نظر سیلوستر استالونه درباره آرنولد ؛ “او برتر از بسیاری از بازیگران دهه 80 بود”

به تازگی نظر سیلوستر استالونه درباره آرنولد توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به دیدگاه سیلوستر استالونه درباره آرنولد شوارتزنگر می‌پردازیم.

سیلوستر استالونه اعتراف غافلگیرکننده ای کرده است. رقیب سابق او در سینما، آرنولد شوارتزنگر، قهرمان اکشن دهه 80 بهتر است. در ادامه همراه ما بمانید تا به اعتراف سیلوستر استالونه درباره آرنولد بپردازیم.

نظر سیلوستر استالونه درباره آرنولد

به گفته مووی وب، استالونه یکی از بسیاری از دوستانی بود که افکار خود را درباره ستاره ترمیناتور در مستند جدید شوارتزنگر نتفلیکس، آرنولد، به اشتراک گذاشت. ستاره راکی با تأمل در اوج کار خود در دهه 80، زمانی که او و شوارتزنگر با فیلم‌های اکشن انفجاری‌شان بر باکس آفیس تسلط یافتند، اظهار داشت که شوارتزنگر فراتر از هر چیزی که روی پرده به انجام رسانده است. استالونه گفت:

“او برتر بود. او همه پاسخ‌ها را داشت. او بدن داشت. او قدرت داشت. این شخصیت او بود.”

نظر سیلوستر استالونه درباره آرنولد
دیدگاه سیلوستر استالونه درباره آرنولد شوارتزنگر

نقد مستند جدید آرنولد شوارتزنگر ؛ نگاهی جدید به زندگی مشهورترین بدنساز دنیا

استالونه به یاد می‌آورد که چگونه دوران قهرمانان اکشن قبل از دهه 80 مانند کلینت ایستوود، جین هکمن و استیو مک کوئین در فیلم هایی که توسط شخصیت‌های سنگدل و تعقیب و گریز گاه به گاه با ماشین هدایت می‌شدند، بودند. در سال 1982 با اکران اولین خون استالونه و کانن بربر شوارتزنگر، این دو ستاره ژانر اکشن را دوباره اختراع کردند. استالونه به یاد می‌آورد:

«ما فوق العاده رقابتی شدیم. “مثل [محمد] علی و [جو] فریزر، یا جنگجویان بزرگی که در مسیر یکسانی هستند: فقط برای یکی از ما جا بود.”

اعتراف سیلوستر استالونه درباره آرنولد

همانطور که دهه 80 به پایان رسید، شوارتزنگر به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود با کلاسیک های اکشن هیجانی مانند Predator در سال 1987 و چرخش کمدی خود در دوقلوها در سال 1988 به اوج رسید. زمانی که Rambo: First Blood Part II و Rocky IV در صدر جدول باکس آفیس سال قرار گرفتند، با این حال، استالونه نتوانست با موفقیت از سال اوج خود یعنی 1985 استفاده کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *