مسابقات فرمول یک بلژیک ۲۰۲۲ ؛ بدشانسی همیلتون در اسپا [+عکس]

مسابقات فرمول یک بلژیک ۲۰۲۲ . مکس ورشتپن یک قدم دیگر به قهرمانی فصل نزدیک شد. در ادامه مطلب جایزه بزرگ بلژیک ۲۰۲۲ همراه فیگار باشید.

مکس ورشتپن با استارت از رده 15 و عبور از 14 خودروی مقابل به پیروزی در فرمول یک بلژیک 2022 دست یافت و سرجیو پرز هم به مقام دوم رسید.

مسابقات فرمول یک بلژیک ۲۰۲۲

بدشانسی همیلتون در اسپا [+عکس]

جایزه بزرگ بلژیک ۲۰۲۲
جایزه بزرگ بلژیک ۲۰۲۲

بالاخره یکی از بهترین رقابت‌های سال هم در بدترین روز زندگی لوئیس همیلتون به پایان رسید. امروز به سراغ مهم‌ترین اتفاقات رقابت فرمول یک بلژیک ۲۰۲۲ در پیست اسپا خواهیم رفت و به جدول امتیازات رانندگان هم نگاهی خواهیم داشت. البته اگر اوضاع به همین شکل جلو برود، قطعا مکس ورشتپن دومین قهرمانی فرمول ۱ جهان را به هلندی‌ها هدیه خواهد داد.

دور 40 و تنها 5 دور تا انتهای مسابقه باقی مانده بود. رقابت شدیدی بر سر تصاحب رده 10 آلبون در جریان بود و او چون دیوار بتنی در مقابل استرول، نوریس، ژو دفاع می‌کرد. از سمت دیگر این راسل بود که به ساینز نزدیک می‌شد و تلاش می‌کرد تا سکوی سوم را از او بگیرد. او کمتر از 2.5 ثانیه با فراری فاصله داشت. با توجه به فاصله ردبول‌ها از هم و از سایر رقبا باید این 1 -2 را به حساب آنها نوشت.

عکس مسابقات فرمول یک بلژیک ۲۰۲۲:

جایزه بزرگ بلژیک ۲۰۲۲
جایزه بزرگ بلژیک ۲۰۲۲

راسل همچنان کمی بیش از 2 ثانیه در دور 42 از ساینز فاصله داشت و رسیدن و عبور از ساینز در این تعداد دور باقی مانده کمی ناممکن به نظر می‌رسید اگرچه در هیچ زمان هیچ چیز غیر ممکن نیست. لکلرک برای کسب تک امتیاز دور سریع اقدام کرد در شرایطی که ساینز در رده 3 و راسل در رده 4 به کار خود پایان دادند و لکلرک هم پنجم شد و نتوانست تک امتیاز را از ورشتپن بگیرد.

در آخرین لحظات لکلرک مستحق دریافت 5 ثانیه جریمه به دلیل تخلف در عبور از سرعت مجاز در پیت لین شناخته شد. بدین ترتیب او رده خود را از دست داد و به رده 6 رفت و آلونسو به رده 5 رسید.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *