همنواز

قیمت طلا سکه و دلار 7 تیر 1402 ؛ طلای 18 عیار در روند نزولی قرار گرفت!

قیمت طلا سکه و دلار 7 تیر 1402 ؛ قیمت سکه، طلا و قیمت دلار در بازار صبح امروز چهارشنبه 7 تیر ماه 1402، مسیر اصلاح را دنبال کرد.

کانون صرافان نرخ امروز دلار را ۴۰ هزار و ۸۶۰ تومان برای خرید و ۴۱ هزار و ۲۷۰ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۱۱ تومان اعلام شد. قیمت سکه امروز 7 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه و دلار 7 تیر 1402

  • قیمت طلا امروز 7 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

 قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل افت را تجربه کرد. امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۶۴ درصدی به ۲,۳۴۰,۱۰۰ (دو میلیون و سیصد و چهل هزار و یکصد ) تومان رسید.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۱۵ (یک هزار و نهصد و پانزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۴ درصدی داشته است. قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۳۴۰,۱۰۰ (دو میلیون و سیصد و چهل هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۵ درصدی داشته است.

قیمت طلا سکه و دلار 7 تیر 1402

قیمت دلار امروز 7 تیر 1402

امروز دلار در بازار آزاد به ۴۹,۳۰۰ (چهل و نه هزار و سیصد ) تومان رسید. امروز دلار مبادله ای  با کاهش ۰.۰۱ درصدی به ۴۱,۲۶۲ (چهل و یک هزار و دویست و شصت و دو ) تومان رسید. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۵ هزار و ۲۲۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۱۱۵ تومان اعلام شده است. همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۵ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۱۴ تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *