تریلر فصل سوم سریال ویچر منتشر شد !

فصل سوم The Witcher ، یکی از موردانتظارترین سریال‌های امسال می‌باشد که چندی پیش در مراسم سامر گیم، تریلر فصل سوم سریال ویچر منتشر شد.

چندب پبش، مراسم سامر گیم آغاز شد و برخی از بازی‌های موردانتظار معرفی شدند و در جریان همین مراسم، تریلر فصل 3 ویچر نیز تحت عنوان تریلر رسمی فصل 3 The Witcher به انتشار رسید.

نخستین تریلر ویچر فصل سه نشان می‌دهد که مانند قسمت سوم بازی‌های این مجموعه، ما شاهد وایلد هانت خواهیم بود.

تریلر فصل سوم سریال ویچر

تریلر فصل 3 ویچر

پس از تایید تاریخ بازگشت سریال فانتزی با یک تریلر که به طرفداران اولین طعم را از آنچه که باید انتظار داشته باشند را تایید کرد، نتفلیکس چیزی را منتشر کرد که نشان می‌دهد گرالت یک بار دیگر برای محافظت از Ciri به جنگ می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

تاریخ پخش فصل 3 ویچر (The Witcher) بخش اول

فصل گذشته با خروج روح Voleth Meir در سیری بود که او را تسخیر کرد و ینفر با فدا کردن خود برای نجات سیری به گرالت خیانت کرد، پس از اینکه شاهزاده خانم سابق سینترا بسیاری از ویچرهای همکار گرالت را قتل عام کرد. فصل سوم این مجموعه به دو پارت تقسیم می‌شود که جلد اول آن در 29 ژوئن 2023 در نتفلیکس منتشر و جلد دوم در 27 جولای 2023 منتشر می‌شود.

تریلر فصل سوم سریال ویچر
تریلر فصل 3 ویچر

نخستین تریلر ویچر فصل سه

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل 3 The Witcher را ببینید:

The Witcher یکمجموعه تلویزیونی درام فانتزی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ برای نتفلیکس ساخته شده است. این کتاب بر اساس مجموعه کتابی به همین نام اثر نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی ساخته شده است.

The Witcher در یک خشکی خیالی و با الهام از قرون وسطی به نام قاره،افسانه گرالت از ریویا، ینفر از ونگربرگ و پرنسس سیری را بررسی می‌کند. در این فیلم هنری کویل، آنیا چالوترا و فریا آلن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول، متشکل از هشت قسمت، در نتفلیکس در 20 دسامبر 2019 منتشر شد. این فصل بر اساس The Last Wish و Sword of Destiny بود که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل از حماسه اصلی The Witcher هستند.

فصل دوم، همچنین شامل هشت قسمت و بر اساس رمان خون الف‌ها، در 17 دسامبر 2021 منتشر شد. در سپتامبر 2021، نتفلیکس این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد که این فصل نیز شامل هشت قسمت خواهد بود و در سال 2020 منتشر خواهد شد. دو جلد در 29 ژوئن و 27 ژوئیه 2023. پس از آن فصل چهارم با لیام همسورث که نقش گرالت ریویا را بر عهده می‌گیرد، دنبال می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *