همنواز

تریلر انیمه Euphonium: Ensemble Contest [+تاریخ انتشار]

به تازگی تریلر انیمه Euphonium: Ensemble Contest منتشر شد. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات انیمه جدید Euphonium: Ensemble Contest می‌پردازیم.

انیمیشن کیوتو روز جمعه اعلام کرد که Euphonium: Ensemble Contest، انیمه برنامه ریزی شده از آرک “Ensemble Concert” از انیمیشن Sound Euphonium، در ژاپن در 74 سالن سینما اکران خواهد شد. انیمیشن Kyoto همچنین در حال پخش تریلر جدیدی از این انیمیشن است. تاریخ انتشار انیمه Euphonium: Ensemble Contest در 4 آگوست است.

تریلر انیمه Euphonium: Ensemble Contest

انیمیشن کیوتو قبلاً اعلام کرده بود که آرک «آنسامبل کنسرت» یک انیمیشن «متوسط» خواهد داشت. این انیمه هم نمایش های سینمایی و هم دیسک بلوری خواهد داشت.

Tatsuya Ishihara برای کارگردانی این انیمیشن در Kyoto Animation بازگشته است. تایچی اوگاوا دستیار کارگردان، جوکی هانادا نگارش فیلمنامه، شوکو ایکدا طراحی شخصیت ها، کازومی ایکدا کارگردان ارشد انیمیشن و آکیتو ماتسودا آهنگسازی را بر عهده دارند. انیمیشن Kyoto اقتباسی از سال سوم دبیرستان کومیکو در سال 2024 پخش خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه را مشاهده کیند:

انیمه جدید Euphonium: Ensemble Contest

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *