همنواز

تریلر رسمی فیلم Deltopia منتشر شد !

فیلم Deltopia یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین آثار سال 2024 می‌باشد چندی پیش، تریلر رسمی فیلم Deltopia در فضیا مجازی به انتشار رسید.

فیلم Priscilla که یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین فیلم‌های سال 2024 در ژانر درام از کمپانی ناشناس می‌باشد، اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده بود تا اینکه چندی پیش، تریلر فیلم Deltopia در یوتیوب تحت عنوان نخستین تریلر فیلم سینمایی Deltopia به انتشار رسید. تریلر Deltopia تاریخ انتشار آن را نیز فاش می‌کند.

تریلر رسمی فیلم Deltopia منتشر شد !

تریلر فیلم Deltopia

دلتوپیا یک داستان روی سن است که در مدت 24 ساعت اتفاق می‌افتد. گروهی از دوستان از جنوب کالیفرنیا آخرین روز دبیرستان خود را به پایان می‌رسانند و برای بزرگ‌ترین مهمانی زندگی خود به سانتا باربارا می‌روند.

بیشتر بخوانید:

مورد انتظارترین فیلم های 2023

تاریخ انتشار این فیلم در 16 فوریه 2024 زمان‌بندی شده و کشوری که ساخت آن را برعهده داشته، ایالات متحده است. زبان این فیلم انگلیسی و مکان‌های فیلمبرداری مالیبو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا می‌باشد شرکت‌های تولید‌کننده فیلم نیز بوربا هیزدریم بریج فیلم و Lucky 13 Productions هستند.

تریلر رسمی فیلم Deltopia
تریلر فیلم Deltopia

تریلر Deltopia

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر فیلم سینمایی Deltopia را ببینید:

 

کارگردانان این فیلم جالا رافمن، مایکل ایسترلینگ هستند و آهنگسازی فیلم را بنجامین زکر بر عهده دارد. تهیه کنندگان این فیلم، جالا رافمن، مایکل ایسترلینگ، رابرت اوگدن بارنوم، لوکاس جاراچ، تاد جی لاباروفسکی، لوک دنیلز هستند.

این فیلم بر اساس رویدادهای واقعی دلتوپیا، جشن خیابانی سالانه غیرمجاز که هر بهار در ایسلا ویستا، سانتا باربارا برگزار می‌شود است. در سال 2014، مقامات حدود 100 نفر از شرکت کنندگان در مهمانی را دستگیر کردند؛ زمانی که این رویداد بزرگ پس از دستگیری یکی از خوشگذرانی‌ها توسط پلیس به خشونت تبدیل شد.

کارگردانان درباره ساخت این فیلم اظهار داشتند:

می‌خواستیم تجربه نوجوانان را تا حد امکان صادقانه زنده کنیم. برای ما بسیار مهم است. در دلتوپیا، ما می‌خواستیم لحظات مهمی را که نوجوانان با آن روبرو می‌شوند، چه زیبا و چه دلخراش، به نمایش بگذاریم. شورش نوجوانان نیروی محرکه ما در فیلم است، با بچه‌هایی که علیه «مرد» و علیه قدرت متحد می‌شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *