نقد مستند جدید آرنولد شوارتزنگر ؛ نگاهی جدید به زندگی مشهورترین بدنساز دنیا

در ادامه به نقد مستند جدید آرنولد شوارتزنگر می‌پردازیم. پس در ادامه همراه ما بمانید تا به بررسی مستند جدید آرنولد شوارتزنگر بپردازیم.

در صنعت رو به رشد مستندهای سلبریتی، همه چیز می تواند به شدت مدیریت شود تا جایی که به طور خفه کننده‌ای امن باشد. این بدان معنا نیست که کارگردانان نمی‌توانند چیزی روشن‌کننده درباره موضوعات خود بسازند، اما تماشای این نوع آثار می‌تواند در این‌که چگونه خطوطی را که با احتیاط روی آن‌ها متمرکز شده‌اند، جالب‌تر باشد.

در «آرنولد» لزلی چیلکات، مستند جدید نتفلیکس درباره آرنولد شوارتزنگر، بدنساز که به بازیگری تبدیل شده و به سیاستمداری تبدیل شده است، چیزهای زیادی وجود دارد که به نظر می رسد به جای فشار آوردن به آنها، از فعالیت در محدوده راضی هستند.

نقد مستند جدید آرنولد شوارتزنگر

نقد مستند جدید آرنولد شوارتزنگر
بررسی مستند جدید آرنولد شوارتزنگر

با وجود اینکه او یکی از شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های اکشن تمام دوران به حساب می‌آید و آثاری ماندگار در فیلم‌ها از خود به جای گذاشته است، آرنولد می‌بیند که شوارتزنگر طوری رفتار می‌کند که انگار هنوز چیزی برای اثبات دارد. این یک مصنوع شگفت‌انگیز را ایجاد می‌کند که به نحوی آشکارتر است که ممکن است کاملاً قصد نداشته باشد.

با توجه به اینکه این بازیگر اکنون در دهه هفتاد خود است، شنیدن اینکه چگونه او در مورد میراث خود منعکس می‌کند، چیز تلخی وجود دارد. وقتی در گفتگو با او آشکارا در مورد چگونگی شکل‌گیری دوران کودکی‌اش صحبت می‌کردیم، زیرا او اصرار داشت که برای بهتر شدن آن‌ها و در عین حال تصدیق کوتاهی در مورد چالش‌های آن، مرد را هم از طریق این و هم از برخی حذفیات آرنولد درک می‌کنیم.

تحلیل مستند آرنولد شوارتزنگر

فقدان شگفت انگیزی وجود دارد که شوارتزنگر در مورد احساسات یا عواطف خود مستقل از ادراک عمومی خود بحث کند. درعوض، او معمولاً ارزش خود را از طریق نحوه ارزیابی دیگران، چه مخاطبان و چه منتقدان، بررسی می‌کند. یادآوری‌های مکرر نتایج باکس آفیس فیلمش، جایی که او اغلب رکوردهایی را به‌عنوان امتیاز بالا ثبت می‌کند (با برخی از شکست‌ها به عنوان امتیاز پایین)، روشن می‌کند که این مردی است که ارزش خود را با دلار اندازه‌گیری می‌کند. جذب مالی او، بیش از استعدادهای او به عنوان یک بازیگر، چیزی است که او را تشویق می‌کند و به نظر می‌رسد هنوز بر او سنگینی می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *