چه اتفاقی می افتد اگر حین فیلم دیدن بدویم ؟!

برای این منظور کافی است که مکان قرارگیری تردمیل را درست مقابل سینمای خانگی در نظر بگیرید تا وقتی در حال ورزش کردن هستید، از فیلم مورد علاقه‌تان نیز لذت ببرید. البته ممکن است خنده‌دار به نظر بیاید.

دویدن روی تردمیل بسیار هیجان انگیز است و افرادی که در منزل از این وسیله استفاده می‌کنند، می‌توانند به دیگر کارهایشان به‌صورت همزمان رسیدگی کنند. حال احتمالاً از این صحبت‌مان تعجب کرده‌اید و این سوال برایتان پیش آمده است که در زمان راه رفتن یا دویدن روی دو ثابت چه کار دیگری می‌توان انجام داد.

چه اتفاقی می افتد اگر حین فیلم دیدن بدویم؟!

خب! برای پاسخ به این سوال فقط کافی است که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید، مخصوصاً اگر به فیلم دیدن علاقه‌مند هستید. درواقع بسیاری از افراد مخصوصاً خانم‌ها که در خانه وقت آزاد بیشتری دارند، به‌راحتی می‌توانند با تلفیق استفاده از تردمیل و فیلم دیدن از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرند.

بررسی جایگاه تردمیل در منزل

ببینید! وقتی در منزل یک سینمای خانگی دارید و در کنار آن از لوازم ورزشی مانند دو ثابت استفاده می‌کنید، فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود که هر دو را به‌صورت همزمان پیش ببرید. برای این منظور کافی است که مکان قرارگیری تردمیل را درست مقابل سینمای خانگی در نظر بگیرید تا وقتی در حال ورزش کردن هستید، از فیلم مورد علاقه‌تان نیز لذت ببرید. البته ممکن است خنده‌دار به نظر بیاید، اما این کار می‌تواند مزیت‌های به‌خصوصی داشته باشد که در ادامه سعی می‌کنیم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم؛ پس در ابتدا گوشزد می‌کنیم که اگر در دو حوزه فیلم دیدن و ورزش کردن تبحر دارید، حتماً این امکان را برای خود در نظر بگیرید تا به‌صورت توأمان بتوانید به این دو کار مشغول شوید.

مزیت‌های فیلم دیدن روی تردمیل

اشتباه نکنید! این کار شدنی است و حتی می‌تواند مزایای خاصی داشته باشد؛ بنابراین اجازه دهید تا موارد بااهمیتی را در این خصوص عنوان کنیم:

  • انرژی بیشتر

آیا می‌دانید افرادی که بیشتر به ورزش کردن علاقه دارند، به انگیزه‌ی بیشتر نیز نیاز دارند؟ برای این موضوع، فیلم دیدن اتفاق خارق‌العاده‌ای است که می‌تواند رخ دهد. اگر امتحان نکرده‌اید، حداقل یک بار هم که شده آن را تست کنید. اصلاً همین حالا بلند شوید و یک فیلم جذاب را پلی کنید و سپس به روی تردمیل بپرید. مطمئناً اگر به فیلم علاقه‌مند باشید، حتی متوجه نمی‌شوید که ساعت‌ها بر روی دو ثابت در حرکت هستید. درواقع باید بگوییم که اگر چربی سوزی مناسب می‌خواهید، این یک روش، امتحان پس داده است که اگر امتحان نکنید، سرتان بی‌کلاه خواهد ماند.

  • تمرکز بیشتر

شاید فکر کنید افزایش تمرکز لازم است تا کارهای عجیب و غریب کنید. اما نه! فقط کافی است که تلفیقی از ورزش کردن و استفاده از تردمیل را در دستور کار قرار دهید. احتمالاً بسیاری از شما عزیزان توانایی مشاهده فیلم و روی دو ثابت حرکت کردن را نداشته باشید، اما شاید امتحان کردن آن ضرر نداشته باشد و چه بسا بعد از مدتی به افزایش تمرکزتان کمک کرده باشید. این موضوع وقتی جذاب می‌شود که فیلم مدنظرتان نیز ورزشی باشد و با توجه به همزاد پنداری‌ که با شخصیت‌های ورزشی فیلم می‌کنید، به خوبی می‌توانید تمرکزتان را بهبود ببخشید.

  • انگیزه بیشتر

اگر دو کار را به‌صورت همزمان انجام دهید، هرکدام از کارها انگیزه‌ی کار دیگری است. اینکه اگر حوصله ورزش کردن با تردمیل را ندارید، چرا از فیلم دیدن استفاده نمی‌کنید؟ حتی برعکس این موضوع نیز صدق می‌کند. درواقع با خودتان قرار می‌گذارید که تا زمانی‌که فیلم به اتمام برسد، ورزش‌تان را کنار نخواهید گذاشت و این موضوع انگیزه‌تان را برای ورزش کردن افزایش می‌دهد. توصیه می‌کنیم حتماً این کار را امتحان کنید تا اثرات شگفت انگیز آن را در کوتاه مدت مشاهده کنید.

  • مشاهده فیلم بیشتر

افرادی که به فیلم دیدن علاقه‌ دارند و اصطلاحاً خوره فیلم هستند تا وقت آزاد گیر می‌آورند به مشاهده فیلم‌های بیشتر روی می‌آورند، اما چرا از وقت ورزش‌تان برای این منظور استفاده نمی‌کنید؟ درواقع وقتی روی تردمیل راه می‌روید، به‌راحتی می‌توانید به فیلم دیدن بپردازید؛ بنابراین دو منظوره اقدام کردن در این خصوص می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان به فیلم جذاب باشد که اگر تابه‌حال این مورد را امتحان نکرده‌اید، حتماً در اولین فرصت آن را در نظر بگیرید.

بهترین روش برای کاهش خستگی استفاده از تردمیل

بسیاری از افراد وقتی چند دقیقه روی دو ثابت می‌دوند، احساس خستگی کرده و چه بسا خیلی زودتر از آنچه که باید، ورزش را رها می‌کنند، اما با استفاده از روش فیلم دیدن روی این وسیله کاربردی، به‌راحتی می‌توان خستگی روی تردمیل را کاهش داد. درواقع وقتی در حال دویدن روی دو ثابت هستید و فیلم نگاه می‌کنید، متوجه گذشت زمان نمی‌شوید و حتی شاید احساس خستگی کمتری کنید. درواقع این روش ممکن است برای بسیاری از افراد جوابگو نباشد، اما به‌طور حتم اگر فقط یک بار به این کار اقدام کنید، متوجه خواهید شد که به نسبت راه‌کارهای دیگر بهتر جواب می‌دهد.

بررسی تأثیر فیلم بر بهتر ورزش کردن

فیلم‌ها سرشار از انگیزه هستند و اصلاً تفاوتی ندارد که در چه ژانری در نظر گرفته شده‌اند. درواقع همه‌ی افرادی که به فیلم تماشا کردن عادت دارند، پر از انگیزه و انرژی هستند که از این موضوع می‌توان برای ورزش کردن روی دو ثابت نیز استفاده کرد.

درواقع انرژی‌ای که فیلم بر بهبود ورزش کردن دارد، شاید در هیچ فعالیت دیگری وجود نداشته باشد، حتی عکس این موضوع نیز صادق است و افرادی که ورزش را در دستور کار خود قرار می‌دهند، انرژی بیشتری برای فیلم نگاه کردن دارند. به‌طورکلی این دو حوزه را می‌توان تکمیل‌کننده هم دانست که بیشتر افراد نیز از آن استقبال کرده‌‌اند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را به همزمان فیلم دیدن و روی تردمیل دویدن ترغیب کنیم؛ چراکه احساس ما به این است که می‌تواند انگیزهایتان را برای هر دو حوزه افزایش دهد. درواقع افرادی که به فیلم دیدن زیاد علاقه‌مند هستند، می‌توانند از این روش تنوع مناسبی در طول روز به زندگی‌شان بدهند و اگر شما هم می‌خواهید چنین تجربه‌ای داشته باشید، توصیه می‌کنیم به فیلم دیدن روی تردمیل روی بیاورید. البته اگرچه ممکن است این موضوع از نظرتان عجیب باشد، اما هستند افرادی که از این طریق توانسته‌اند به موفقیت‌های جالبی دست یابند که برای مثال می‌توان به چربی‌سوزی بهتر و مشاهده فیلم‌های بیشتر اشاره کرد.

 

پایان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *