریم، در یوتیوب موزیک می‌توانید براساس فیلتر‌های خاص، از‌جمله، آلبوم، اسم آرتیست یا حتی سرچ قسمتی از لیریک به موسیقی مد‌نظر دسترسی پیدا کنید. حالا اگر بخواهیم از نظر قیمت بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که تفاوت زیادی بین این دو سرویس وجود ندارد؛ اما نکته قابل توجه در مورد یوتیوب موزیک این است که شما می‌توانید بدون تبلیغ به ویدیو‌های خود در یوتیوب دسترسی داشته باشید، آن هم با پرداخت کمی مبلغ بیش‌تر.

در حالت کلی هر دو پلتفرم با آپدیت کردن خود، سعی در جذب بیش‌تر مخاطب دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و بررسی ویژگی‌های آن‌ها، یکی از پلتفرم‌ها را انتخاب کنید. اگر دوست دارید در کنار گوش دادن به موزیک، اجرای زنده و موزیک ویدیو را هم ببینید، بدون شک باید یوتیوب موزیک را انتخاب کنید؛ ولی اگر صرفا گوش دادن به آهنگ مد‌نظر شما است، اسپاتیفای انتخاب مناسب‌تری است.

آیا اکانت یوتیوب موزیک من دائمی است؟

هنگامی‌که برای رهایی از تبلیغات آزار‌دهنده یوتیوب، تصمیم به خرید اشتراک یوتیوب موزیک می‌گیرید، سؤالی که ممکن است با آن مواجه شوید، این است که اکانت یوتیوب موزیک من دائمی است یا خیر. پاسخ سؤال‌تان این است که بستگی به طرح انتخابی دارد و مدت زمان آن را خودتان مشخص می‌کنید. ممکن است شخصی اشتراک یک ماهه خریداری کند و شخص دیگر یک ساله! پس با توجه به المان‌های مختلف می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما به‌صرفه‌تر است.

چگونه می‌توانم اکانت یوتیوب موزیک را خریداری کنم؟

همانطور که اشاره کردیم با پرداخت حق اشتراک ماهانه می‌توانید از قابلیت‌های این سرویس استفاده کنید. طبیعتا اینکه از کجا این اشتراک یوتیوب را خریداری کنید، مهم است. شما می‌توانید از مجازیته، که محصولات مجازی( اشتراک یوتیوب پرمیوم، لاینس‌ها و…) را به فروش می‌رساند، خریداری کنید. همچنین بعد از خرید اشتراک، در کم‌ترین زمان ممکن اکانت یوتیوب شما ساخته می‌شود و می‌توانید از پشتیبانی حرفه‌ای این تیم نیز بهره‌مند شوید. تیم پشتیبانی سؤالات شما را پاسخ داده و راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب صحیح و یا استفاده از اشتراک، انجام خواهند داد. با انتخاب مجازیته دیگر نگران اثرات تحریم روی اشتراک یوتیوب نیز نخواهید بود؛ چرا‌که ریجن اکانت شما ایران نخواهد بود.

.

پایان رپورتاژ آگهی در رابطه با نقد و بررسی یوتیوب موزیک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *