فوری: فاجعه وحشتناک در کره جنوبی ؛ جشن هالووین با 150 کشته! [+عکس]

جشن هالووین کره جنوبی ؛ جشن بزرگ هالووین در کره از زمان پایان محدودیت‌های کرونا، شنبه شب به تراژدی تبدیل شد. در ادامه همراه ما بمانید.

جشن هالووین کره جنوبی

به دنبال کشته شدن ۱۵۱ نفر در محل برگزاری مراسم هالووین در سئول پایتخت کره جنوبی، پرسش‌هایی در مورد علت وقوع این حادثه مرگبار مطرح شده و این کشور به دنبال پاسخی برای آن‌هاست.

بیشتر بخوانید:

فاجعه تلخ در فوتبال اندونزی ؛ مرگ 182 نفر در ورزشگاه! [+عکس]

جشن هالووین کره جنوبی

  • جشن هالووین در کره
جشن هالووین کره جنوبی
جشن هالووین در کره, حادثه جشن هالووین کره جنوبی

حادثه جشن هالووین کره جنوبی

به گزارش منابع خبری:

سفارت ایران در کره جنوبی با انتشار اطلاعیه‌ای از جان باختن حداقل چهار نفر از ایرانیان مقیم این کشور، در حادثه جشن‌ هالووین در سئول خبر داد.

پس از آنکه برگزاری جشن هالووین در سئول فاجعه آفرین و یکی از بدترین حوادث کره جنوبی عنوان شد، مقامات این کشور عزای ملی اعلام کرده و در حال بررسی چگونگی کشته شدن دستکم ۱۵۱ نفر در این حادثه هستند.

در ادامه میتوانید عکس جشن هالووین کره جنوبی را مشاهده کنید:

جشن هالووین در کره, حادثه جشن هالووین کره جنوبی
جشن هالووین در کره, حادثه جشن هالووین کره جنوبی

پلیس گفت که چند نفر از مجروحان در محل حادثه در خیابان  Itaewon‌ تحت احیای قلبی گرفتند و بسیاری دیگر از مجروحان نیز به بیمارستان‌های نزدیک منتقل شدند. طبق گزارش «سی‌ان‌ان»، حداقل ۱۹ نفر از اتباع خارجی از کشورهای ایران، نروژ، چین و ازبکستان جزو قربانیان این حادثه مرگبار در پایتخت کره جنوبی هستند.

به گفته مقامات کره جنوبی تاکنون بیش از ۹۰ درصد از قربانیان شناسایی شده اند. همچنین در حال حاضر امکان شناسایی حدود ۱۰ نفر دیگر وجود ندارد زیرا برخی از آنها کمتر از ۱۷ سال دارند (برای داشتن کارت شناسایی بسیار جوان هستند) و برخی دیگر خارجی هستند.

اخبار بیشتر:

جشن هالووین در کره جنوبی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *