ویدئو: اجرای زیبای نوجوان ۱۵ ساله در برنامه The Voice خارجی

شب گذشته، در طی فصل 23 برنامه The Voice انگلیسی، اجرای زیبای نوجوان ۱۵ ساله در برنامه The Voice خارجی بازخوردهای زیادی را به همراه داشت.

شب گذشته، در طی شب سوم فصل ۲۳ برنامه‌ی The Voice انگلیسی، فقط دو با هر چهار صندلی مربیان به سمت شرکت کننده برگشت، که یکی از آن‌ها، اجرای نوجوان ۱۵ ساله در The Voice بود که بازخوردهای زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش برنامه صدای برتر (the voice) از ام‌بی‌سی

اجرای زیبای نوجوان ۱۵ ساله در برنامه The Voice خارجی

در شب سوم فصل ۲۳، برنامه The Voice فقط دو با هر چهار صندلی مربیان به سمت شرکت کننده برگشت که یکی از آن‌ها، نوجوانی پانزده ساله بوده است. مربیان این برنامه بلیک شلتون، کلی کلارکسون، نایل هوران و چنس د رپر در این فصل بسیار در انتخاب‌های خود سختگیر هستند.

او با تمام سختگیری‌هایی که این مربیان در این مرحله داشتند، رایلی تیت ویلسون ۱۵ ساله از مونتگومری، همه مربیان را با اجرای آهنگ Dancing on My Own به همکاری با او مشتاق کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی اجرای نوجوان پانزده ساله را ببینید:

ویدیوی اجرای نوجوان پانزده ساله

نایل هوران، پس از اتمام اجرای این اعجوبه‌ی پانزده ساله به او گفت:

رایلی، این بهترین تستی بود که ما در اینجا دیدیم. یادم می‌آید در ۱۵ سالگی که اجرایی مثل این داشتم چه حالی بودم. مثل بید می‌لرزیدم. مضطرب بودی؟

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *