فوری: بیت کوین به بالاترین قیمت خود در دوماهه اخیر رسید! +قیمت

رشد قیمت بیت کوین ؛  بیت کوین پادشاه دنیای رمز ارز ها، در این هفته ۱۴.۴ درصد افزایش یافت و به سقف دو ماهه خود (۳۰,۳۰۰ دلار) رسید.

بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات بالای خود شناخته می‌شود. بااین‌حال، افزایش جالب توجه قیمت بیت کوین برای مدتی کوتاه در شعبه آمریکایی صرافی بایننس، Binance.US، فراتر از نوسانات معمول این بازار بوده است. در ادامه مطلب با خبر قیمت بیت کوین امروز همراه ما بمانید.

رشد قیمت بیت کوین

  • افزایش قیمت بیت کوین

به گزارش منابع خبری:

بیت کوین در این هفته به بالاترین سطح دو ماهه خود رسید، زیرا مجموعه ای از برنامه های کاربردی برای صندوق قابل معامله در مبادلات که بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان را ردیابی می کند، کمی خوش بینی نسبت به افزایش علاقه سازمانی به این توکن ایجاد کرد.

این روند صعودی ادامه پیدا کرد تا قیمت BTC در عصر چهارشنبه پس از اظهارات مثبت جروم پاول در مورد فضای کریپتو، در حرکتی انفجاری به بالای ۳۰٬۰۰۰ دلار برگردد.  در روز سه‌شنبه شرکت‌های اینوسکو (Invesco) و ویزدم‌تری (WisdomTree) مجددا برای ETF اسپات بیت کوین درخواست دادند و در چهارشنبه والکیری (Valkyrie) که مجوز ETF فیوچرز بیت کوین را دارد اما درخواست‌های قبلی او برای ثبت ETF اسپات رد شده است، بار دیگر برای ثبت ETF اسپات درخواست ارائه کرد.

رشد قیمت بیت کوین
اخبار بیت کوین

رکورد دوماهه بیت‌کوین

اتفاق مثبت دیگری که در عصر چهارشنبه قیمت بیت کوین را بالای مرز ۳۰٬۰۰۰ دلار فرستاد اظهارات مثبت جروم پاول، رییس فدرال رزرو، در جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا بود.  در طول روز چهارشنبه مجموعا ۱۷۳ میلیون دلار قرارداد شورت لیکویید شد. افزایش قیمت رمزارزها باعث کاهش شکاف ارزش بین بازار سهام و بازار ارزهای دیجیتال شده است. شکافی که پس از توقف افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو، وسیع‌تر هم شده بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *