فضای کار اشتراکی دیهیم، فرصتی برای آغاز کسب‌وکارهای نوپا

مدتی است که فضای کار اشتراکی بیشتر مورد توجه صاحبان کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپی قرار گرفته است. حتی افرادی که به عنوان فریلنسر به فعالیت می‌پردازند، معمولا به یک نقطه امن و آرام نیاز دارند تا بتوانند به کارهای خود سروسامان بدهند.

اما اصلا این ایده فضای کار اشتراکی از کجا آمده است؟

فضای کار اشتراکی از سال ۲۰۰۶ میان فعالان حوزه تکنولوژی در اروپا و آمریکا شمالی مطرح شد. در حالی که در گذشته و حین دهه ۹۰، هکرهای معمولا در فضایی کنار هم جمع می‌شدند تا بتوانند به هم‌دیگر مهارت بیاموزند و از هم دیگر را از آنچه تجربه کرده‌اند نیز آگاه کنند.

در حالی که تا سال ۲۰۰۹ همچنان به صورت رسمی فضاهای کار اشتراکی پدید نیامده بودند و افراد به صورت خودجوش چنین محل‌های را برای خود پیدا می‌کردند تا به سراغ کافی‌شاپ‌ها نروند، مجموعه تک لیمینال (Tech Liminal) برای اولین برای فضای کار اشتراکی خود را در اوکلند آمریکا تاسیس کرد.

شاید باور پذیر نباشد، ولی خلاف باور عموم تا به امروز در آسیا بیش از ۳۹۷۶ فضای کار اشتراکی وجود دارد و آسیا در میان دیگر قاره‌ها در ایجاد این فضاها پرچم‌دار است. سپس آمریکا دومین قاره‌ای است که با حدود ۳۲۰۰ فضای کار اشتراکی، توانسته فرهنگ‌سازی مناسبی روی استفاده از این فضاهای کاری انجام دهد.

حال سوال اینجاست که فضای کار اشتراکی برای کدام افراد مناسب است؟

فضای کار اشتراکی دیهیم، فرصتی برای آغاز کسب‌وکارهای نوپا

فضای کار اشتراکی برای همه افرادی که می‌خواهند با هزینه مناسبی، فضایی برای پیشبرد اهداف کسب‌وکار خود داشته باشند مناسب به حساب می‌آید.

مخاطبان فضاهای کار اشتراکی می‌توانند…

  • افرادی که فقط نیاز به اتاق جلسه و کنفرانس دارند.
  • افرادی که به صورت فریلنسر به فعالیت می‌پردازند.
  • آنهایی که نیاز با ساخت ارتباطات در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار دارند.
  • افرادی که نمی‌توانند در حال حاضر هزینه دفتر بدهند.
  • صاحبان کسب‌وکارهایی که دورکاری می‌کنند و فضای خانه برای آنها محل مناسبی برای کار کرند نیست.
  • مناسب برای شغل‌های انفرادی مانند نویسندگی که نیاز به تمرکز ویژه‌ای دارد.

حال چرا فضای اشتراکی کارخانه نوآوری دیهیم؟

کارخانه نوآوری دیهیم یکی از مجموعه‌هایی است که با هدف ارائه خدماتی با کیفیت قابل قبول، سعی دارد به کسب‌وکارهای نوپا کمک کند تا بتوانند در فضایی مناسب به رشد و نمو کسب‌وکار خود بپردازند.

فضای کار اشتراکی بخشی از خدمات این مجموعه است که در دو شعبه ارائه می‌شود. شعبه اول در پاکدشت، واقع در شهر تهران قرار دارد و شعبه دوم آن در خیابان سهروردی تهران قرار گرفته است.

چه بخواهید برای مدتی کوتاه فقط یک صندلی داشته باشید و چه محیط بزرگتری مانند اتاق جلسه و سالن کنفرانس نیاز داشته باشید، در فضاهای کار اشتراکی دیهیم به این فضاها توجه شده است.

در این فضا خدماتی مانند پذیرایی، پرینت، نظافت و اینترنت به صورت رایگان ارائه می‌شود تا تجربه بهتری از محل کار خود داشته باشید. همچنین از نظر قیمت‌گذاری به صورتی ارائه شده است تا بتوانید با حضور بلندمدت در فضای کار اشتراکی، هزینه کمتری برای کسب‌و‌کار خود پرداخت کنید.

اگر دسترسی به مترو برای شما اهمیت قابل توجهی دارد، می‌توانید به شعبه سهروردی مراجعه کنید که در نزدیکی محل مترو سهروردی قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دو فضای کار اشتراکی دیهیم می‌توانید به وبسایت کارخانه نوآوری دیهیم مراجعه کنید و با برقرای تماس، اطلاعات تکمیلی از قبیل وضعیت موجودیت فضاهای کار اطلاعات کسب کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *