شهروند کرمانی که یک شبه مولتی‌میلیاردر شد! [+فیلم]

واریزی بانک آینده ؛ شهروند کرمانی در حالی زیر گنبد طلای آقا سیدالشهدا(ع) در حال راز و نیاز با خداوند بود، چشمش به پیامک واریز 40 هزار میلیارد تومانی افتاد.

در اتفاقی عجیب بانک آینده به حساب یکی از مشتریان خود ۴۰ هزار میلیارد تومان واریز کرد! در ادامه مطلب با خبر واریز پول بانک آینده همراه ما بمانید.

واریزی بانک آینده

  • واریزی 40 هزار میلیارد تومانی بانک آینده

به گزارش منابه خبری:

یکی از شهروندان کرمانی که در سفر عتبات عالیات به‌سر می‌برد و دقیقا زمانی که در زیر گنبد طلای آقا سیدالشهدا(ع) نشسته بود، چشمش به پیامک 40 هزار میلیارد تومانی افتاد که بانک آینده برایش ارسال کرد، او ابتدا تصور می‌کرد، اشتباه می‌بینید. این شهروند کرمانی گفت:

ساعت یک و سه دقیقه بامداد سوم بهمن‌ماه جاری 40 هزار میلیارد تومان پول به حساب بانک آینده واریز شد. البته این مبلغ توسط رسانه‌ها رُند شده است و باید به مبلغ 40 هزار میلیارد تومانی که به حساب واریز شده، 4 میلیارد تومان دیگر را هم اضافه کرد تا به رقم دقیق واریزی دست یابیم.

در ادامه می‌توانید فیلم واریز ۴۰ هزار میلیارد تومان به حساب مرد کرمانی را تماشا کنید:

وی افزود:

اما بعد از اینکه از حرم بیرون می‌آید، این پیامک را به چند زائر دیگر نشان می‌دهد، یکی از آنها می‌گوید، 400 میلیون تومان واریز شده و زائر دیگری هم رقم واریزی را 4 میلیارد تومان عنوان می‌کند، اما زمانی به هتل می‌رسد و به اینترنت دسترسی پیدا می‌کند، متوجه می‌شود رقم صحیح 40 هزار میلیارد تومان است.

افکاری همچنین از تماسی سخن به‌میان آورد که طی آن به آنها گفته شده این رقم فقط یک شماره است و پول نقد نیست و ادامه داد: با توجه به استرس زیادی که داشتیم، امتحان کردیم و توانستیم مبلغی پول را جابه‌جا کنیم و متوجه شدیم این رقم یک عدد الکی نیست و پول واقعی است. وی در پایان سخنان خود با ابراز تعجب از عملکرد بانک آینده درباره این پول‌پاشی 40 هزار میلیارد تومانی گفت که خانواده ما از این متعجب هستند که چرا بانک آینده پیگیر این پول نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *