پخش زنده بدون سانسور فرانسه و استرالیا 1 آذر در جام جهانی 2022 قطر

پخش زنده استرالیا و فرانسه روز سه شنبه یک آذر ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر. در ادامه میتوانید پخش زنده بازی استرالیا فرانسه 1 آذر 1401 را ببینید.

پخش زنده بازی استرالیا فرانسه 1 آذر 1401

بازی تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ ، ساعت ۲۲:۳۰ روز سه شنبه یک آذر در ورزشگاه الجنوب برگزار می شود. در ادامه میتوانید پخش زنده بازی استرالیا و فرانسه را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده بدون سانسور مکزیک و لهستان 1 آذر در جام جهانی 2022 قطر

پخش زنده بازی استرالیا فرانسه 1 آذر 1401

پخش زنده بازی استرالیا فرانسه 1 آذر 1401
پخش زنده استرالیا و فرانسه

فرانسه یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است؛ البته به شرط آنکه گرفتار کابوس قدیمی‌اش نشود و بتواند این بار عملکرد بهتری پس از قهرمانی ۲۰۱۸ داشته باشد. برای تماشای بازی زنده فوتبال فرانسه استرالیا، شما می توانید بازی فرانسه و استرالیا زنده را در همین صفحه دنبال کنید. برای تماشای پخش زنده فوتبال استرالیا و فرانسه میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی استرالیا فرانسه 1 آذر 1401

پخش زنده بازی استرالیا و فرانسه 1 آذر 1401

پخش زنده استرالیا فرانسه 1 آذر 1401

پخش زنده استرالیا و فرانسه 1 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

فرانسه یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال جهان و از مدعیان قهرمانی این رقابت ها است. این تیم پس از کسب افتخارات بسیار ، با آرایشی متفاوت و همراه ادواردو کامینگا و هاوسم اویار ستارگان تازه واردش در این رقابت ها حضور دارد. فرانسه تاکنون ۳ بار در ادوار مختلف جام جهانی موفق به صعود به فینال شده که حاصل آن ۲ قهرمانی در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۱۸ و یک نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۶ بوده است.

تیم ملی فوتبال استرالیا در حالی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ششمین حضورش را در تاریخ این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد که در گروه D بیست‌ودومین دوره جام جهانی با تیم‌های فرانسه، دانمارک و تونس همگروه است. اولین دوره‌ای که ساکروس در جام جهانی حضور پیدا کرد به سال ۱۹۷۴ بازمی‌گردد که آنها با ثبت دو شکست و یک تساوی در همان مرحله گروهی حذف شدند.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده بدون سانسور دانمارک و تونس 1 آذر در جام جهانی 2022 قطر

پخش زنده سایر بازی‌های فوتبال امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.

پخش زنده فرانسه و استرالیا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *