بیوگرافی و عکس‌های جدید هستی مهدوی بازیگر سریال آکتور

بیوگرافی هستی مهدوی بازیگر سریال آکتور پلتفرم فیلیمو و نماوا را در ادامه بخوانید. نوید محمدزاده و احمد مهرانفر، دیگر بازیگران سریال هستند.

سریال اکتور با بازی نوید محمدزاده به کارگردانی نیما جاویدی برای گروه سنی بیشتر از پانزده سال مناسب است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده و احمد مهرانفر نقش دو دوست هستند که برای امرار معاش بازی می‌کنند. البته نه در صحنه تئاتر، بلکه در ازای مبلغی، نقشی را که افراد به آن‌ها می‌گویند را بازی می‌کنند.

بیوگرافی هستی مهدوی بازیگر سریال آکتور

تفاوت بازیگری و بازی کردن یک نقش شاید در اینجا مشخص شود. بازیگر در صورتی بازیگری می‌کند که مخاطب بداند او در حال ایفای یک نقش است؛ درصورتی که مخاطب نداند، به آن ایفای نقش نمی‌توان گفت! به هرحال کاراکترهای علی و مرتضی این سریال مشغول بازی کردن نقش‌های متفاوت هستند.

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

هستی مهدی فر در سریال آکتور
هستی مهدی فر در سریال آکتور

هستی مهدی فر در سریال آکتور نقش مهمی را داشت و از قسمت چهارم این سریال وارد شد.

بیوگرافی هستی مهدی فر در سریال آکتور :

هستی مهدوی‌فر (زاده ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. مهدوی‌فر در سریال‌های جراحت، مادرانه، گذر از رنج‌ها،حانیه، سایه بان و فیلم‌های سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو، کمدی انسانی و ماجرای نیمروز: رد خون بازی کرده است.

بیوگرافی دیگر بازیگران سریال آکتور

نمایی از هستی مهدوی فر در سریال اکتور :

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “بیوگرافی و عکس‌های جدید هستی مهدوی بازیگر سریال آکتور

  1. دهن سرویس ببین دختره چه سرکار گزاشته …
    .معامله میکنی بعد …
    چاپ کردی هستی.‌‌..‌
    نه کاتالوگ‌………گرفتم .خدا کنه بدرد بخوره.‌…
    چی دوست داری باشه……این …
    فکر کن بعد …میبینمت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *