بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا ؛ عوامل سازنده فیلم برادران لیلا

امروز می خواهیم بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا با کار مشترک نوید محمد زاده و ترانه علیدوستی را برای شما مخاطبین عزیز مطرح کنیم.

این فیلم کار مشترک نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی به کارگردانی سعید روستایی با ادامه فیلمبرداری به جشنواره فیلم فجر نرسید و در مرحله پیش تولید قرار دارد. همچنین فیلم برادران لیلا پس از بازگشت پیمان معادی به ایران مراحل فیلمبرداری از آغاز شده و هنوز هم در مرحله پیش تولید به سر می‌‎برد.

عوامل سازنده فیلم برادران لیلا

  • بیوگرافی نقش افرینان فیلم سینمایی برادران لیلا
بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا
نقش افرینان فیلم سینمایی برادران لیلا

ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، محمد علی محمدی، فرهاد اصلانی محمد، علی محمدی، نیره محمدی و مهدی حسینی نیا نقش افرینان فیلم برادران لیلا هستند.

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا

فیلم برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی و بازی نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی به جشنواره فیلم فجر نرسید.

پیمان معادی

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا
نقش افرینان فیلم برادران لیلا

پیمان معادی کارگردان,بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی متولد 9 تیرماه 1346 در نیویورک می باشد و 46 سال دارد. پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال 1970 در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. پدر و مادرش ایرانی ساکن آمریکا بودند، بعد از تولد پیمان در سن 5 سالگی اش به ایران بازگشتند. پیمان معادی متاهل می باشد و ازدواج کرده است. فرانک قوانلو نام همسر وی می باشد . این زوج دو فرزند به اسم های باران و رایان نیز داردند. شغل دوم پیمان معادی :پیمان معادی بازیگر، فیلنامه نویس و کارگردان محبوب سینمای ایران، علاوه بر شغل اصلی خود در عرصه سینما، صاحب یک گالری ساعت در شهرک غرب تهران می‌باشد.

از دیگر نقش‌های بین‌المللی او می‌توان در نقش علی در فیلم کمپ ایکس ری، فیلم آخرین شوالیه‌ها و در نقش پدر نصیر خان در سریال آمریکایی آن شب و فیلم شش زیرزمینی در نقش برادر رئیس‌جمهور ترکستان اشاره کرد.

ترانه علیدوستی

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا
بیوگرافی نقش افرینان فیلم سینمایی برادران لیلا

ترانه علیدوستی متولد 22 دیماه سال 62 در تهران است. وی بازیگر است، و در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی، واروژ کریم‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده و جوایز گوناگونی از جمله: جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌است. او در جشنواره‌های فیلم وزول فرانسه 2014 و فیلم هانوی ویتنام 2012، یکی از اعضای هیئت داوران بود.

علیدوستی در سال 80 در اولین تجربهٔ سینمایی خود برای فیلم من، ترانه 15 سال دارم برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. ترانه علیدوستی به زبان انگلیسی مسلط بوده و مترجم ادبی است. او جایزه ادبی پروین اعتصامی را در پنجمین دورهٔ برگزاری آن در قسمت ادبیات داستانی با ترجمه رؤیای مادرم، نوشته آلیس مونرو به‌دست‌آورد.

علی نصیریان

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا
بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا
علی نصیریان متولد 15 بهمن سال 1313 می باشد. او بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان فیلم، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در سال 1380 به‌عنوان چهره ماندگار ایرانی در رشتهٔ بازیگری تئاتر و سینما شناخته شد و نشان درجه یک هنری را دریافت کرد.

نوید محمدزاده

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا
عوامل سازنده فیلم برادران لیلا

نوید محمدزاده متولد روز 17 فروردین سال 65 بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم 1392 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

همچنین او دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز 1394 و بدون تاریخ، بدون امضاء 1395 موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

فرهاد اصلانی

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا
بیوگرافی نقش افرینان فیلم سینمایی برادران لیلا

فرهاد اصلانی که در 17 خرداد سال 45 چشم به جهان گشود. او که بازیگر توانمند اهل ایران است. در سال 1390 برای بازی در زندگی خصوصی و خرس برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. همچنین برای بازی در دختر 1394 مورد تحسین قرار گرفت. اصلانی در فروردین 1401 به آزار جنسی متهم شد. او در برابر این اتهامات سکوت کرده‌است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *