افشاگری از ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر [+عکس و جزئیات]

ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ از حالا جنگ برای فرم ترکیب نهایی تیم ملی در قطر آغاز شده. سوال اساسی: ترکیب تیم ایران در قطر چگونه است؟

ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

ترکیب تیم فوتبال ایران در قطر

با دعوت شانزده بازیکن به اردوی نهایی تیم ملی برای بازی تدارکاتی با نیکاراگوئه و هم‌چنین آماده‌سازی جام جهانی، گمانه‌زنی‌ها برای لیست پایانی و ۲۶ نفره ایران آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قول بزرگ مرتضی پول علی گنجی ؛ سَرم را برای تیم ملی می‌گذارم! [+عکس]

ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

  • ترکیب تیم ملی ایران جام جهانی قطر
ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲
ترکیب تیم ملی ایران جام جهانی قطر

ترکیب تیم ملی در جام جهانی

به گزارش منابع خبری:

نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز ۳۰ آبان به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود. ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

در ادامه میتوانید عکس بازیکنان تیم ملی ایران را مشاهده کنید:

ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲
ترکیب تیم ملی ایران جام جهانی قطر

طبق این گزارش، تیم ملی ایران احتمالاً با ترکیب ۱-۴-۱-۴ به میدان می‌رود که در این صورت، سردار آزمون در پست مهاجم به میدان می‌رود و مهدی طارمی وینگر چپ خواهد بود.

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، صادق محرمی، سعید عزت الهی، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون ترکیب احتمالی ایران را از نگاه گاردین تشکیل می‌دهند. همچنین سعید عزت الهی هم به عنوان ستاره و قهرمان گمنام ایران از نگاه گاردین معرفی شده است.


اخبار بیشتر:

ترکیب تیم ملی ایران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *