فیلم جدید بازیگر فهرست شیندلر (کیفر) به زودی اکران می‌شود!

فیلم جدید بازیگر فهرست شیندلر ؛ فیلم جدید کیفر با کارگردانی نیمرود آنتال و بازیگری لیام نیسون بازیگر فهرست شیندلر، قرار است به زودی اکران شود.

فیلم سینمایی کیفر به کارگردانی نیمرود آنتال و بازی لیام نیسون بازیگر سرشناس ژانر اکشن از ۲۵ آگوست ۲۰۲۳ روی پرده سینماهای جهان می‌رود. در ادامه مطلب با خبر فیلم سینمایی کیفر همراه ما بمانید.

فیلم جدید بازیگر فهرست شیندلر

  • اکران فیلم سینمایی کیفر

به گزارش منابع خبری:

فیلم سینمایی کیفر با بازی لیام نیسون بازیگر سرشناس فهرست شیندلر قرار است از 25 آگوست 2023 به صورت رسمی در سراسر جهان اکران شود.

کیفر، فیلمی با ژانر دلهره‌آور به کارگردانی نیمرود آنتال است و از بازیگران دیگر آن می‌توان به متیو موداین، امبت دیویتس، آرین مؤید و نوما دومزونی اشاره کرد. این فیلم، بازسازی انگلیسی‌زبان یک فیلم اسپانیایی به همین نام است که در سال 2015 به کارگردانی دنی دلاتوره ساخته شد و نامزد بهترین بازیگر مرد جوایز گویا و هفت نامزدی دیگر را دریافت کرد.

فیلم جدید بازیگر فهرست شیندلر

لیام نیسون در فیلم کیفر

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مت ترنر با بازی لیام نیسون، یک تاجر آمریکایی خانواده‌دوست، موفق و مقیم برلین است. او یک روز صبح که قصد دارد بچه‌هایش را به مدرسه ببرد، از طریق یک تماس تلفنی مرموز متوجه می‌شود که بمبی در زیر صندلی ماشینش وجود دارد که اگر بخواهد ماشین را ترک کند، منفجر می‌شود. فردی ناشناس از او می‌خواهد که در طول روز اقدامات خطرناکی را انجام دهد، در غیر این‌صورت بمب منفجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *