پخش زنده بدون سانسور آرژانتین و عربستان 1 آذر در جام جهانی 2022 قطر

فوتبال زنده آرژانتین و عربستان را امشب در سایت فیگار ببینید. در ادامه میتوانید پخش زنده بازی آرژانتین عربستان 1 آذر 1401 را تماشا کنید.

پخش زنده بازی آرژانتین عربستان 1 آذر 1401

دو تیم عربستان و آرژانتین روز سه شنبه یک آذر ساعت ۱۳:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال آرژانتین و عربستان را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده بدون سانسور فرانسه و استرالیا 1 آذر در جام جهانی 2022 قطر

پخش زنده بازی آرژانتین عربستان 1 آذر 1401

پخش زنده بازی آرژانتین عربستان 1 آذر 1401
پخش زنده بازی آرژانتین و عربستان

بازی ملی فوتبال عربستان و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ ، ساعت ۱۳:۳۰ روز سه شنبه یک آذر در ورزشگاه لوسیل برگزار می شود. در پایان زنده بازی آرژانتین عربستان، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم کردیم که فوتبال زنده آرژانتین و عربستان را آنلاین ببینند. در ادامه میتوانید لینک پخش زنده بازی عربستان و آرژانتین را تماشا کنید:

پخش زنده بازی آرژانتین و عبرستان 1 آذر 1401

پخش زنده بازی آرژانتین عربستان 1 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و عربستان 1 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین عربستان 1 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

آرژانتین بدون شک یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. دلیل این ادعا نیز قهرمانی سال گذشته در کوپا آمه‌ریکا و همچنین روند شکست‌ناپذیری در سال ۲۰۲۲ است. در جریان بیست و یک دوره برگزاری جام جهانی، آرژانتین فقط در ۴ داره حضور نداشته که رکورد خوبی محسوب می‌شود.

عربستان سعودی یکی از امیدهای قاره آسیا برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. فدراسیون فوتبال عربستان تدارک بسیار خوبی برای شاهین سبز (لقب تیم ملی عربستان) فراهم کرده و این تیم از خرداد تاکنون در ۶ بازی دوستانه به میدان رفته است. همچنین عربستان روز ۱۹ آبان به مصاف پاناما می‌رود و روز ۲۵ آبان نیز مقابل کرواسی صف‌آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده بدون سانسور دانمارک و تونس 1 آذر در جام جهانی 2022 قطر

امروز در فیگار پخش زنده بازی آرژانتین و عربستان را برای شما قراردادیم. میتوانید پخش زنده سایر بازی‌ها را از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.

پخش زنده عربستان آرژانتین


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *