تکنیک های بدست اوردن ثروت را بدانیم

در این دنیا هر آدمی برای رشدن کردن در کاری به دنیا می آید. اگر تا الان نتوانسته اید در کاری رشد کنید به این دلیل است که مسیر و استعداد خود را در کاری که در آن استعداد دارید پیدا نکرده اید من نیز روی محصول خود کابل برق فشار متوسط توانستم ثروت را  در زندگی خود خلق کنیم در ادامه با این محول آشنا  میشویم.

کابل برق فشار متوسط

کابل های فشار متوسط دارای رنج ولتاژی 6 کیلو ولت الی 30 کیلو ولت می باشند. این دسته از کابل ها در انواع مس و آلومینیوم به صورت تک رشته و سه رشته تولید می گردند. از کابل برق فشار متوسط برای تأمین برق ساختمان های تجاری یا مسکونی و مدار های توزیع صنعتی استفاده می شود. این کابل ها برای استفاده در محیط داخلی، نصب در داخل ساختمان با رعایت مقررات مربوطه و استفاده در کانال یا ترانشه، زیر زمین به صورت دفن مستقیم در زیر خاک خشک یا مرطوب و در سینی های کابل برای ساختمان های صنعتی، تابلو برق و نیروگاه ها و همچنین نصب در فضای آزاد مناسب هستند.کابل فشار متوسط با هادی های مس یا آلومینیوم مطابق با استاندارد های IEC یا BS طراحی و تولید می گردد و در انواع تک رشته یا سه رشته ای موجود است. کابل فشار متوسط با عایق XLPE یا TR-XLPE مقاوم در برابر درخت آبی تولید می شود.

کابل فشار ضعیف

با توجه به هزینه های بالای خرید و اجرا برای سیم وکابل فشار ضعیف این موضوع حائز اهمیت می باشد که تدابیری برای نگهداری آن اندیشید و وقتی که بتوانیم مساعل و دغدغه های این بخش را تا حدودی یا به طور کامل برطرف کنیم می توانیم تمام اون هزینه ها رو پس انداز کنیم هزینه ها چیست؟با توجه به میزان مصرف هر مصرف کننده و محاسبه آنها می توان سایز و قط مناسب سیم و کابل برای هر مصرف کننده را به راحتی بدست آورد و مورد استفاده قرار داد. هزینه های و می توان گفت اصلی ترین این هزینه ها سوختن و آتش گرفتن این تجهیزات به خاطر انتخاب نکردن سایز درست سیم و کابلها می باشد؛ این مساله می تواند در آن واحدیاپس از رخ دهد.

کابل فشار قوی

کابل‌های ولتاژ بالا معمولا از هسته فولادی و روکش آلومینیومی ساخته می‌شوند. آلومینیوم چهارمین فلز رسانا می‌باشد. اما از آن تنهایی برای تولید کابل‌ فشار قوی استفاده نمی‌شود. آلومینیوم انعطاف زیادی دارد و می‌تواند تا مقدار زیادی کشیده شود.هسته این کابل‌ها همانطور که گفته شد از فولاد می‌باشد. فولاد رتبه دهم را از لحاظ رسانایی در بین فلزات دارد. به همین دلیل در منتقل کردن جریان خوب عمل نمی‌کند.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *