آخرین تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد !

بازی Star Wars Jedi: Survivor یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2023 می‌باشد که در نهایت، آخرین تریلر بازی Star Wars Jedi Survivor منتشر شد.

به تازگی، تریلر Star Wars Jedi Survivor که از مهم‌ترین بازی‌های سال 2023 می‌باشد، تحت عنوان تریلر Jedi Survivor منتشر شد که تریلر گیم پلی بازی جدید جنگ ستارگان نشان می‌دهد.

آخرین تریلر بازی Star Wars Jedi Survivor

Star Wars Jedi: Survivor، یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی، دنباله‌ای برای Star Wars Jedi: Fallen Order (2019)، است می‌خواهد در 28 پرریل 2023 برای پلی استیشن 5، ویندوز، و Xbox Series X/S منتشر شود. این آخرین بازی جنگ ستارگان خواهد بود که در طول الکترونیک منتشر شده است.

Star Wars Jedi: Survivor، بسیاری از عناصر گیم پلی بازی قبلی خود را با عناصر گیم پلی جدید اضافه کرده است. به گفته کارگردان بازی، استیگ آسموسن، در مبارزه با شمشیرهای نوری، پنج حالت کاملاً تحقق یافته در بازی وجود دارد که کال کسیس می‌تواند از آنها استفاده کند. جایگاه‌های شمشیر نوری تک تیغه و دو تیغه از Fallen Order برمی‌گردند، در حالی که حمله ویژه تک‌تیغه‌ای دوگانه از Fallen Order به جایگاه شمشیر نوری کاملاً قابل پخش خود گسترش می‌یابد.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی بازی جدید جنگ ستارگان را ببینید:

تریلر Star Wars Jedi Survivor

گزینه‌های شخصی‌سازی بازیکن در Survivor، نسبت به گزینه‌های محدود پانچو در Fallen Order بسیار گسترش یافته است. Jedi: Survivor به بازیکن اجازه می‌دهد تا ظاهر کال را با تغییرات کامل در لباس‌هایش سفارشی کند.

در پیش‌نمایش گیم‌پلی فوریه 2023 IGN، کال یک صندوقچه حاوی یک ژاکت بمب افکن چرمی را باز می‌کند که علاوه بر لباس‌های Obi-Wan Kenobi ،Luke Skywalker و Han Solo که با پیش‌سفارش بازی و نسخه لوکس بازی در دسترس هستند. مدل مو و موهای صورت کال نیز از لوازم آرایشی قابل تنظیم هستند.

Star Wars Jedi: Battle Scars رمانی است که توسط سام مگز منتشر شد و در 7 مارچ 2023 منتشر شد و فاصله داستانی پنج ساله بین Fallen Order و Survivor را پر می‌کند. جلد اول کتاب، در دسامبر 2022 فاش شد که شامل شخصیت‌های بازگشته از Fallen Order از جمله Cere Junda ،Greez Dritus ،Nightsister Merrin و BD-1 است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *