همنواز

21 فروردین: تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan And Wendy منتشر شد !

تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan And Wendy که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 است به تازگی منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

لایو اکشن پیتر پن و وندی اثر دیوید لوری است که به تازگی تریلر جدید لایو اکشن Peter Pan And Wendy منتشر شد. انتشار تریلر رسمی فیلم پیتر پن و وندی که یکی از فیلم‌های رو به اکران است بازخورد بسیاری به همراه خود داشته و تاریخ اکران آن به زودی فرا خواهد رسید.

تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan And Wendy

پیتر پن و وندی یا Peter Pan & Wendy یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی به کارگردانی دیوید لوری است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری توبی هالبروکز نوشته ساخته شده و به تازگی تریلر آن به انتشار رسیده‌است. در این فیلم، الکساندر مولانی در نقش پیتر، اور اندرسون در نقش وندی، یارا شهیدی در نقش تینکربل و جود لا در نقش کاپیتان هوک ایفای نقش می‌کنند. پیتر پن و وندی با بازیگرانی که شامل آلیسا واپاناتاک، جاشوا پیکرینگ، جاکوبی جوپ، مولی پارکر، آلن تودیک و جیم گافیگان نیز می‌شوند، از 28 آوریل یا ١۴٠٢/٠٢/٠٨ از دیزنی شروع می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan And Wendy را ببینید:

تریلر رسمی فیلم پیتر پن و وندی

پیتر پن و وندی هم از رمان جی ام باری و هم از انیمیشن سال 1953 دیزنی الهام گرفته شده است و شما می توانید تمام لحظات نمادین، شخصیت ها و شکوفایی های بصری دلالت بر آن را ببینید؛ با جلوه های ویژه درجه یک که همه چیز را زنده می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که این برداشت از داستان تأکید ویژه‌ای بر موضوع آشنای آن یعنی رشد در برابر آن خواهد داشت.

جیم ویتاکر به عنوان تهیه کننده در تولید والت دیزنی پیکچرز، که اقتباسی از انیمیشن والت دیزنی در سال 1953 پیتر پن یا یا پسری که بزرگ نمی‌شود (همچنین با نام پیتر و وندی شناخته می‌شود) اثر جی ام باری است، به نوبه خود بر اساس نمایشنامه پیتر پن در سال 1904 خدمت کرد.

در این فیلم الکساندر مولونی (در اولین فیلمش) و اور اندرسون در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. ساخت فیلم لایو اکشن پیتر پن در 13 آوریل 2016 با کارگردانی لوری آغاز شد. لوری اعلام کرد که این فیلم را با هالبروکز می‌نویسد، در حالی که تیم سازنده به دلیل کار بر روی فیلمنامه بازسازی چهار سال آینده را توسعه دادند. عنوان فیلم در ۷ ژانویه ۲۰۲۰ اعلام شد. انتظار می‌رفت که تولید در آوریل ۲۰۲۰ آغاز شود و در آگوست همان سال به پایان برسد، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. فیلمبرداری در نهایت در مارس 2021 در ونکوور، بریتیش کلمبیا آغاز شد. تیراندازی همچنین در شبه جزیره بوناویستا در نیوفاندلند و لابرادور، در اوت 2021 رخ داد. فیلمبرداری مجدد در ونکوور، از 2 تا 8 فوریه 2022 انجام شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *