همنواز

صحبت های جنجالی بازیگر اکتور درباره بازی در سینما [+جزئیات]

محمد علی ساربان ، در مصاحبه‌ای جدید که به تازگی منتشر کرده است، اخباری صحبت های جنجالی بازیگر اکتور درباره بازی در سینما را مطرح کرد که حواشی زیادی داشت.

محمد علی ساربان در گفت و گو با خبرنگاران ایرانی، با گلایه، اضهارات جنجالی بازیگر سریال اکتور را مطرح کرد و از عدم پرداخت دستمزد خود از سوی تولیدکنندگان سریال آکتور بیان کرد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

صحبت های جنجالی بازیگر اکتور درباره بازی در سینما

بازیگر سریال آکتور، درباره‌ی این عدم پرداخت و سینما گفت:

بازیگران سینما بلدند چگونه کار کنند اما ما هنوز رگ و ریشه در تئاتر داریم و پول برایمان در درجه دوم قرار دارد و درجه اول نقشی است که روی صحنه بازی می‌کنیم.

او همچنین درباره‌ی خودش و نقشی که در این سریال به آن پرداخته ادامه داد:

پیشتر بسیار فعال بودم اما در حال حاضر این گونه نیستم و دلیلش این است که سه سال پیش سکته مغزی کردم، از پا افتادم و کمبود انرژی و خانه نشینی‌ام نگذاشت آن گونه که باید فعال باشم.

پس از طی شدن دوران نقاهتم به دلیل شرایط جسمی‌ام صرفا در نقش های کوتاه حضور پیدا می کنم چرا که برای بازی باید به لحاظ جسمی توانش را داشته باشم.

در ادامه می‌توانید محمد علی ساربان بازیگر سریال اکتور را ببینید:

صحبت های جنجالی بازیگر اکتور درباره بازی در سینما
مصاحبه جنجالی محمد علی ساربان

مصاحبه جنجالی محمد علی ساربان

محمدعلی ساربان متولد ۱۶ بهمن ۱۳۲۶، در شهر قزوین بازیگر سینما، تلویزیون و همچنین کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر اهل ایران است که به تازگی با بازی در سریال اکتور، سروصدای زیادی برپا کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *