بهترین بازی های آیفون 2022 ؛ جدیدترین بازی های آیفون 2022 با حجم کم و گرافیک بالا

اگر با وجود یک موبایل آیفون قصد آشنایی با بازی‌های جدید را دارید، می‌توانید با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های آیفون 2022 را بررسی نماییم.

موبایل یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای بازی‌های ویدیویی است. برخلاف کامپیوتر و کنسول، شما می‌تواند در زمان به موبایل خود دسترسی داشته و آن را به سادگی حمل کنید. تفاوتی ندارد که موبایل شما آیفون باشد و یا از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کند؛ در هر صورت تعداد زیادی از جدیدترین بازی های آیفون 2022 وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

بهترین بازی های آیفون 2022

جدیدترین بازی های آیفون 2022 با حجم کم و گرافیک بالا

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های آیفون 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022

در هر صورت، آشنایی با بهترین بازی های IOS 2022 می‌تواند زمان‌های اضافی شما را تبدیل به سرگرمی کند. پس اگر شما نیز قصد آشنایی با بازی های آیفون جدید 2022 را دارید، تا انتهای این نوشتار با فیگار باشید تا بهترین و جدیدترین بازی های آیفون 2022 را به شما معرفی نماییم.

Diablo Immortal

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, بهترین بازی های IOS 2022

Diablo Immortal جزو بازی‌هایی است که می‌تواند به سادگی تبدیل به بهترین بازی 2022 آیفون شود. Diablo Immortal یک بازی در سبک MMO RPG و هک اند اسلش است که داستان آن در رابطه با مبارزه با بدی‌ها و پلیدی‌ها است. آماده باشید تا به خطرناک‌ترین مکان‌های جهان رفته و با بدی‌‌ها در یکی از بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان مبارزه کرده بلکه بتوانید صلح و عدالت را به جهان بازگردانید.

اگر شما با بازی‌هایی همچون Dota 2 آشنا باشید، بی‌شک با سبک این بازی آشنایی دارید. ترکیب ژانر اکشن و استراتژیک، باعث شده است تا این بازی را در لیستمعرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2022 قرار دهیم. همچنین شما می‌توانید با بازی‌های اکشن بیشتری در نوشتار بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022 آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

Clash Mini

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, بازی های آیفون جدید 2022

سوپرسل برای انتشار بازی‌های متعددی در سال 2022 برنامه ریزی کرده است. بنظر می‌رسد که سوپرسل درحال ساخت بازی‌های متعددی است تا بتواند حداقل برای یکی از آن‌ها، لقب بهترین بازی 2022 آیفون را به دست آورد.

بازی Clash Mini، یک بازی رومیزی (بهترین بازی های بردگیم)‌ جدید در موبایل خواهد بود که با شخصیت‌های مربوط به کلش انجام می‌شود. شخصیت‌های اصلی از جمعه بربر کینگ و یا آرچر کوئین به همراه دیگر سربازهای بازی‌ها، در این بازی نیز حضور خواهند داشت. همچنین شما می‌توانید این بازی را به صورت 1 به 1 و یا به صورت 7 نفره تجربه کنید!

همانطور که مشخص است، این بازی کمی با دیگر بازی‌های استراتژیک سوپرسل متفاوت خواهد بود؛ اما در هر صورت این لیافت حضور در معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2022 دارد.

بیشتر بخوانید:

Plants vs. Zombies 3

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, بهترین بازی های افلاین 2022 ایفون

آیا Plants vs. Zombies را به یاد می‌آورید؟ Plants vs. Zombies یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین بازی‌ها در ژانر استراتژیک (بهترین بازی های استراتژیک اندروید و آیفون 2022) است که با توجه به گذشت زمانی طولانی از انتشار آن،‌ اکنون یک بازی نوستالوژی نیز محسوب می‌شود. اکنون نیز قسمت سوم این بازی درحال ساخت است تا تبدیل به یکی از بهترین بازی های افلاین ایفون 2022 شود.

بازی Plants vs. Zombies، سبک خاصی از استراتژیک را به همراه گرافیکی طنز برای بازیکنان به نمایش در می‌آورد. شما مسئول محافظت از شخصی هستید که زامبی‌ها به منزل  او حمله کرده‌اند تا مغز او را بخورند! اما نحوه محافظت شما است که این بازی را متفاوت می‌کند؛ شما باید گیاهانی را در حیاط بکارید که می‌توانند با زامبی‌ها مبارزه کنند و آن‌ها را از پای در بیاورند!

از زمان انتشار اولین بازی Plants vs. Zombies، نسخه‌های اصلی و فرعی متعددی از آن ساخته شده است. اکنون نیز نوبت بازی Plants vs. Zombies 3 تا به عنوان سومین قسمت از بازی‌های اصلی این مجموعه عرضه شود و باری دیگر شما را وادار به کاشت گیاهان مبارز کند. تقریبا تمام طرفداران Plants vs. Zombies اطمینان دارند که قسمت سوم این بازی، یکی از بهترین بازی های افلاین ایفون 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

CASE: Animatronics

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, دانلود بازی های گرافیک بالا برای آیفون 2022

اگر شما یکی از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید و به دنبال دانلود بازی های گرافیک بالا برای آیفون 2022 می‌گردید، هیچ دلیلی وجود ندارد که بازی CASE: Animatronics را دانلود نکنید. این بازی در ژانر اکشن و ترسناک عرضه شده است و به جرعت می‌توان گفت یکی از چالش برانگیزترین بازی‌هایی است که می‌توانید در موبایلتان آن را تجربه کنید.

داستان این بازی در یک اداره پلیس قرار دارد؛ جایی که یک هکر متعصب، کنترل ایستگاه را به دست گرفته و شبکه برق را قطع کرده است. با وجود گیم پلی زیبای حل پازل و زمینه بیظیر، می‌توان CASE: Animatronics را نیز بهترین بازی ترسناک 2022 اندروید محسوب کرد. شما می‌توانید با بهترین بازی های ترسناک اندروید 2022 در فیگار آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

Monument Valley 3

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان

آیا با بازی Monument Valley آشنایی دارید؟ بازی Monument Valley یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های فکری موبایل است. تاکنون دو قسمت از این بازی منتشر شده است و اکنون قسمت سوم آن آمده است تا جزو بهترین بازیهای ایفون 2022 باشد که شما را در چالشی سخت قرار داده و به تقویت ذهن شما کمک می‌کند.

این بازی توسط استودیو Ustwo ساخته شده است. قسمت سوم این مجموعه از نظر مکانیزم گیم پلی، شباهت زیادی به قسمت‌های قبلی این سری دارد. وظیفه بازیکن هدایت شخصیت بازی در مراحل مختلف است. برای انجام این کار، باید محیط را به هر شکل ممکن تغییر داده تا معما را حل کنید. تمام کسانی که نسخه اول را تجربه کرده‌اند، اعتقاد دارند که قسمت سوم این بازی نیز یکی از بهترین بازی های افلاین 2022 ایفون خواهد بود. اگر به بازی‌های فکری علاقه دارید، می‌توانید نوشتار بهترین بازی های ذهنی اندروید و آیفون 2022 را نیز مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

King of Hunters

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, بهترین بازیهای ایفون 2022

در ابتدا قرار بود که بازی King of Hunters، در سال 2018 منتشر شود. این بازی قرار بود تا در سبک بتل رویال قرار گرفته و به موبایل‌های اندروید و آیفون راه یابد. از همان ابتدا مشخص بود که این بازی قصد دارد تا یکی از بهترین عناوین در معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2022 باشد. تاکنون چندین نمونه از نسخه این بازی تست شده‌اند اما تاریخ انتشار نهایی آن مشخص نیست.

این بازی در یک جهان تخیلی و فانتزی قرار دارد. جهانی که شما در آن می‌توانید حرفه‌های مختلفی داشته باشید و به هر صلاحی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید تا با استفاده از آن، جهان را تسخیر کنید. هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای بازی King of Hunters منتشر نشده است اما بی‌شک این بازی می‌تواند یکی از بهترین بازیهای ایفون 2022 باشد.

بیشتر بخوانید:

Apex Legends Mobile

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, دانلود بازی های گرافیک بالا برای آیفون 2022

پیش‌تر کمپانی EA و Respawn Entertainment تصمیم گرفتند بازی بسیار محبوب خود، Apex Legends را به دنیای بازی‌های موبایل آورده و آن را تبدیل به بازی‌ای کنند که افراد زیادی به عنوان دانلود بازی های گرافیک بالا برای آیفون 2022 آن را بیابند. طبق گزارش‌ها، این بازی برای اندروید و iOS منتشر، و در دسترس خواهد بود. با این حال، هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این بازی وجود ندارد.

اگر شما بازی محبوب Apex Legends را نمی‌شناسید، لازم به ذکر است که این بازی یک بازی علمی تخیلی بتل رویال با شخصیت های مختلف است. این بازی در دوره نستاً کوتاهی، به عنوان یکی از بزرگترین رقبای بازی Fortnite شناخته می‌شد و اکنون نیز قصد دارد تا جزو مهم‌ترین بازی های آیفون جدید 2022 باشد.

بیشتر بخوانید:

Call of Duty: Warzone Mobile

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, بهترین بازی های IOS 2022

Call of Duty: Warzone یکی دیگر از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال است که درحال تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022 نیز می‌باشد. هنوز بازی Call of Duty: Warzone Mobile هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. اما با این حال، طرفداران یقین دارند که این بازی به واقعیت خواهد پیوست تا بهترین بازی ایفون 2022 نام بگیرد. کمپانی Activision در سال 2020 اعلام کرده بود که بازی‌های بیشتری از Call of Duty برای موبایل عرضه خواهند شد. اما آیا این بیانیه برای اطمینان از ساخته شدن Call of Duty: Warzone Mobile کافی است؟

اولین دلیلی که باعث می‌شود طرفداران به ساخت این بازی امیدوار باشند، موفقیت نسخه اصلی Call of Duty: Warzone است. اگر بازی Call of Duty: Warzone موفق بوده است، پس چرا نسخه موبایلی آن نیز برای کمپانی موفقیت نداشته باشد تبدیل به بهترین بازی ایفون 2022 نشود؟

دومین دلیل، استخدامی‌های Activision است. این کمپانی، پیش‌تر پستی مبنی بر کاریابی و جذب نیرو با عنوان Warzone Mobile ایجاد کرده بود که خیلی زود حذف شد. این قضیه، حاکی از آن است که این بازی به طور رسمی در دست ساخت قرار دارد. پس می‌توانیم امیدوار باشیم تا این بازی را در قامت بهترین بازی ایفون 2022 ببینیم.

بیشتر بخوانید:

Death City: Zombie Invasion

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, بهترین بازی های افلاین 2022 ایفون

بازی Death City: Zombie Invasion در سبک زامبی عرضه شده است. استراتژی های ذهنی و مهارت های خود را در بهترین بازی 2022 آیفون سبک زامبی شکوفا کنید. داستان بازی در شهر P آغاز می‌شود؛ جایی که ویروسی شیوع پیدا کرده و کل شهر جهش یافته و به این ویروس آلوده شده است. برای نجات شهر خود و به خاطر مردم، اسلحه خود را بردارید و راهی جنگ با زامبی ها شوید. جایی که با وجود چالش های خطرناک و وحشتناک، قسم می‌خورید که تک تک آنها را بکشید تا زمانی که شهر را به طور کامل پاک کرده باشید.

این مورد نیز می‌تواند جزو بهترین بازی های افلاین 2022 ایفون زیرا که برخلاف اکثر بازی‌های تیراندازی، بدون هیچ نیازی به اینترنت، ویژگی‌های یک بازی تمام عیار را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین با توجه به نحوه گیم پلی این بازی، می‌توان آن را در دسته بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022  نیز به حساب آورد.

بیشتر بخوانید:

Guns Up

بهترین بازی های آیفون 2022
بهترین بازی های آیفون 2022, معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2022

نسخه کامپیوتر بازی استراتژی Guns Up، محبوب‌ترین بازی کمپانی Valkyrie Entertainment است. اکنون و پس از موفقیت‌های چشمگیر نسخه کامپیوتری این بازی، ساخت نسخه موبایل آن نیز تایید شده است.

ناوگان خود را در انبوهی از موشک اندازها، شورش گران و سربازان هوایی بسازید و کاری کنید که کاملاً در برابر حملات مختلف دشمن، غیرقابل نفوذ باشد. اکنون زمان حمله است؛ ارتش خود را آماده کرده و آن‌ها را به سوی دشمنانتان رهبری کنید. برای کسب امتیاز و موفقیت‌های بیشتر یک اتحاد راه بیاندازید و هم‌پیمان‌هایی برای خود بیابید که تا ابد به شما وفادار خواهند ماند.

نسخه موبایل بازی Guns Up، در سال 2022 و در قامت یکی از بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان برای کاربران اندروید و آی‌او‌اس عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که با وجود گرافیک انیمیشنی و در ظاهر کودکانه، همچنان این بازی به مهارت و استراتژی بسیار زیادی نیاز دارد و به همین دلیل است که از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان نام می‌بریم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های آیفون 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های آیفون 2022

آیا Call of Duty: Warzone Mobile در سال 2022 می‌شود؟

درحال حاضر همچنان ساخته شدن بازی Call of Duty: Warzone Mobile به طور رسمی تایید نشده است. اما با توجه به شواهد و مدارک موجود، می‌توانید انتظار انتشار این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی های IOS 2022 داشته باشیم.

معیار انتخاب بهترین بازی های آیفون 2022 چیست؟

ما در فیگار تلاش کرده‌ایم تا از بهترین بازی های افلاین ایفون 2022 تا بازی‌های آنلاین و در ژانرهای متفاوت در لیست بهترین بازی های افلاین ایفون 2022 نام ببریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *