ویدئو: ازدواج جنجالی مرد ۵۰ ساله با دختر ۹ ساله

به تازگی، ویدئویی جنجالی مبنی بر ازدواج جنجالی مرد ۵۰ ساله با دختر ۹ ساله در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشته است.

انتشار ویدئوی ازدواج مرد 50 ساله با دختر بچه در فضای مجازی، به تازگی توانتسه حواشی زیادی را با خودش به همراه داشته باشد. ازوداج کردن مرد پنجاه ساله و دختر کوچک و کم سن و سال  با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام خانواده عروس را مورد انتقاد قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

ازدواج یک مرد با عروسک پارچه ای خبرساز شد !

ازدواج جنجالی مرد ۵۰ ساله با دختر ۹ ساله

کاربران شبکه‌های اجتماعی، پس اینکه ازدواج یک مرد پنجاه ساله با یک دختربچه ۹ ساله را در فضای مجازی دیدند، واکنش‌های مختلفی را انجام دادند. این مراسم ازدواج با توجه به رنگ پوست عروس و داماد، امکان دارد در یکی از کشور‌های آفریقایی و یا آسیایی عرب نشین رخ داده باشد که تقریبا این نوع ازدواج‌ها در آنجا رایج می‌باشد. در این ویدئویی که منتشر شده، عروس نسبت به این ازدواج، اعتراضى از خود نشان نداده و برعکس با لبخند ظاهر شد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی ازدواج مرد 50 ساله با دختر بچه را ببینید:

ازوداج کردن مرد پنجاه ساله و دختر کوچک

در این ویدئو نشان داده می‌شود که داماد عروس جوان خود را در آغوش می‌گیرد و نقاب را از روی صورتش برمی‌دارد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام خانواده عروس را مورد انتقاد قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *