همنواز

عکس : تست گریم‌های مختلف آسو پاشاپور، بازیگر نقش “شیلان”

به تازگی عکسی از تست گریم‌های مختلف آسو پاشاپور در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از کابران این فضا را شوکه کرده است.

اخیرا تصاویری از عجیب ترین گریم های تستی بر روی آسو شاپور در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. گویا آسو شاپور با گریم های مختلف مورد توجه بسیاری از کابران قرار گرفته است.

تست گریم‌های مختلف آسو پاشاپور

گریم های تستی مختلف آسو شاپور

امروز تصاویری از آسو پاشاپور پخش شده که در حال تست گریم دادن می‌باشد. او بازیگر نقش ژیوان در سریال سوران است. این سریال به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مجتبی فرآورده تهیه و تولید شد.

آسو پاشاپور متولد ۱۳ مهر ۱۳۷۷ در تهران، است. وی دانشجوی رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری می باشد. او فعالیت های خود را با تئاتر آغاز کرد. آسو پاشاپور تجربه طراحی دکور، ایده پرداز و.‌‌… را در کارنامه هنری خود دارد. بازی در سریال ترور خاموش اولین فعالیت هنری جدی او است. وی در سریال ملکاوان نیز به ایفای نقش پرداخت.

تست گریم‌های مختلف آسو پاشاپور
گریم های تستی مختلف آسو شاپور

عجیب ترین گریم های تستی بر روی آسو شاپور

در ادامه می‌توانید تصاویری از آسو شاپور با گریم های مختلف را ببینید:

تست گریم‌های مختلف آسو پاشاپور
عجیب ترین گریم های تستی بر روی آسو شاپور

سریال «سوران» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، در 18 قسمت از 17 خرداد ماه و با اتمام سریال «گیل دخت» پخش می‌شود. این سریال چهارشنبه و پنج شنبه‌ها ساعت 22:15 پخش می‌شود و در روزهای جمعه بعد از خبر ساعت 21، تکرار دو قسمت پخش شده در این دو روز پخش می شود.

مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، احمد جعفری، روزبه رئوفی، گلنوش قهرمانی، هلن نقی‏لو، علی اکبر اصانلو، احمد صدفی، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، با معرفی آسو پاشاپور و با هنرمندی زنده‌یاد حسام محمودی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *