بازیگر بازی تاج و تخت درگذشت ؛ هرآنچه که باید از جزئیات مرگ جان استال بدانید

جان استال نقش ریچارد استارک را در سریال بازی تاج و تخت ایفا می‌کرد. اکنون و طی آخرین بررسی‌ها، خبری با تیتر بازیگر بازی تاج و تخت درگذشت شنیده می‌شود.

به نقل از ددلاین، جان استال، هنرپیشه اسکاتلندی که در دو فصل از سریال مشهور بازی تاج و تاج شبکه اچ بی او در نقش ریچارد کاراستارک ظاهر شده بود، درگذشت. مدیر برنامه‌های استال خبر مرگ جان استال در سن 68 سالگی را تایید کرد. این هنرپیشه در فصل دوم و سوم سریال بازی تاج و تخت ظاهر شده بود.

بازیگر بازی تاج و تخت درگذشت

هرآنچه که باید از جزئیات مرگ جان استال بدانید

بازیگر بازی تاج و تخت درگذشت
بازیگر بازی تاج و تخت درگذشت, جان استال درگذشت

استال قبل از بازی در سریال بازی تاج و تخت برای بازی در سریال اسکاتلندی راه درست را انتخاب کن یا به انگلیسی Take the High Road شناخته می‌شد. استال از سال 1982 تا سال 2003 که پایان کار این سریال بود، در آن به ایفای نقش پرداخت. به همین دلیل، خبر جان استال درگذشت نه تنها برای طرفداران بازی تاج و تخت، بلکه برای افراد بسیاری مهم است.

حرفه هنری این بازیگر اسکاتلندی بیش از 30 سال طول کشید. وی در آکادمی سلطنتی موسیقی و تئاتر اسکاتلند تحصیل کرد و پس از آن در چند نمایش روی صحنه رفت. تا پیش از خبر بازیگر تاج و تخت درگذشت استال تجربه کار برای کمپانی رویال شکسپیر و تئاتر ملی لندن را نیز داشت. وی در جدیدترین تجربه بازیگری خود در سریال تلویزیونی انسان بودن با به انگلیسی، Being Human جلوی دوربین رفته بود.

بیشتر بخوانید:

بازیگر بازی تاج و تخت درگذشت
بازیگر تاج و تخت درگذشت, مرگ بازیگر بازی تاج و تخت

تا پیش از مرگ جان استال وی 69 سال داشت. لازم به ذکر است که جان استال در سال 1953 میلادی به دنیا آمده بود و تاکنون تجربه زیادی در تلوزیون داشته است. خبر بازیگر تاج و تخت درگذشت خبری بسیار اندوهگین برای جامعه هنری می‌باشد. این تمام توضیحات منتشر شده از مرگ بازیگر بازی تاج و تخت بود. انتظار داریم که به مرور زمان، جزئیات بیشتری از مرگ بازیگر بازی تاج و تخت منتشر شود. همچنین لازم به ذکر است که خبر جان استال درگذشت برای طرفداران سریال بازی تاج و تخت، خبری بسیار اندوهگین محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگر بازی تاج و تخت درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *