فوری: پشت پرده پخش سریال آکتور نیما جاویدی + [بیوگرافی بازیگران و روز پخش]

سریالی با بازی نوید محمد زاده با عنوان آکتور در حال پخش است که سوالی در ذهن طرفداران نوید محمدزاده ایجاد کرده: پشت پرده پخش سریال آکتور نیما جاویدی چیست؟

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

سریال خانگی آکتور نیما جاویدی

سریال آکتور نیما جاویدی
سریال آکتور نیما جاویدی

آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و ژانر خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی

سریال آکتور نیما جاویدی
سریال آکتور نیما جاویدی

اطلاعات سریال آکتور به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی را در یک نگاه بخوانید:

  • ژانر درام خانوادگی
  • نویسنده نیما جاویدی
  • کارگردان نیما جاویدی
  • بازیگران نوید محمدزاده احمد مهرانفر هستی مهدوی فر هومن ‌برق ‌نورد سها نیاستی گلاره عباسی و هانیه توسلی
  • آهنگسازان بامداد افشار و عرفان نیکنام
  • کشور سازنده ایران
  • زبان اصلی فارسی
  • تهیه‌کننده مجید مطلبی
  • مکان تولید ایران
  • فیلم‌برداری مرتضی نجفی
  • تدوین‌گر عماد خدابخش
  • شبکهٔ اصلی شبکه نمایش خانگی
  • انتشار اولیه ۶ بهمن ۱۴۰۱

اما ماجرای سریال «آکتور» و حاشیه‌هایش! چه بوده که این سریال را پر بازدید کرده است!

ماجرا با سریال «سقوط» آغاز شد و حواشیِ فرخ‌نژاد، نداشتن مجوز ساختِ این سریال را به رسانه‌ها آورد. پخش قسمت اول آن حواشی دیگری به همراه داشت که هنوز پلتفرم به صورت قانونی مجوز دریافت نکرده و موضوع صدور پروانه انتشار این سریال هنوز در شورای صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی جمع‌بندی نشده است.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال سقوط حمید فرخ‌نژاد + [دانلود رایگان و بدون سانسور]

پشت پرده داستان جنجالی سریال سقوط و حواشی پخش آن از پلتفرم داخلی

انتقاد تهیه‌کننده سریال «آکتور» به روند مجوز دادن به سریال‌ها در سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و «عجیب» خواندن این رویه از سوی وی، توضیحاتی را از سوی ساترا به همراه داشته است.

ساترا پس از ماجراهایی، واکنشی نشان داد و پرده از مکاتباتی برداشت که درباره «آکتور» نیما جاویدی توسط ساترا انجام شد. سیزدهم شهریورماه 1401 ساترا طی نامه‌ای در مکاتبه با فیلیمو، ابهاماتی که درباره محتوای سریال مطرح بوده را ابلاغ کرده و از طرف پلتفرم مذکور (فیلیمو) به این نامه پاسخی داده نشد. مجدداً در تاریخ هجدهم مهرماه 1401، ساترا با فیلمو مکاتبه می‌کند و نکاتی را در ارتباط با محتوای سریال به این پلتفرم اعلام می‌کند.

افراسیابی در توضیح روندی که سریال آکتور طی کرد، خاطرنشان کرد: پنجشنبه ـ ۲۹ دی ماه ـ فیلیمو نامه‌ای جدید به ساترا می‌نویسد و به روند کار اعتراض می‌کند که این نامه در تاریخ دوم بهمن ماه توسط ساترا پاسخ داده می‌شود؛ مبنی بر اینکه هنوز هشت تا ۱۰ قسمت از سریال که از پلتفرم خواسته شده تا برای بازبینی تحویل داده شود، محقق نشده است و تنها سه قسمت تحویل داده شده بود.

مهدی سیفی در ادامه خاطرنشان کرد: باید گفت با وجود اینکه فیلمنامه «آکتور» به ساترا تحویل نشده بود، ساترا مساعدت و کارسازی لازم را برای حمایت از تولید «آکتور» انجام داد اما در ادامه نهایتاً سه قسمت اول سریال «آکتور» و راف‌کات (سکانس‌های منتخب) چند قسمت دیگر تحویل ساترا شد که کماکان جریانِ برخی روایت‌های داستانی و سرگذشت برخی شخصیت‌های اصلی، مبهم بود. اصولاً درباره این اثر نمایشی و هر نوع اثری که فیلمنامه مورد بررسی قرار نگرفته باشد، نمی‌توان با تماشایِ قسمت‌های محدود، مجوز نمایش صادر کرد.

جهت خواندن بیوگرافی بازیگران سریال آکتور به نوشتار زیر مراجعه کنید:

سریال آکتور به نویسندگی نیما جاویدی

جهت اطلاع از زمان پخش و اطالاعات دیگر از سریال اکتور به نوشتار زیر مراجعه کنید:

برای دانلود این سریال از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *