ویدیو: لحظه قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل

در روز گذشته، خبری مبنی بر قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل منتشر شده که بازخوردهای خوبی را تا به اینجا کسب کرده است.

به تازگی، اخباری مبنی بر قهرمانی بهروز تابانی در مسابقات آرنولد منتشر شد که بازخوردهای متنوعی را گرفت و همچنین ویدئویی از لحظه قهرمان شدن بهروز تابانی در آرنولد 2023 منتشر شد که جالب توجه است.

برنده شدن بهروز تابانیدر آرنولد کلاسیک 2023 از اتفاقات مهم و خوب ورزشی چند سال گذشته بود و در زمینه پرورش اندام رخ داد.

قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل

قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل
برنده شدن بهروز تابانیدر آرنولد کلاسیک 2023

بهروز تابانی، بدنساز محبوب ایرانی، شب گذشته، موفق شد با قهرمانی در دسته آزاد آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ که یک هفته‌ای است در جریان است، مجوز حضور در مستر المپیا ۲۰۳ را کسب کند.

رویداد اصلی هر ساله توسط فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام (IFBB) در اواخر فوریه یا اوایل مارچ در شهر کلمبوس ایالت اوهایو برگزار می‌شود. این جشنواره‌ی ورزشی دومین رویداد معتبر در بدنسازی، فیزیک، فیگور و بیکینی پس از المپیای جویدر محسوب می‌شود. قبلاً دومین رویداد معتبر در بدنسازی حرفه‌ای زنان هم بوده است.

در ادامه می‌توانید لحظه قهرمان شدن بهروز تابانی در آرنولد 2023 را ببینید:

قهرمانی بهروز تابانی در مسابقات آرنولد

بهروز تابانی ، متولد سال 1371 از شهرستان سراب، کارشناس تربیت بدنی، از سال 86 تصمیم به شروع این ورزش گرفته، تا سال 91 چندین مدال طلایی استان را کسب کرده و نفر سوم مسابقات جهانی مکزیک 2014، و همکنون در حال آماده شدن برای مسابقات انتخابی جهانی اسپانیا است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *