ببینید: تصویری قدیمی از پدرو پاسکال و سارا پالسون

به تازگی، در تصویری قدیمی از پدرو پاسکال و سارا پالسون که در فضای مجازی منتشر شده، صحبت‌های سارا پالسون برای پدرو پاسکال را همراه داشت که جالب بود.

در عکس زیر خاکی پدرو پاسکال که به تازگی منتشر شده است، عکس قدیمی سارا پالسون و پدرو پاسکال را شاهد هستیم که صحبت‌های جالب سارا پالسن را نیز به همراه داشت.

قدیمی ترین تصویر پدرو پاسکال ، به همراه سارا پالسون گرفته شده و مربوط به زمانی می‌باشد که او هنوز بایزگر نبوده است.

تصویری قدیمی از پدرو پاسکال و سارا پالسون

سارا پالسون، بازیگر ۴۷ ساله Ratched و و داستان‌های ترسناک آمریکایی، در مصاحبه‌ای با مجله اسکوایر فاش کرده که زمانی به دوست قدیمی‌اش پدرو پاسکال، برای تأمین غذای روزانه‌اش کمک می‌کرده است. این بازیگر برنده امی در سال ۱۹۹۳ و در «آموزشگاه هنر تیش» نیویورک با پاسکال آشنا شده است.

پالسون در این مصاحبه گفت:

او در گذشته که تازه از شیلی به آمریکا مهاجرت کرده بود و آه در بساط نداشت و بابت همین، مواقعی دستمزد روزانه‌ام را به او می‌دادم تا بتواند برای خودش خوراک تهیه کند.

او شهرت پاسکال پس از سریال‌های The Last of Us و The Mandalorian را بسیار جنون‌آمیز می‌خواند و اضافه کرد که حالا همه یک تکه از او را می‌خواهند.

پالسون ادامه داد:

من شاهد تلاش‌هایش در این ۳۰ سال بودم، موفقیتش را آرزو دارم و احساس می‌کنم که این محبوبیت او نشانه ظهور یک ستاره بزرگ سینماست. حالا او می‌تواند جای ستارگانی نظیر بروس ویلیس و مل گیبسون را بگیرد و مجموعه «جان سخت» را با او بازسازی کرد.

در ادامه می‌توانید عکس قدیمی سارا پالسون و پدرو پاسکال را ببینید:

عکس زیر خاکی پدرو پاسکال

تصویری قدیمی از پدرو پاسکال و سارا پالسون
قدیمی ترین تصویر پدرو پاسکال

خوسه پدرو بالماسدا پاسکال متولد ۲ آوریل ۱۹۷۵، بازیگر شیلیایی-آمریکایی است. پس از نزدیک به دو دهه بازی در نقش‌های کوتاه در سینما و تلویزیون، پاسکال با ایفای نقش اوبرین مارتل در فصل چهارم سریال فانتزی بازی تاج‌وتخت (۲۰۱۴) و خاویر پنیا در سریال جنایی نارکوها (۲۰۱۵–۲۰۱۷) به شهرت رسید.

از سال ۲۰۱۹، او نقش شخصیت اصلی سریال جنگ ستارگان تحت عنوان مندلورین و از سال ۲۰۲۳، نقش جوئل در سریال درام آخرین بازمانده از ما را بازی کرد. او همچنین نقش مندلورین را در سریال اسپین‌آف، یعنی کتاب بوبا فت (۲۰۲۲) بازی کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *