تریلر رسمی بازی Alan Wake II منتشر شد !

Alan Wake II یکی از جذاب‌ترین و موردانتظارترین بازی‌های سال 2023 می‌باشد که چندی پیش در مراسم سامر گیم، تریلر رسمی بازی Alan Wake II به انتشار رسید.

در طی مراسم سامر گیم که چندی پیش برگزار شد، تریلر رسمی Alan Wake II تحت عنوان اولین تریلر آلن ویک 2 به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت.

تریلر Alan Wake 2 یکی از مهم‌ترین اتفاقات این مراسم بود که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

تریلر رسمی بازی Alan Wake II منتشر شد

کیوورد فرعی

Alan Wake 2 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری میلادی دانست و در رویداد پلی استیشن بود که برای اولین‌بار گیم‌پلی بازی به‌نمایش درآمد. این در حالی است که سه روز قبل از برگزاری رویداد سامر گیم فست، مشخص شده بود که در این رویداد شاهد تریلر جدیدی از گیم‌پلی الن ویک ۲ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

تریلر بازی جدید Prince of Persia منتشر شد !

در جریان این بازی، بازیکنان هدایت یک مأمور FBI را هم برعهده خواهند گرفت. به‌عبارتی، الن ویک تنها شخصیت قابل بازی این نسخه نخواهد بود. حال در تریلر منتشر شده، شاهد بخش کوچکی از گیم‌پلی کاراکتر جدید Alan Wake 2 هستیم. سم لیک اعلام کرد که داستان بازی و شخصیت‌پردازی این کاراکتر به‌گونه‌ای است که هم کاربران تازه‌وارد و هم قدیمی با او ارتباط برقرار خواهند کرد.

تریلر رسمی بازی Alan Wake II
تریلر رسمی Alan Wake II

تریلر Alan Wake 2

در ادامه می‌توانید اولین تریلر آلن ویک 2 را ببینید:

Alan Wake II یک بازی ترسناک بقا است که توسط Remedy Entertainment توسعه یافته و توسط Epic Games Publishing منتشر شده است . این بازی دنباله‌ای بر آلن ویک (2010) است، این بازی قرار است در 17 اکتبر 2023 برای پلی‌استیشن 5 ، ویندوز ، و ایکس‌باکس سری X/S منتشر شود.

داستان داستان‌نویس پرفروش‌ترین رمان هیجان‌انگیز آلن ویک را دنبال می‌کند که در دام دیگری گرفتار شده است. بعد به مدت 13 سال، در حالی که او با نوشتن یک داستان ترسناک در مورد یک مامور اف بی آی به نام ساگا اندرسون، سعی در فرار دارد.

Alan Wake II یک بازی ترسناک بقا است که از دید سوم شخص بازی می شود . بازیکنان به عنوان آلن ویک یا ساگا اندرسون در دو داستان تک نفره مجزا بازی می‌کنند که به هر ترتیبی که بازیکن انتخاب کند بازی می‌کنند. ویک و اندرسون می‌توانند با استفاده از سلاح گرم و چراغ قوه با دشمنان مبارزه کنند و مکان‌های مختلفی مانند آبشار روشن، شهر مخروبه واتری، و بعد جایگزین معروف به مکان تاریک را کشف کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *