وام فوری ۵۰ میلیونی بانک سپه با سود ۴ درصد ؛ شرایط دریافت وام چیست؟

در تسهبلات قرض الحسنه بانک سپه، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری با یا بدون دسته چک میتوانید یک وام ۵۰ میلیونی بانک سپه را دریافت کنید.

اگرچه قرار بود طبق دستور رئیس جمهور، بانک‌ها بدون ضامن و به صورت فوری به مردم وام خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدهند، اما کمتر بانکی چنین وامی را پرداخت می‌کند. در ادامه با خبر وام خرید کالا بانک سپه همراه فیگار بمانید.

وام ۵۰ میلیونی بانک سپه

وام فوری بانک سپه

وام ۵۰ میلیونی بانک سپه
شرایط وام بانک سپه, وام فوری بانک سپه, وام خرید کالا بانک سپه

شرایط وام بانک سپه

اگرچه بسیاری از بانک‌ها وام خرد بدون ضامن را پرداخت نمی‌کنند، اما تعدادی از آنها با شرایط خاصی به متقاضیان وام می‌دهند. مانند وام فوری ۵۰ میلیونی بانک سپه. این طرح مانند سایر وام‌های خرید کالا به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌‌های طرف قرارداد با بانک سپه اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خود کنند.

وام ۵۰ میلیونی بانک سپه
شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک سپه, سود و اقساط وام بانک سپه

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک سپه

مشتریان بانک سپه می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از این بانک وام بگیرند. اما مبلغ وام دریافتی این افراد بسته به سپرده‌ای است که افراد در بانک دارند. به عبارتی متقاضیان باید به مدت سه ماه مبلغی را در بانک سپرده‌گذاری کنند و سپس بانک ۲۰۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری‌شده یا چهار برابر آن را به متقاضی وام می‌دهد. مبلغ سپرده باید حداقل به مدت سه ماه دست‌نخورده در حساب باقی بماند.

سود و اقساط وام بانک سپه

این طرح همانند سایر تسهیلات در قالب کارت اعتباری با سود ۱۸ درصد که نرخ مصوب بانک مرکزی است، عرضه می‌شود و باید بدانید بازپرداخت آن هم ۳۶ ماهه است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وام ۵۰ میلیونی بانک سپه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *