تریلر رسمی فصل دوم سریال Star Wars: Vision منتشر شد !

سریال Star Wars: Vision ، یکی از مهم‌ترین انیمیشن‌های دنیای جنگ ستارگان می‌باشد که در نهایت تریلر رسمی فصل دوم سریال Star Wars Vision منتشر شد.

بلاخره تریلر فصل 2 سریال Star Wars Vision در یوتیوب توسط استودیوی دیزنی+ به انتشار رسید که در آن تریلر فصل دوم انیمیشن سریالی Star Wars Vision به نمایش درآمد.

تریلر فصل 2 Star Wars Vision در چند ساعت اخیر، توانست بازخوردها و بازدید‌های زیادی در این سایت بخورد که نشان می‌دهد فصل دوم این سریال، یکی از مهم‌ترین سریال‌‎های انیمیشنی 2023 است.

تریلر رسمی فصل دوم سریال Star Wars Vision

Star Wars: Visions یک مجموعه متحرک متحرک می‌باشد که برای سرویس پخش آمریکایی Disney+ ساخته شده است. این مجموعه که توسط Lucasfilm تولید شده، شامل داستان‌های اصلی مختلفی است که در جهان جنگ ستارگان یا الهام گرفته شده از آن اتفاق می‌افتد.

اولین جلد از نه فیلم کوتاه انیمه، توسط هفت استودیو انیمیشن ژاپنی تولید شد که Kamikaze Douga ،Studio Colorido ،Geno Studio ،Trigger ،Kinema Citrus ،Production IG و Science SARU هستند.

به سازندگان هر استودیو اختیار داده شد تا ایده‌های جنگ ستارگان را همانطور که صلاح می‌دانستند دوباره تصور کنند. این جلد در 22 سپتامبر 2021 منتشر شد و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

تریلر فصل دوم انیمیشن سریالی Star Wars Vision

در ادامه می‌توانید تریلر فصل 2 سریال Star Wars Vision را ببینید:

جلد دوم این سریال، شامل داستان‌های کوتاهی از استودیوهای انیمیشن El Guiri ،Cartoon Saloon ،Punkrobot ،Aardman ،Studio Mir ،Studio La Cachette ،88 Pictures D’art Shtajio، و Lucasfilm در 4 می 2023 اکران خواهند شد.

در مارچ 2021، اعلام شد که دل ری بوکز Ronin: A Visions Novel را منتشر خواهد کرد، رمانی اصلی نوشته اما میکو کاندون که بر اساس داستان دوئل ساخته شده است. این در 12 اکتبر 2021 منتشر شد. در ماه می 2022، اعلام شد که مارول کامیکس کمیک Visions را درباره رونین منتشر خواهد کرد. این کمیک، پیش درآمد تک شات توسط تاکاشی اوکازاکی، نویسنده دوئل نوشته و تصویرسازی شده بود. این شماره در 12 اکتبر 2022 منتشر شد.

Star Wars: Visions، در 22 سپتامبر 2021 در دیزنی پلاس منتشر شد. از 21 تا 27 سپتامبر، دیزنی عروس دهکده را همراه با فیلم‌هایی که در تئاتر ال کاپیتان در لس‌آنجلس پخش می‌شد، نمایش داد. فصل دوم این انیمیشن، در 4 می 2023 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *