برایان سینگر کارگردان متهم به کودک‌ آزاری مستندی در مورد خودش می‌سازد [+جزییات]

برایان سینگر کارگردان متهم به کودک‌ آزاری  از سال 2019 به مدت چهار سال در اسراییل زندگی میکند. حال سینگر مستندی در مورد خودش می سازد .

برایان سینگر در سال ۲۰۱۸ به رفتارهای زننده در پشت صحنه راپسودی بوهمی متهم شد. کمی بعد مردی به نام جاستین اسمیت در توییتر او را به آزار جنسی در کودکی متهم کرد. برایان سینگر در مصاحبه اش با ورایتی گفته است ، سعی خواهد کرد که اعتبار از دست رفته را بازیابی کند.

برایان سینگر کارگردان متهم به کودک‌ آزاری

برایان سینگر مستندی از مشکلات خودش می سازد

سینگر علاوه بر مستند خودش سه فیلم بلند داستانی و کم هزینه در مورد اسرائیل کارگردانی خواهد کرد. برایان سینگر، پیش از مردان-ایکس در سال ۱۹۹۵ فیلم مظنونین همیشگی (The Usual Suspects) را کارگردانی کرده بود

برایان سینگر کارگردان متهم به کودک‌ آزاری

سینگر متهم به کودک آزاری

در سال ۱۹۹۷ وقتی دو سال از افتخارآفرینی مظنونین همیشگی می‌گذشت، یک بازیگر ادعا کرد که کارگردان برایان سینگر از او و چند فرد دیگر که به سن قانونی نرسیده بودند خواسته برای فیلم شاگرد توانا (Apt Pupil) در یک صحنه جنسی بازی کنند. البته این اتهام به دلیل کافی نبودن مدارک رد شد.

مایکل ایگان سوم در آوریل سال ۲۰۱۴،  ادعا کرد که برایان سینگر پنج سال گذشته به او در لس‌آنجلس و هاوایی تجاوز کرده است. سینگر این اتهام را کاملاً نادرست خواند  و ایگان در نهایت از شکایت صرف نظر کرد. در ماه مه همان سال یک مرد بریتانیایی سینگر را متهم به رفتار مشابهی کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *