فوری : به زودی جنگنده سوخو ۳۵ در ایران دیده می شود !!! [+عکس]

اخیرا اخباری در مورد وارد شدن جنگنده سوخو 35 در ایران در رسانه ها پخش شده است. به زودی تحویل اسکادران سوخو 35 به ایران انجام خواهد شد.

بر اساس ارزیابی اطلاعاتی آمریکا که توسط جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، تایید و حمایت شده است، ایران در حال آموزش خلبانان خود برای پرواز با این هواپیماها است.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی جالب از جنگنده F35

جنگنده سوخو ۳۵ در ایران

  • تحویل اسکادران سوخو 35 به ایران

در ادامه می‌توانید تصویری از جنگنده روسی اسکادران سوخو 35 را ببینید:

جنگنده سوخو ۳۵ در ایران
تحویل اسکادران سوخو 35 به ایران

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:

“ما به کشور روسیه سفارش‌هایی نظیر سیستم‌های پدافندی، موشکی و همچنین بالگرد را نیز داده‌ایم و اکثر این سلاح‌ها به زودی وارد کشور می‌شوند.طی سال‌های گذشته، گمانه زنی‌هایی درباره خرید جنگنده‌های سوخو 30 از روسیه مطرح شد و در برخی مقاطع زمانی این گمانه زنی‌ها قوت هم می‌گرفت.”

تحویل اسکادران سوخو 35 به ایران

جنگنده سوخو ۳۵ در ایران
تصویری از جنگنده روسی اسکادران سوخو 35

در اوایل ماه جاری، یک ارزیابی اطلاعاتی غربی مدعی شد که ایران به زودی می تواند جنگنده های سوخو-۳۵ فلانکر-ای روسیه را دریافت کند. چند روز بعد، مقامات اطلاعاتی در دولت جو بایدن جزییات بیشتری از این مساله را به رسانه‌ها درز دادند.

منابع اطلاعاتی غربی که توافقات امنیتی ایران و روسیه را رصد می‌کنند، فاش کردند که مسکو به زودی یک اسکادران کامل از هواپیماهای جنگنده را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد داد.

تصویری از جنگنده روسی اسکادران سوخو 35

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *