همنواز

دریافت وام فوری 300 و 200 میلیونی بدون ضامن برای همه [+خبر مهم از وام فوری دولت برای مردم در ۵ اردیبهشت]

به تازگی خبر جدیدی مبنی بر دریافت وام فوری 300 میلیونی از بانک آینده بدون شرط ضامن و به انتشار رسیده اما جریان خبر مهم از وام فوری دولت برای مردم در ۵ اردیبهشت چیست؟

بانک مرکزی سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های قرض‌الحسنه را از ۲ میلیارد ریال به ۳ میلیارد ریال افزایش داد.

وام فوری بانک آینده و امکان دریافت وام با چک بانک آینده بدون ضامن در طرح جدید این بانک ذکر شده؛ و دریافت وام فوری از بانک که سقف آن 300 میلیون تومان است، با اقساط بلند مدت و سود بسیار کم در آینده ارائه خواهد شد.

دریافت وام فوری 300 میلیونی

بانک آینده در سال ۱۴۰۲ وام با چک صیادی بدون ضامن ارائه می‌کند که سقف آن ۳۰۰ میلیون تومان است. قسط وام بانک آینده در طرح ذکر شده با سقف ۳۰۰ میلیونی ماهانه ۱۴,۹۷۷,۲۳۱ تومان است.

دریافت وام فوری 300 میلیونی
وام فوری بانک آینده

وام فوری بانک آینده

حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام فوری توسط دولت پرداخت خواهد شد.

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و… صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی [+جزئیات]

مدت بازپرداخت وام با چک صیادی بانک آینده

درباره مدت بازپرداخت می‌توان گفت که برای افراد دارای میانگین حساب ۳ ماه تا ۱۵۰ درصد و افراد دارای میانگین حساب ۴ ماه ۲۰۰ درصد سپرده تسهیلات پرداخت می‌شود. سقف تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان، سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A باشید، این تسهیلات بدون ضامن و با یک عدد چک صیادی پرداخت می‌شود اما سایر افراد نیاز به ضامن رسمی دارند. با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات، 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پشت پرده تخلف بانک آینده در وام ایران مال چیست ؟

شرایط وام قرض الحسنه فوری بانک سینا با سود 4 درصد برای همه

در طرح نیلوفر بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنید. برای این طرح شما به ۲ ضامن رسمی نیاز دارید و اقساط این وام ۳۶ ماهه خواهد بود.

وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

در طرح نیلوفر بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنید. برای این طرح شما به ۲ ضامن رسمی نیاز دارید و اقساط این وام ۳۶ ماهه خواهد بود.

وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران

برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی ابتدا باید در یکی شعب بانک مهر ایران حساب باز کنید. حساب‌های قرض‌الحسنه مهر ایران مشمول دریافت این وام خواهند شد. وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد. برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید. جزئیات کامل و شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شامل موارد زیر است:

  • این وام نیاز به ضامن رسمی دارد.
  • در طرح تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام نقدی دریافت کنید.
  • دوره بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران ۶۰ ماه است.
  • طبق آنچه اشاره کردیم رقم سود وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای بازپرداخت ۶۰ ماه ۴ درصد است. مجموع رقم وام و سود وام ۱۴۰۲ مهرایران به ۲۰۰,۱۰۰,۰۰۰ میلیون تومان می رسد.
  • طبق قوانین بانک مهر ایران، قسط ماهانه ۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان برای وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی در نظرگرفته شده است.

دیدگاه شما در خصوص وام ‌هایی که در حال پرداخت هستند، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *