همنواز

قیمت خودرو امروز 23 خرداد 1402 ؛ ریزش قیمت خودرو همچنان ادامه داد!

قیمت پراید در بازار ؛ ریزش قیمت انواع خودرو ها در بازار آزاد همچنان ادامه دارد به طوری که قیمت پراید امروز حدودا 5 میلیون کاهش داشته است.

با کاهش قیمت دلار، انواع خودرو رو نیز با کاهش قیمت روبرو بود به طوری که پراید ۵۰ میلیون ارزان شد. از اوایل پاییز سال گذشته این برای اولین بار است که پراید که ارزان ترین خودروی سایپا است ریزش قیمت متوالی (طی دوماه گذشته) را ثبت می‌کند. در ادامه مطلب با خبر ریزش قیمت خودرو همراه ما بمانید.

قیمت پراید در بازار

  • قیمت خودرو 23 خرداد

به گزارش منابع خبری:

بر این اساس قیمت پراید صفر ۱۴۰۰ مدل ۱۵۱ SE نیز ۵۰ میلیون ارزان شده است. قیمت پراید وانت صفر ۴۰ میلیون پایین آمده است. همچنین قیمت پراید صفر ۱۴۰۱ مدل ۱۵۱ SE به ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است که ۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پراید در بازار

قیمت خودرو امروز 23 خرداد 1402

پراید خودرویی است که توسط شرکت کیا موتورز در کره جنوبی تولید شد. تولید این خودرو در ایران از سال ۱۳۷۲ توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچ‌بک تحت عنوان «صبا» و «نسیم» آغاز شد. خاستگاه نخستین خودرو پراید، مدل فورد فستیوای ساخت کشور آمریکا است. مدل‌های اولیه پراید از خودروهای مزدا ۱۲۱ و فورد فستیوا گرفته شد و سپس توسط شرکت کیا موتورز با تغییراتی در کره جنوبی ساخته شد ولی به دلیل نبود ایمنی لازم نتوانست مجوز صادرات به آمریکا و اروپا را بگیرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *