رقیب جدید برای اندروید و آیفون وارد می شود [+جزئیات]

استارتاپ نرم افزاری آپوستروفی هفته جاری سیستم عامل تلفن هوشمندی را در داووس رونمایی خواهد کرد که رقیب جدید برای اندروید و آیفون می‌باشد.

این شرکت سوئیسی که توسط افراد باسابقه صنعت موبایل تاسیس شده است، همزمان با اقدام رگولاتورهای جهان برای کنترل قدرت اپل و گوگل در حوزه سیستم عامل موبایل، سیستم عاملی را با وعده اولویت قرار دادن حریم خصوصی، ساخته است. پتر نِبی، موسس این استارتاپ در مجمع جهانی اقتصاد در داووس حضور پیدا می کند تا نام آپوستروفی را به گوش سرمایه گذاران احتمالی و مقامات دولتی که تمایل دارند فضای موبایل را رقابتی تر ببینند، برساند.

رقیب جدید برای اندروید و آیفون

  • ورود رقیب جدید برای اندروید و آیفون
رقیب جدید برای اندروید و آیفون
ورود رقیب جدید برای اندروید و آیفون

این استارتاپ وارد حوزه رقابتی می شود که پس از تلاشهای ناموفق برای چالش کشیدن اکوسیستم‌های اندروید گوگل و آیفون اپل از سوی نامهای بزرگی مانند مایکروسافت، سامسونگ الکترونیکس، پالم هیولت پاکارد و حتی سیستم عامل فایرفاکس بنیاد موزیلا، تقریبا خالی مانده است. تیم نِبی، مهندسان نرم افزار شرکت KaiOS که به دنبال عرضه دستگاه‌های ارزان قیمت برای بازارهای نوظهور بود را استخدام کرده است.

ورود رقیب جدید برای اندروید و آیفون

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *